دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب باغچه و آنچه با دیدن باغچه در خواب ممکن است برای شما رخ دهد!

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

تعبیر خواب برای بیش تر افراد سرگرمی محسوب می شود ولی بیش تر افراد به خواب ها توجه ویژه ای نشان می دهند و بان می کنند که خواب ها توانایی پیش بینی آینده را دارند برای همین هم به دنبال معنای آن می روند. در این مطلب تعبیر خواب باغچه را برایتان بیان می کنیم.

دیدن باغچه در خواب و تعبیر آن نشان دهنده افکار شما می باشد. در واقع بیش تر خواب هایی که می بینید وابسته به فکر ها و رویا های شما می باشد و بسیاری از روانشناسان آن را تایید کرده اند. زمانی که شما باغچه ای در خواب خود می بینید که سرسبز است و دارای سبزی ها و میوه های تازه می باشد نشان دهنده رضایت شما است و نشان می دهد که در کارهایتان موفق بوده اید.

تعبیر خواب باغچه

تعبیر خواب باغچه

این خواب را همانند تعبیر خواب باغ، تعبیر خواب جنگل و تعبیر خواب چمن توسط تعداد اندکی معبر تعبیر شده است. در ادامه معنای خواب باغچه را از دیدگاه معبران بیان می کنیم.

ابن سیرین

این معبر برای این خواب دو معنا در نظر دارد و بیان کرده است که این خواب معنای بدی ندارد.

  • اگر فردی در حال آب دادن به باغچه باشد نشان دهنده این است که در دین و کار های دینی بهبود می یابد و کار های درست و با حکمتی انجام می دهد.
  • اگر در باغچه شما گل ها و درختان بسیاری بودند و شما به آن ها آب داده اید و آن ها را سیراب کرده اید بدان معنا می باشد که غم و رنج برای شما تمام می شود و از ترس دور خواهید شد.

محد العنبری

این معبر یک معنای کلی برای این خواب در نظر گرفته است و جزئیات آن را معنا نکرده است. وی بیان کرده است اگر خواب یک باغچه را دیدید نشانه ای لطف و رحمتی است که از سوی دیگران برایتان ایجاد می شود و باعث می شود بتوانید زندگی خود را تغییر داده و به سمت بهتری پیش ببرید. در همه حالات این خواب نیکو می باشد و معنای بدی برای خواب بیننده ندارد.

تعبیر جابر مغربی برای خواب باغچه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جابر مغربی

این معبر هم مانند ابن سیرین دو تعبیر برای این خواب دارد که این تعابیر عبارت اند از :

  • اگر در خواب ببینید که در حال آب دادن به باغچه خود هستید نشانه ای از این است که به زودی توانایی انجام کار های نیکو و خیر را پیدا خواهید کرد و کار هایی که انجام می دهید باعث بهبود و آسایش زندگی دیگران خواهد شد.
  • برا این خواب یک معنی بد هم وجود دارد آن هم این است که اگر فرد مرده ای در خواب شما به باغچه آب بدهد باعث می شود که ضرر های مالی ببینید.

خالد اصفهانی

این معبر بیان کرده است که اگر در خواب خود یک باغچه بسیار بزرگ و مجلل ببینید نشانه ای از خوشحالی شما در آینده می باشد و دلیلی این خوشحالی رضایت شما در انجام کاری است.

لیلا برایت

این معبر اولین معبری می باشد که معانی مختلفی برای این خواب بیان کرده است. وی اعتقاد دارد که این تعابیر سنخیت بیش تری با این خواب دارد. تعابیر لیلا برایت عبارت اند از :

  • اگر فردی تنها یک باغچه را در خواب ببیند نشانه ای از این می باشد که شما عاشق فردی خواهید شد.
  • اگر در خواب خود خواب یک باغچه بسیار کثیف و بهم ریخته را دیدید بدان معنا است که با افرادی ناشایست مشورت می کنید.
  • کار کردن در باغچه نشانه ای از دقت شما در انجام دادن کار ها می باشد.

آنلی بیتون و تعبیر باغچه کثیف

آنلی بیتون

این معبر تعبیر خواب باغچه را با توجه به جزئیات آن بیان کرده است و معتقد است که اگر فردی باغچه ای از سبزیجات مشاهده کند به زودی ثروت و آبروی خود را از دست می دهد و اگر فردی که خواب می بیند زن باشد نشانه ای از این می باشد که به زودی یک موضوع خوشحال کننده برای خانواده اش بوجود می آید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *