دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی مینو آذرمگین و عکس های زیبای وی

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی مینو آذرمگین هنرپیشه تازه کار و جوان تئاتر و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

مینو آذرگین هنرپیشه با استعداد و نوظهور تئاتر و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند توانا فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۹۳ در سن ۲۰ سالگی با نمایش «از تاریکی» به کارگردانی شایان عطایی آغاز نمود و در سال ۱۳۹۹ نیز با سریال ” احضار” به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌ کنندگی محمود رضا تخشید مقابل دوربین قرار گرفت. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی مینو آذرمگین همراه با تصاویر شخصی و جدید وی آشنا شوید.

بیوگرافی مینو آذرمگین بازیگر ایرانی + تصاویر شخصی و جالب وی

مینو آذرمگین بازیگر توانمند و جوان تلویزیون و تئاتر کشورمان متولد سال ۱۳۷۳ که هم اکنون وی ۲۷ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد.

زندگینامه خواندنی مینو آذرمگین

این هنرمند در یک خانواده با اصالت ۴ نفره متولد شده، فرزند اول این خانواده است و تنها برادرش محمد علی در سال ۱۳۷۸ زمانی ۴ سال داشت مرحوم شد.

زندگینامه جامع مینو آذرمگین

مینو آذرمگین در سال ۱۳۹۲ در زمینه مدیر صحنه در نمایش ” چیشد که من مار خوردم؟” به کارگردانی گلبرگ ابوترابیان حضور داشت. تا اینکه در سال ۱۳۹۳ نخستین تجربه بازیگری خود را با نمایش ” از تاریکی” ساخت شایان عطایی به دست آورد. وی بعد از آن به عنوان هنرجو در مدرسه هنر به نام ” اینجا میان شهر” کلاس های بازیگری را گذراند. از اساتید محبوب او می توان به صابر ابر و پانته آ پناهی ها اشاره نمود.

ایشان در سال ۱۳۹۷ در تئاتر ” نمایشی در ستایش تئاتر” بازی کرد. سپس او از طریق یکی از دوستانش برای تست سریال جدید آقای افخمی معرفی شد.

  •  آرون گروپس

در نتیجه او با چند تست و ۲۵ روز تمرین برای بازی در نقش زهره در سریال ” احضار” که پخش آن در ماه رمضان ۱۴۰۰ بود، دعوت شد.

شرح حال کامل مینو آذرمگین

عکس مینو آذرمگین از جشن تولدش

بیوگرافی مینو آذرمگین + تصاویر باحال و جذاب

سرگذشت جالب مینو آذرمگین

در سریال احضار بازیگرانی از جمله آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، نازنین هاشمی، دینا هاشمی، افسانه چهره‌ آزاد، على دهکردى، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر، صالح میرزاآقایى و میلاد میرزایی حضور داشتند.

کمک افخمی برای سریال احضار

آقای افخمی پدرانه و با صبوری برای تک تک ما وقت گذاشتند و راهنمایی کرد ، فیلمنامه هم هر آنچه که باید را در خودش داشت، هر دو (فیلم نامه و راهنمایی کارگردان) در کنار هم به من برای نزدیک شدن به نقش کمک کردند.

بیوگرافی مینو آذرمگین + عکس

زندگینامه جالب مینو آذرمگین

خلاصه شخصیت زهره در سریال احضار

مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آنها همراه با ۲ تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌ اند. گر چه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آنها نسبت به مائده حسادت می‌ ورزد و دل خوشی از او ندارد.

این سفر بهانه‌ ای می‌ شود تا کینه‌ ورزی‌ های او برملا شود. با پیوستن محسن خواستگار قبلی مائده به این جمع حوادثی رقم می خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌ کند.

شرح حال مینو آذرمگین + عکس

عکس های شخصی و جدید مینو آذرمگین

زندگینامه مینو آذرمگین و همسرش

ازدواج و همسر مینو آذرمگین

مینو آذرمگین هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

علاقه به اسب سواری

مینو آذرمگبن در کنار فعالیت های بازیگری در رشته اسب سواری نیز بسیار مهارت دارد.

پیج اینستاگرام مینو آذرمگین

پیج اینستاگرام مینو آذرمگین به آدرس minooazarmgin@ می باشد. او در اینستاگرام خود تمامی تصاویر شخصی و جدید خود را برای هوادارانش به اشتراک می گذارد.

شرح حال کامل و خواندنی مینو آذرمگین

زندگینامه کامل مینو آذرمگین

عکس آدرینا صادقی و مینو آذرمگین در سریال احضار

بیوگرافی مینو آذرمگین + تصاویر جذاب

کارنامه هنری مینو آذرمگین

مجموعه تلویزیونی

  • سریال احضار (۱۴۰۰)

تئاتر 

  • چیشد من مار خوردم (مدیر صحنه)
  • از تاریکی (۱۳۹۳)
  • نمایشی در ستایش تئاتر (۱۳۹۷)

بیوگرافی مینو آذرمگین + تصاویر جذاب

امیدواریم از خواندن بیوگرافی مینو آذرمگین بازیگر ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر اینستاگرامی و جدید وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *