دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس دکمه دار مجلسی زنانه و دخترانه با طراحی روز

  • ندا خوشرو
  • ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل لباس دکمه دار مجلسی مخصوص خانم ها و دختران جوان در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل لباس دکمه دار مجلسی از انواع طرح های اسپرت و شیک می باشد و شما می توانید از این طرح لباس در پوشش خود استفاده نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

مدل لباس دکمه دار مجلسی شیک و زیبا

لباس های دکمه دار امروزه در بین خانم ها و دختران جوان طرفداران زیادی دارند و اگر شما تمایل دارید در سبک پوشش تان تنوع ایجاد کنید بهتر است این طرح لباس ها را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل لباس زنانه دکمه دار

طرح های لباس دکمه دار برای مهمانی

امروزه لباس های مجلسی دخترانه و زنانه در انواع طرح های مختلف دوخته می شوند و بهتر است شما با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از لباسی مناسب در پوشش تان استفاده کنید.

برای دوخت لباسهای مجلسی دکمه ای از پارچه های مختلف نظیر حریر و ساتن و مخمل و … استفاده می شود و همچنین در برخی از طرح ها از دکمه در قسمت بالا تنه لباس استفاده می شود و در برخی از طرح های دیگر نیز دکمه ها از قسمت بالا تنه تا پایین امتداد داده می شوند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

در دوخت لباس های دکمه ای همچنین از پارچه های طرحدار و ساده استفاده می شود که هر یک از این مدل لباس ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

لباس دکمه دار در انواع طرح های متنوع کوتاه و بلند موجود می باشد و بهتر است شما اندازه قد لباس را با توجه به اندازه قدتان انتخاب نمایید همچنین بهتر است برای جذابیت ظاهری تان از لباس دکمه ای با طرح کوتاه در پوشش خود استفاده کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

لباس های دکمه ای در انواع مدل های آستین بلند و آستین کوتاه و آستین حلقه ای موجود می باشند و بهتر است شما طرح آستین این لباس ها را با توجه به فرم بالا تنه خود انتخاب نمایید. اگر بالاتنه ای خوش فرم دارید بهتر است از لباس دکمه ای آستین کوتاه یا آستین حلقه ای در پوشش تان استفاده نمایید و اگر بالاتنه شما کمی درشت است لباس های آستین بلند و پوشیده برایتان انتخابی مناسب و ایده آل تر هستند.

 پیراهن دکمه دار مجلسی لباس مجلسی دکمه دار لباس قرمز دکمه دار لباس کوتاه دکمه دار لباس دکمه دار بلند طرح لباس دکمه دار سارافون مجلسی دکمه دار لباس مخمل مجلسی دکمه دار لباس سبز دکمه دار لباس رنگ روشن دکمه دار لباس دکمه دار آبی

توجه داشته باشید که لباس های دکمه ای ظاهری اسپرت دارند از این رو بهتر است شما از اکسسوری ها با طرح اسپرت در استایل خود استفاده نمایید تا تغییرات مثبتی در ظاهرتان ایجاد شود.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس دکمه ای از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ لباس تان را از بین رنگ های روشن و تیره انتخاب نمایید که انتخاب رنگ لباس بهتر است با توجه به رنگ پوست و رنگ اکسسوری ها و فرم اندام انتخاب شود. اگر تمایل دارید لباسی که برای پوشیدن انتخاب می کنید به راحتی با اکسسوری هایتان ست شود بهتر است رنگ لباس را از بین رنگ های خنثی انتخاب نمایید.

لباس دکمه دار آبی پیراهن سبز و دکمه دار لباس مشکی دکمه دار لباس طرح دار و دکمه دار لباس دکمه دار ساده طرح لباس زنانه دکمه دار لباس کوتاه مجلسی دکمه دار لباس سفید دکمه دار لباس بلند دکمه دار لباس قرمز دکمه دار مدل لباس زنانه دکمه دار مجلسی لباس طرح دار دکمه دار زنانه مدل لباس دکمه دار زنانه

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز را به انواع طرح های لباس دکمه ای مجلسی جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها لباسی با تن پوش و رنگ مناسب را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *