دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

رفع مشکل دانلود تم سامسونگ با آموزش قدم به قدم

  • حکیمه فهیمی
  • ۷ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

چنانچه هنگام دانلود تم در فروشگاه سامسونگ با مشکل مواجه شده اید پیشنهاد می کنیم با این مطلب از آرگا همراه ما باشید. قصد داریم شما را با شیوه رفع این مشکل آشنا نماییم.

فروشگاه تم سامسونگ تنوع فراوانی دارد اگر حین دانلود تم با مشکل روبرو شده اید و به دنبال راه حل هستید در این مطلب با شیوه رفع این مشکل آشنا خواهید شد.

آشنایی با شیوه رفع مشکل تم سامسونگ

کمپانی شناخته شده سامسونگ یکی از برترین شرکتهای جهان می باشد که در حال حاضر محبوبیت بالایی دارد به این خاطر که علاوه بر بهترین بودن در زمینه تولید لوازم برقی و الکترونیکی در زمینه ساخت گوشی های هوشمند نیز پرطرفدار و برترین است. چرا که این شرکت نهایت کیفیت و قابلیت را در میان همه رده های گوشی از پایین رده تا پرچمدار لحاظ کرده است و با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر گوشی های موجود در بازار به فروش می رساند.قابل ذکر است سامسونگ به صورت پیش فرض بعضی برنامه ها و ویژگی ها را در گوشی های هوشمندش قرار داده که می توان به راحتی از آن ها بهره برد. به طور مثال یکی از این برنامه ها که galexy themes نام دارد برنامه ای کاربردی در زمینه تم و تصاویر زیبا و جذاب می باشد. و می توان تم ها و تصاویر مدنظر را در صورت رایگان بودن به شکل رایگان دانلود و استفاده نمود و چنانچه هزینه داشته باشد باید بهای آن را پرداخت تا بتوان دانلود را انجام داد.

با این تفاسیر کاربران گوشی های سامسونگ گهگاه در این برنامه با مشکلاتی مواجه می شوند که مهمترین آن ساخت حساب و دانلود نشدن تم و تصاویر پس از ساخت حساب کاربری می باشد. از این رو قصد داریم در ادامه مطلب شما را هم با شیوه ساخت حساب کاربری و هم رفع مشکل دانلود نشدن تم سامسونگ آشنا سازیم.

ساخت حساب کاربری سامسونگ

بیشتر کاربران تصور می کنند بدون ثبت حساب کاربری سامسونگ می توان از برنامه استفاده و به دانلود تم و تصاویر پرداخت ولی واقعیت این است که بدون ثبت حساب کاربری سامسونگ با مشکل مواجه می شوید از این رو نیاز است ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید که در ادامه این مطلب به شیوه ساخت آن اشاره می شود.

۱. ابتدا به بخش تنظیمات گوشی خود بروید و با اسکرول به سمت پایین صفحه گزینه Accounts and backup را انتخاب نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۲. سپس در این قسمت گزینه Accounts را انتخاب کرده و در مرحله بعد روی گزینه Add Account کلیک کنید.

۳. در ادامه برای ساخت حساب سامسونگ روی گزینه Samsung Account کلیک و سپس یکی از راه های زیر را دنبال کنید.

  • چنانچه قبلا حساب کاربری سامسونگ را ایجاد کرده اید کافیست نام کاربری و رمز عبور را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس روی sign in کلیک کنید.
  • چنانچه قصد دارید یک حساب کاربری جدید بسازید باید روی گزینه create Account کلیک نمایید.
  • چنانچه حساب گوگل روی گوشی فعال باشد جهت ساخت سریع اکانت سامسونگ می توان از گزینه continue with google بهره بگیرید.

در ادامه قوانین لازم را مطالعه و بعد از تاییدشان روی گزینه agree کلیک نمایید.

۴. حالا ایمیل خود را به صورت صحیح وارد کنید و سپس یک رمز عبور مناسب (دارای حروف بزرگ و کوچک، عدد و …) را انتخاب کنید.

در ادامه در صورت تمایل نام بزرگ و کوچکتان را وارد کنید و سپس تاریخ تولید را بر حسب سال میلادی در کادر مربوطه وارد نمایید. (اگر کمتر از ۱۵ سال سن دارید می توانید تاریخ تولد را بزرگتر انتخاب نمایید)

در نهایت روی گزینه create کلیک کنید بعد وارد ایمیل شده و ایمیل ارسالی سامسونگ را تایید نمایید.

بعد از فعالسازی و ورود به اکانت سامسونگ می توان به آسانی به همه تم ها و پس زمینه های موجود در فروشگاه سامسونگ دسترسی داشت و به دانلود و نصب آن ها روی گوشی اقدام کرد.

چنانچه آموزش بالا چاره مشکل شما نبود راه دیگری نیز وجود دارد که به صورت تجربی ثابت شده می باشد و می توان از طریق آن مشکل دانلود نشدن تم سامسونگ را رفع کرد. البته باید توجه داشت که چنانچه حساب سامسونگ ایجاد کرده اید و بعد از ورود به اکانت شروع به دانلود تم نموده اید و مشاهده می کنید که از قسمت پایین گزینه Downloading در حال اجراست ولی چند دقیقه این امر طول می کشد و شما نمی توانید فایل مد نظر را دانلود و نصب کنید.

برای رفع مشکل احتمالا شما از دیتای گوشی استفاده می کنید از این رو به پیشنهاد می شود به وای فای متصل شوید تا مشکل حل شود و راه دوم این است که حافظه کش برنامه Galaxy theme را پاکسازی کنید.  به صورت تجربی ثابت شده است این دو راه مشکل دانلود نشدن تم سامسونگ را رفع کرده اند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *