دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با نحوه جلوگیری از چروک دور چشم آشنا شوید

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

اگر دوست دارید از چروک های دور چشم خود جلوگیری کنید و سلامت پوست خود را تضمین کنید باید بتوانید خوب بخوابید و یک زندگی سالم را برای خود تامین کنید. استفاده از موادی مانند زردچوبه و گیاهانی که برای پوست مفید اند می توانند در این راه به شما کمک کنند.

بسیاری از افراد امروزه به دنبال را روش هایی برای جلوگیری از چروک دور چشم می باشند. استفاده از روش هایی همچون خواب مناسب و استفاده از محصولات آرایشی مناسب با پوست می تواند از روند پیری پوست شما جلوگیری کند.

جلوگیری از چروک دور چشم

جلوگیری از چروک دور چشم

پوست اطراف چشم ها تاثیرات بسیاری بر زیبایی پوست شما می گذارد بنابراین اگر بتوانید از آن مراقبت کنید دچار پیری زود رس نخواهید شد و تا مدت ها پوست شما جوان خواهد ماند. در ادامه روش ها و تکنیک های بسیار ساده ای را برایتان بیان می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید از چروک شدن دور چشم های خود جلوگیری کنید.

از وسایل متناسب با پوست استفاده کنید.

قبل از این که برای پوستتان وسایل آرایشی بخرید باید بتوانید نوع آن را تشخیص بدهید تا به اشتباه وسایلی که مناسب پوستتان نیست را تهیه نکنید. در واقع شناخت نوع پوست به شما کمک بسیار زیادی می کند و شما می توانید از بروز آکنه و جوش های صورت جلوگیری کنید.

حفظ رژیم غذایی روزانه

برای صورت خود یک رژیم مناسب تهیه کنید و حتما روزانته از آن استفاده کنید. برای مثال می توانید از روغن های ضد باکتری و ضد میکروبی استفاده کنید در طی روز با استفاده از آن ها پوست خود را تمیز نگه دارید و سعی کنید از سرم  ضد پیری نیز استفاده کنید تا پوستی جوان داشته باشید.

برای از بین بردن چروک دور چشم باید رژیم مناسبی برای پوست در نظر بگیرید.

  •  آرون گروپس

استفاده از مواد ضد پیری

امروزه مواد بسیار زیادی در بازار و داروخانه ها موجود است که شما می توانید با استفاده از آن ها متابولیسم سلولی را بالا ببرید و در نتیجه پوستی سالم و جوان داشته باشید. البته این مواد به دلیل بالا بردن متابولیسم پوست می تواند باعث افزایش جوش در بدن شود بنابراین سعی کنید با شستشوی مناسب صورت خود از این عوارض پیشگیری کنید.

از کرم های دور چشم استفاده کنید.

کرم های بسیاری تحت عنوان جلوگیری از چروک دور چشم ساخته شده است و شما می توانید یکی از آن ها را امتحان کنید. سن ۲۰ سالگی بهترین سنی می باشد که شما باید استفاده از این کرم ها را شروع کنید و برای پوست خود ارزش قائل شوید.

استفاده از غذای مناسب

باید سعی کنید بیش تر از غذا های حاوی آنتی اکسیدان استفاده کنید تا بدن شما بتواند آسیب های سلولی را به حداقل برساند. بیش تر از سبزیجات و میوه ها و غذا های دریایی حاوی امگا ۳ استفاده کنید.

نوشیدن آب و جلوگیری از چروک دور چشم

نوشیدن آب زیاد

آب یکی از موادی می باشد که کالری ندارد و شما هرچقدر بخواهید می توانید از آن استفاده کنید بنابراین در نوشیدن آب کوتاهی نکنید و برای سالم ماندن پوست خود روزانه ۸ تا ۱۰ لیوان آب بنوشید.

استفاده از ضد آفتاب

زمانی که در بیرون از منزل هستید باید از کرم های ضد آفتاب مناسب برای پوست خود استفاده کنید. پوست زیر چشم حساس تر از سایر نقاط می باشد و باید برای سالم ماندن آن بیش تر تلاش کنید و اگر برایتان مقدور است روز ها از عینک های آفتابی با فریم بزرگ استفاده کنید.

خوب بخوابید.

خواب یکی از مهم ترین کار هایی می باشد که انسان انجام می دهد و شما برای این که بتوانید از پیری دور چشم های خود جلوگیری کنید باید روزانه ۷ تا ۹ ساعت بخوابید. زمانی که شما در خواب هستید بدن شما فرصت مناسب پیدا می کند تا بتواند خود را بازسازی کند و کمبود خواب یکی از دلایل اصلی برای مشکلات پوستی می باشد.

خواب مناسب به کاهش چین و چروک های پوستی کمک می کند.

سلامت پوست برای بسیاری از خانم ها حائز اهمیت می باشد و افراد برای جلوگیری از چروک شدن پوست دور چشم خود از ماسک های بسیاری استفاده می کنند. ماسک ماست و عسل و ماسک گوجه فرنگی برای پوست دور چشم نیز مناسب می باشد و می تواند روند پیری را کنترل کند بنابراین استفاده از آن ها را در اولویت قرار دهید تا بتوانید پوستی جوان و شاداب و با طراوت داشته باشید و از جوانی خود لذت ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *