دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا استفاده از روش های رایگان برای تهیه و خرید جم براول استارز کارساز است؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

اگر از علاقه مندان و کاربران بازی براول استارز هستید به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید! در این مقاله می خواهیم در خصوص روش های رایگان به دست آوردن جم در بازی براول استارز اطلاعات کاملی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم تا بتوانید به بخشی از جم خود در این بازی دسترسی داشته باشید تا با استفاده از آن به امکانات و ویژگی های کاراکتر و شخصیت خود اضافه کنید.

  تهیه و خرید جم براول استارز

آشنایی با بازی براول استارز و همه چیز در خصوص آن

پس از تلاش شبانه روزی تیم خلاق و منحصر به فرد سوپرسل، پس از ۱ سال و نیم در تاریخ تاریخ ۱۲ دسامبر ۲۰۱۸ این کمپانی بازی براول استارز را رسما معرفی و به مارکت ها عرضه نمود! بازی براول استارز یا جنگ ستارگان یکی از بازی های محبوب در دستگاه های تلفن هوشمند است که تا به امروز بیش از ۱۰۰ میلیون نصب فعال بر روی انواع دستگاه های تلفن همراه داشته است که این موضوع خود باعث افزایش میزان علاقه مندی کاربران به این سبک از بازی منتشر شده توسط کمپانی سوپر سل می باشد.

در این بازی شما شخصیت و کاراکتر اصلی خود را انتخاب می کنید و به واسطه آن در جنگ های بین قبیله ای به صورت تیمی و یا انفرادی شرکت می کنید! ویژگی های بصری و جذابیت های صوتی و زیبایی که در این بازی قرار گرفته است، همه و همه در کنار هم می تواند تجربه و تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطب بگذارد تا در فرایند بازی احساس لذت و هیجان غیر قابل وصف ناشدنی ای را تجربه کند.

آشنایی با جم و الماس در بازی براول استارز

بازی براول استارز یک بازی موبایلی در سبک اکشن است که به واسطه اینترنت و به صورت آنلاین می توانید بر رویو تلفن های هوشمند خود آن را نصب کنید. یکی از مزایای قابل توجه ای که در این بازی وجود دارد، استفاده از الماس و یا جم است.

به کمک الماس و یا جم می توانید تجربه ایده آل تری را از بازی کسب کنید! در واقع این الماس ها هستند که به شما کمک می کنند تا بتوانید در مراحل جدیدی از بازی حضور داشته باشید و یا کاراکتر و یا شخصیت خود را قوی تر از قبل کنید.

روش های زیادی برای تهیه و خرید جم براول استارز وجود دارد که در ادامه اطلاعات کامل تری را در خصوص این مورد در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

تهیه و خرید جم براول استارز

روش های به دست آوردن جم و الماس در بازی براول استارز

متوجه شدیم که با استفاده از جم و الماس می توانیم به قابلیت های منحصر به فرد این بازی دسترسی داشته باشیم اما چطور می توانیم اقدام به دریافت انواع جم و الماس در بازی براول استارز کنیم؟ شما گیمر های عزیز می توانید از طریق ۲ روش یعنی روش ر ایگان و روشی پولی اقدام به دریافت جم کنید که در ادامه هر دو روش را به شما توضیح خواهیم داد.

بررسی روش رایگان در به دست آوردن جم در بازی براول استارز

روش های رایگانی نیز برای کسب انواع جم و یا الماس در بازی براول استارز وجود دارد که به کمک آن می توانید مقدار کمی جم به دست آورید.

  1. یکی از روش های رایگانی که به کمک آن می توانید جم به دست آورید، پیدا نمودن جایگاه brawl box ها در نقشه است. این brawl box ها در دل خود مقداری جم دارند که بر حسب تصادف در اختیار شما قرار می گیرد.
  2. هنگامی که شما در بازی براول استارز به سطح بازی ۱۰، ۵، ۲۵ ۳۵ برسید، به صورت خودکار جوایزی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که brawl box و mega brawl box ها بخشی از این جوایز هستند.
  3. و…

بررسی روش پولی در به دست آوردن جم در بازی براول استارز

همان طور که می دانید در بخش استور و یا فروشگاه بازی کاربران می توانند به راحتی اقدام به خرید انواع جم و یا الماس کنند اما این موضوع برای کاربران ایرانی صادق نیست! چراکه آن ها نمی توانند پرداخت بین المللی و یا دلاری را تجربه کنند.

از این رو شرکت های واسطی وجود دارند که شما با خرید پلن های آن ها می توانید ضمن به دست آوردن انواع جم، به صورت ریالی و یا تومان که واحد پولی کشور ایران است و تمامی کاربران به آن دسترسی دارند، پرداخت موفق آمیزی داشته باشند.

یکی از سایت هایی که در این زمینه فعالت می کند، سایت آسان جم است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این سایت مراجعه کنید و از طریق روش هایی که در اختیار شما قرار دارد، جم و یا الماس بازی را به تعداد قابل توجه ای تهیه کنید.

تهیه و خرید جم براول استارز

کدام روش برای کسب جم و یا الماس بهتر است؟

این که دقیقا کدام روش برای کسب جم و یا الماس بهتر است، عموما به خودتان بستگی دارد، چرا که شما می توانید بر حسب ارزش زمان و یا حساسیت مسابقه و نبر خود تصمیم به تهیه جم به صورت رایگان و یا پولی داشته باشید!

روش های رایگان عموما زمان بر هستند و انجام برخی از آن ها درگیری های خاص خود را دارد که به علت این درگیری ها سایر روش های رایگان را توضیح ندادیم! اما شما تنها با صرف هزینه ای مناسب می توانید تعداد قابل توجه ای الماس و یا جم را در این بازی تهیه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *