دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی آدرینا صادقی و آشنایی بیشتر با این هنرمند خوش آتیه

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی آدرینا صادقی هنرپیشه تازه کار و موفق ایرانی همراه با تصاویر شخصی و اینستاگرام وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

آدرینا صادقی هنرپیشه جوان و تازه کار تئاتر و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند دوست داشتنی فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۴۰۰ با سریال ترسناک ” احضار” کاری از علیرضا افخمی در کنار هادی دیباجی و آرش مجیدی آغاز نمود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی آدرینا صادقی همراه با تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

آشنایی با آدرینا صادقی بازیگر ایرانی + تصاویر جدید

آدرینا صادقی هنرپیشه موفق و نوظهور کشورمان متولد دهه هفتاد می باشد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است.

زندگینامه آدرینا صادقی بازیگر ایرانی

خانم صادقی هنرپیشه کشورمان از هنرمندان از جمله تئاتر نمایشی محسوب می شود و با درخشش بسیار در بازی های تئاتری و اجرای فوق العاده جذاب در نمایش ها، توانست مورد توجه کارگردان و تهیه کننده های ایرانی قرار بگیرد. تا اینکه او پس از چندین نمایش، از سوی علیرضا افخمی برای سریال ” احضار” در نقش مائده جاوید دعوت شود.

سریال احضار به کارگردانی و نویسندگی علیرضا افخمی در سال ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما برای ماه مبارک رمضان پخش شد. در این سریال بازیگرانی از جمله آرش مجیدی، میلاد میرزایی، هادی دیباجی، غزال نظر، نسرین نکیسا، افسانه چهره آزاد، صالح میرزاآقایی، مریم سرمدی و … حضور داشتند.

زنگینامه جامع آدرینا صادقی

زندگینامه آدرینا صادقی + تصاویر باحال

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس های شخصی و جالب آدرینا صادقی

بیوگرافی آدرینا صادقی + تصاویر باحال

خلاصه داستان سریال احضار

داستان کلی این سریال روایتگر ماجرای مسافرت مائده (آدرینا صادقی) و زهره ( مینو آذرمگین) است که دخترعمه و دختردایی یکدیگر هستند. آن‌ها قصد دارند تا به همراه دو تن از دوستان نزدیک خود که سوسن و شکیبا نام دارند، برای یک سفر تفریحی به شمال کشور بروند. آنها در جریان این سفر در جنگل های شمال ایران با موجودی ماورائی مواجه میشوند.

اگر چه به نظر می‌رسد که چهار نفر آن‌ها دوستان صمیمی هم هستند. اما در میان این دوستان به ظاهر صمیمی، یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت ورزیده و دل خوشی از او ندارد که این سفر بهانه‌ ای می‌شود تا کینه‌ ورزی‌ های دوست مائده آشکار شود. پس از مدتی محسن خواستگار قبلی مائده به جمع آن‌ ها می‌ پیوندد که سبب رقم‌ خوردن رویدادهایی می‌شود که سرنوشت مائده و زهره دستخوش تغییراتی قرار می‌گیرد.

بیوگرافی آدرینا صادقی + عکس

زندگینامه آدرینا صادقی و همسرش

ازدواج و همسر آدرینا صادقی

آدرینا صادقی مجرد و تاکنون ازدواج نکرده است.

زندگینامه کامل و باحال آدرینا صادقی

پیج اینستاگرام آدرینا صادقی

پیج اینستاگرام آدرینا صادقی به آدرس adrinasadeqi می باشد که در آنجا تمامی تصاویر شخصی و جدید خود را برای هوادارانش به اشتراک می گذارد.

بیوگرافی آدرینا صادقی + تصاویر زیبا

امیدواریم از خواندن بیوگرافی آدرینا صادقی هنرپیشه تلویزیون ایرانی و همچنین ازتصاویر شخصی و جدید وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *