دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی و عکس های متفاوت پانته آ پناهی ها

  • عاطفه میرزایی
  • ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی پانته آ پناهی ها منشی صحنه و هنرپیشه موفق و تونا تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی و جدید را برای شما عزیزات تهیه و گردآوری نموده ایم.

پانته آ پناهی ها منشی صحنه و بازیگر دوست داشتنی و توانا سینما و تلویزیون کشورمان می باشد. این هنرمند فعالیت بازیگری خود را  در سال ۷۹ با تئاتر نمایشی آغاز نمود. وی در سال ۹۴ نخستین فعالیت بازیگری تلویزیونی اش را با سریال پرطرفدار “شهرزاد” با کارگردانی حسن فتحی در نقش شربت تجربه نمود. او در این سریال به شهرت باور نکردنی دست یافت و طرفداران بسیاری را جذب خود کرد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه پانته آ پناهی ها همراه با تصاویر جدید و جذاب وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی پانته آ پناهی ها

پانته آ پناهی ها منشی صحنه و هنرپیشه دوست داشتنی و با استعداد تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۹ آذر ماه سال ۱۳۵۶ که هم اکنون وی ۴۲ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده. همچنین وی فارغ التحصیل مدرک کارشناسی رشته کارگردانی سینما از موسسه آموزش عالی سوره می باشد.

زندگینامه پانته آ پناهی ها + گالری شخصی

این هنرمند در دوران دانشگاه وقتی یک از دوستانش را صدا میزد آقای حسین کیانی کارگردان و نمایشنامه نویس ایرانی صدای وی را شنید و بعد از او دعوت به همکاری در تئاتر کرد. سپس آقای کیانی خانم پناهی را بر صحنه تمرین تئاتر بردند. ایشان در آزمان بخاطر سن کم نمایش ” سیاها” را بازی می کرد. او برای این تئاتر با گروهشان به خارج از کشور رفتند که به شهرت رسیدند. بلاخره وی بعد از مدتی فعالیت خود را با منشی صحنه آغاز کرد.

 

بیوگرافی پانته آ پناهی ها هنرپیشه دوست داشتنی ایرانی

عکس و بیوگرافی پانته آ پناهی ها

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زندگینامه جامع و خواندنی پانته آ پناهی ها

زندگینامه جامع پانته آ پناهی ها

بیوگرافی پانته آ پناهی ها + گالری شخصی

ایشان در سال ۱۳۷۹ در تئائر ” آن مرد را نکشید” ساخت محمد اربابیان بازی کرد که این فیلم توقیف شد. وقتی پانته آپناهی تصویر خود را در فیلم دید تصمیم گرفت که دیگر در سینما بازی نکند. وی در مورد شهرت بیان نموده که: به معروف شدن و شهرت علاقه ای ندارم چون همیشه فکر می کنم که هر فردی باید کار خود را انجام بدهد. حال چه اهمیتی دارد که شناخته بشود و مورد توجه قرار بگیرد. وقتی بخاطر بازی در سریال “شهرزاد” مردم جور دیگری من را نگاه می کردند، وظیفه و مسئولیت را برای من ایجاد می شد.

شرح حال پانته آ پناهی ها + تصاویر شخصی

پانته آ پناهی ها و مهناز افشار

بیوگرافی پانته آ پناهی ها

مدل مانتو زیبا پانته آ پناهی ها

تاریخچه زندگی پانته آ پناهی ها + عکس

پانته آ پناهی ها در کنار طناز طباطبایی و مهناز افشار

بیوگرافی پانته آ پناهی ها + عکس

پانته آ پناهی ها بازیگر ایرانی برای فیلم ” خانوم” در نقش طوبی می گوید از لحاظ حسی اولین فیلم برای من بوده و برای فیلم “نفس” در نقش ننه آقا می گوید عجیب ترین و دور از ذهن ترین نقش بوده و برای فیلم “لاک قرمر”  در نقش اعظم می گوید یکی از کاراکتر های سخت ترین نقش برای من بوده است.

شرح زندگی پانته آ پناهی ها به همراه تصاویر

عکس جالب پانته آ پناهی ها و الهام کردا

تاریخچه زندگی پانته آ پناهی ها + تصاویر جذاب

پانته آ پناهی ها و شبنم فرشادجو

در ادامه بیوگرافی پانته آپناهی ها آمده که این بازیگر زن ایرانی اولین تجربه تلویزیونی اش را در سال ۹۴ سریال “شهرزاد” کاری از حسن فتحی در نقش شربت ایفای نقش پرداخت. علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، ابوالفضل پور عرب، محمود پاک نیت، گلاره عباسی، هومن برق نورد، غزل شاکری، جمشید هاشم پور، مهران نائل، فریبا متخصص، مونا احمدی، نسیم ادبی، امیرحسین فتحی، امیر حسین رستمی و حمیدرضا آذرنگ از بازیگران این سریال بودند.

بیوگرافی پانته آ پناهی ها بازیگر کشورمان

گالری زیبا و جدید پانته آ پناهی ها

تاریخچه زندگی پانته آ پناهی ها

عکس جذاب و شیک پانته آ پناهی ها

شرح زندگی پانته آ پناهی ها و همسرش

بیوگرافی پانته آ پناهی ها بازیگر محبوب کشورمان

یکی دیگر از سریال های پرطرفدار و پربیننده که وی در آن بازی کرده است می توان به سریال بانوی عمارت با کارگردانی عزیز الله حمیدنژاد در نقش افسرالملوک در سال ۹۷ اشاره کرد. او در این سریال درخشید و به جمع ستارگان جدید پیوست. در این سریال بازیگران محبوبی چون مریم مومن، حسام منظور، مینا وحید، نیکی نصیریان، علیرضا شجاع نوری، مهتاج نجومی، احسان امانی، رامتین خدا پناهی، مهتاج نجومی، اندیشه فولادوند، صادق ملک، شبنم فرشادجو، پاوان افسر، مهری آل آقا، غزل شاکری، سیروس میمنت و… حضور داشتند.

ازدواج و همسر پانته آ پناهی

این بازیگر در حال حاضر مجرد و تاکنون ازدواج نکرده است.

بیوگرافی پانته آ پناهی ها + تصاویر شخصی

در ادامه بیوگرافی پانته آ پناهی ها آمده که آخری فعالیت وی در سریال پرطرفدار کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده در نقش ونوشه می باشد که در سال ۱۳۹۸ از شبکه خانگی پخش شد. وی در این سریال در کنار بازیگران محبوبی چون مصطفی زمانی، سارا بهرامی، الهام کردا، نادر فلاح، شراره دولت آبادی، هدی زین العابدین، پوریا رحیمی سام، مهدی کوشکی، کاظم سیاحی و .. همبازی بود.

جوایز و افتخارات پانته آ پناهی ها

تندیس بهترین بازیگر زن درامجشن نونزدهم دنیای تصویر برای بازی در بانوی عمارت در سال ۱۳۹۸، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سیو هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای درخونگاه در سال ۱۳۹۷، نامزد تندیس شایستگی ، بهترین بازیگر نقش مکمل زن بیستمسن جشن سینمای ایران برای فیلم جشن دلتنگی در سال ۱۳۹۶، تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن نوزدهمین جشن خانه سینما برای فیلم لاک قرمز در سال ۱۳۹۶، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، جشنواره بین المللی فیلم فجر برای فیلم نفس در سال ۱۳۹۵، تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن هفدهمین جشن خانه سینما برای فیلم گس در سال ۱۳۹۴، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم در سال ۱۳۹۳، نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زنجشن منتقدان ونویسندگان سینمایی ایران برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم در سال ۱۳۹۴، دیپلم افتخار بهترین بازیگر برای بازی در فیلم خانوم در بخش نگاه نو (فیلم اول) سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر- ۱۳۹۲

شرح زندگی پانته آ پناهی ها

کارنامه هنری پانته آ پناهی ها

مجموعه سریال های پانته آ پناهی ها

قلب یخی با کارگردانی محمد حسین لطفی – ۸۹، شهرزاد با کارگردانی حسن فتحی- ۹۴، بانوی عمارت با کارگردانی عزیز الله حمید نژاد- ۹۷، کرگدن باکارگردانی کیارش اسدی زاده-۹۸

فیلم های سینمایی این هنرمند

جشن دلتنگی سال ۱۳۹۶، در خونگاه سال ۱۳۹۶، آااادت نمی کنیم سال ۱۳۹۴، آبجی سال ۱۳۹۴ ، اروند سال ۱۳۹۴ ، در سکوت سال ۱۳۹۴ ، لاک قرمز سال ۱۳۹۴، گس سال ۹۱، نفس سال ۱۳۹۴ ، بوفالو سال ۱۳۹۳، من دیگو مارادونا هستم سال ۱۳۹۳، جینگو سال ۱۳۹۲، خانوم سال ۱۳۹۲، مواجه سال ۱۳۸۳، آن مرد را نکشید سال ۱۳۸۲، خروج سال ۱۳۹۸، ناگهان درخت سال ۱۳۹۷

بیوگرافی پانته آ پناهی ها و همسرش

تئاتر نمایشی

کالیگولا، همایون غنی‌زاده، تالار وحدت سالن هما، هملت آرش دادگر تالار اصلی تئاتر شهر، نمایش نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه، کیومرث مرادی، تئاتر مستقل تهران، پرتقال های کال تماشاخانه ایرانشهر، ویتسک، خانه سربی، نامبرده، تن شوری، ملاقات، جنایت و مکافات، عجایب مخلوقات

شرح حال خواندنی پانته آ پناهی ها

بعد از خواندن بیوگرافی پانته آ پناهی بازیگر و منشی صحنه کشورمان می توانید در ادامه این مطلب تعدادی از تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را مشاهده نمایید.

کامل ترین بیوگرافی پانته آ پناهی ها

تصاویر جشن تولد پانته آ پناهی ها

زندگینامه پانته آ پناهی ها و همسرش

عکس جدید و جشن تولد پانته آ پناهی ها

عکس و بیوگرافی پانته آ پناهی ها

عکس اینستاگرامی پانته آ پناهی ها

زندگینامه خواندنی پانته آ پناهی ها

پانته آ پناهی ها و حدیث میرامینی

شرح حال کامل پانته آ پناهی ها

عکس متفاوت و زیبا پانته آ پناهی ها

زندگینامه جالب پانته آ پناهی ها

عکس جذاب و زیبا پانته آ پناهی ها و پردیس احمدیه

بیوگرافی پانته آ پناهی ها منشی صحنه و بازیگر ایرانی

گالری شخصی و جذاب پانته آ پناهی ها

زندگینامه خواندنی پانته آ پناهی ها

عکس جذاب پانته آ پناهی ها در کنار مینا وحید در سریال بانوی عمارت

پانته آ پناهی ها در کنار خانم طناز طباطبایی

شرح حال جالب پانته آ پناهی ها

عکس جدید پانته آ پناهی ها و همسر پژمان بازغی

شرح حال کامل و خواندنی پانته آ پناهی ها

امیدواریم از خواندن بیوگرافی پانته آ پناهی ها منشی صحنه و هنرپیشه محبوب ایرانی و از تماشای تصاویر زیبا و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *