دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل کیف پاسپورتی زنانه و دخترانه با طراحی شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

کیف از انواع اکسسوری های کاربردی و لازم برای خانم ها به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است در هنگام انتخاب طرح های متنوع کیف نظیر مدل کیف پاسپورتی و ساده و … حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل کیف پاسپورتی با طرح و رنگ های زیبا و شیک

کیف پاسپورتی در انواع مدلهای کیف اسپرت و ساده و طرح دار موجود می باشد و برای دوخت این کیف از چرم طبیعی و چرم مصنوعی و … استفاده می شود که انتخاب جنس کیف به میزان بودجه ای که شما برای خرید این اکسسوری در نظر گرفته اید بستگی دارد.

مدل کیف پاسپورتی دو رنگ

طرح های کیف پاسپورتی جدید و شیک

کیف پاسپورتی از انواع طرح های زیبا و خاص کیف برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و شما می توانید در صورت تمایل از این طرح کیف دخترانه و زنانه برای داشتن استایلی متفاوت استفاده نمایید.

این طرح کیف ها دارای ابعاد خیلی بزرگ نیستند و علاوه بر این فضای ذخیره سازی اغلب آن ها زیاد است و شما می توانید به راحتی مدارک و وسایل مورد نیاز خود را درون کیف قرار بدهید.

کیف پاسپورتی ساده برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و استایلی ساده داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید کیف با طرحی متفاوت داشته باشید بهتر است از کیف طرح دار استفاده نمایید.

این طرح کیف ها برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری اسپرت و امروزی داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و علاوه بر این بهتر است هر خانمی یک طرح از این کیف را در کمد خود داشته باشد تا بتواند در صورت نیاز از آن به راحتی استفاده نماید.

  •  آرون گروپس

 

کیف پاسپورتی مدل کیف پاسپورتی مدل کیف پاسپورتی سنتی مدل کیف پاسپورتی طرحدار مدل کیف پاسپورتی ساده مدل کیف ساده پاسپورتی مدل کیف پاسپورتی ساده و زیبا مدل کیف پاسپورتی سفید مدل کیف پاسپورتی مشکی طرح کیف پاسپورتی مدل کیف ساده پاسپورتی مدل کیف ساده

برای تزیین این طرح کیف ها اغلب از سگک و زنجیر و پارچه های سنتی و پارچه مخمل و … استفاده می شود که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

انتخاب رنگی مناسب برای کیف پاسپورتی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و این طرح کیف ها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند همچنین برای طراحی برخی از آن ها از ترکیب رنگ های مختلف استفاده می شود که شما می توانید با توجه به رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان رنگی مناسب را برای کیف خود انتخاب نمایید.

در صورت تمایل می توانید طرح و رنگ کیف را با طرح و رنگ کفش هایتان ست نمایید که در این صورت جذابیت و زیبایی استایل تان تکمیل می شود همچنین می توانید رنگ کیف را با رنگ روسری یا شال خود ست کنید که این ایده نیز خلاقانه و کاربردی می باشد.

 

مدل کیف پاسپورتی طرحدار مدل کیف پاسپورتی مشکی مدل کیف پاسپورتی مشکی و زیبا مدل کیف ساده پاسپورتی مدل کیف پاسپورتی طوسی مدل کیف ساده پاسپورتی کیف ساده و زیبا مدل کیف مشکی مدل کیف پاسپورتی دو رنگ مدل کیف پاسپورتی زیبا و شیک کیف دخترانه پاسپورتی

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های کیف پاسپورتی مخصوص خانم ها و دخترانه جوان امروزی و خوش سلیقه جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کیف خوشرنگ و زیبایی را برای خود انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در استایل و ظاهر تان ایجاد نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *