دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل کیف کتابی با دوخت و رنگ های زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۶ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل کیف کتابی مخصوص خانم ها و دختران جوان جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کیف کتابی از انواع طرح های زیبا و خاص کیف زنانه و دخترانه به شمار می رود و از این طرح کیف اغلب برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده می شود.

مدل کیف کتابی شیک

کیف کتابی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد که انتخاب طرح کیف به سلیقه شخصی و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد. در ادامه تصاویری از انواع طرح های کیف کتابی زنانه و دخترانه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

کیف کتابی مشکی

طرح های کیف کتابی زنانه و دخترانه

کیف های دخترانه و زنانه در انواع طرح های اسپرت و اداری و مجلسی و کتابی و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به نیاز شما بستگی دارد.

کیف کتابی در انواع طرح های ساده و کار شده موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید از لباس های کار شده و طرح دار استفاده نمایید بهتر است کیفی ساده را برای خود انتخاب نمایید. کیف کتابی کار شده و طرح دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

برای تزیین این طرح کیف از نگین ها و سنگ های تزیینی و … استفاده می شود که این وسیله های تزیینی باعث می شوند تا کیف طرحی خاص و متفاوت پیدا کند.

انتخاب رنگی مناسب برای کیف کتابی نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ این کیف را با توجه به رنگ لباس ها و سایر اکسسوری هایتان انتخاب نمایید. این طرح کیف ها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند و در طراحی برخی از آن ها نیز از ترکیب دو یا سه رنگ استفاده شده است که هر یک از این مدل ها زیبایی خاص خودشان را دارند. کیف مشکی کیف کتابی زیبا و خاص   کیف کتابی مشکی کیف زنانه کتابی کیف کتابی جدید و شیک کیف مجلسی کتابی کیف رنگی کتابی کیف مشکی کتابی کیف زنانه کتابی کیف مجلسی کیف زنانه کتابی کیف قهوه ای کتابی

  •  آرون گروپس

توجه داشته باشید که بهتر است در انتخاب طرح و رنگ کیف کتابی حساسیت لازم را داشته باشید تا زیبایی و جذابیت استایل شما تکمیل شود همچنین این طرح کیف ها به صورت سنگک دار و دکمه ای طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید در کیف را به راحتی باز کنید بهتر است طرح دکمه ای را انتخاب نمایید و اگر تمایل دارید ظاهر کیف متفاوت تر به نظر برسد بهتر است طرح سنگک دار را انتخاب نمایید. از این طرح کیف ها همچنین می توانید به عنوان کیف مجلسی برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید.

کیف زیبا و شیک کتابی کیف کار شده کتابی کیف زنانه کیف کتابی شیک و جدید کیف سفید کیف مشکی کتابی مدل کیف مشکی کتابی کیف زنانه مدل کیف دو رنگ کتابی کیف زنانه کتابی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع طرح های کیف کتابی جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کیف با طرح و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *