دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب کفن از دیدگاه دو معبر معتبر و مشهور

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

دیدن کفن در خواب برای هر فردی فرق می کند و با توجه به شرایطی که دارد دارای تعابیر گوناگونی می باشد. در واقع بیش تر در زمان هایی می توانید این خواب را ببینید که دچار رنج و عذاب باشید. در ادامه تعابیر این خواب را از دیدگاه دو معبر مشهور برایتان بیان می کنیم.

دیدن پارچه کفن در خواب

تعبیر خواب کفن

در بخش های دیگری از آرگا تعبیر خواب قبر، تعبیر خواب نبش قبر و تعبیر خواب قبرستان را برایتان بیان کردیم و در ادامه یکی دیگر از خواب هایی که مربوط به اعمال بعد از مرگ می باشد را برایتان بیان می کنیم. کفن همان پارچه ای می باشد که میت را در آن می گذارند و خاک می کنند و برخی از افراد ممکن است آن را در خواب های خود ببیند.

محمد ابن سیرین

یکی از معبرانی که این خواب را تعبیر کرده است محمد ابن سیرین می باشد. این فرد بیان می کند که دیدن خواب کفن چندین تعبیر دارد و با توجه به جزئیاتی که دیده اید تعبیر می شود.

  • کفن کردن فردی بسیار مشهور می تواند نشانه ای از رنج و بلا برای شما باشد.
  • جدا کردن کفن از فردی که مرده است بیان می کند که در این دنیا به دیدار آن فرد می روید.
  • اگر در خواب دیدید که افراد مرده شما را کفن می کنند این خواب تعبیری دیگر دارد و نشانه ای از این می باشد که در خانه شما مال حرام آمده است و آورنده این مال شما هستید.

تعبیر خواب محمد ابن سیرین درباره کفن

آنلی بیتون

یمکی دیگر از معبرانی که این خواب را معنا کرده است آنلی بیتون می باشد. او نیز چندین معنا برای این خواب در نظر گرفته است که یک به یک آن ها را برایتان بیان می کنیم.

  •  آرون گروپس
  • دیدن پارچه کفن در خواب نشان می دهد که در آینده دچار مشکلات و مریضی می شوید و باید نگرانی های بسیاری را تحمل کنید. در این زمان در کار شما مشکلی ایجاد خواهد شد و کار و بارتان کساد می شود و باید مراقب افراد بد خواه خود باشید زیرا توطئه آن ها باعث می شود که مشکلات دیگری برایتان ایجاد شود.
  • اگر فردی در خواب خود جسد هایی را ببیند که با کفن پوشیده شده اند معنای خوبی ندارد و در آینده دچار مشکلات بسیاری خواهید شد و این خواب نشانه بدبختی و بد شانسی شما است.
  • گاهی افراد ممکن است در خواب خود ببیند که کفن از روی اجساد کنار می رود. این خواب به شما می گوید که در آینده نزدیک دچار مشکلات خانوادگی خواهید شد و این مشکلات ممکن است منجر به جدایی شکا شود بنابراین بهتر است کمی مراقب کار ها و حرف هایتان باشید.

تعبیر خواب کفن

باید بدانید که همه رویا های شما تعبیر نمی شوند و تعداد اندکی بدون تعبیر خواهند ماند و بیش تر به خواب هایی که درباره آینده می بینید بها بدهید و سعی کنید همیشه خواب هایی که می بینید را به فال نیک بگیرید تا اتفاقات خوب برایتان رقم بخورد. البته در نظر داشته باشید که خواب هایی که می بینید گاها خیلی شبیه به آینده هستند و عینا ممکن است برای شما اتفاق بیفتد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *