دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل پرده های جدید و شیک با طرح های مدرن

  • یلدا محمدی
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
  • ۰

مجموعه ایی جدید و دیدنی از انواع مدل پرده های جدید و شیک را در این مقاله ملاحظه نموده و مدل پرده مناسب و دلخواه خود را از بین جدیدترین و شیک ترین مدل پرده های ارائه شده، انتخاب نمایید.

آشنایی با مدل پرده های جدید و زیبا کمک می کند بتوانید مناسب ترین مدل پرده را برای محل زندگی خود انتخاب نمایید. همانطور که می دانید مدل پرده نقش مهمی در زیبایی و جذابیت منزل دارد و از طرفی تنوع در مدل پرده های موجود، انتخاب صحیح و مناسب را تا حدودی سخت و دشوار نموده است. بار این اساس قصد داریم در این مقاله به معرفی مدل های جدید و شیک پرده مناسب منازل ایرانی بپردازیم که با الگوبرداری از این مدل های زیبا می توانید مدل پرده دلخواه و ایده ال خود را انتخاب نمایید. تا پایان ما را همراهی نمایید.

جدیدترین مدل پرده های جدید و زیبا :

گالری عکس مدل پرده های جدید و شیک با طرح های خاص و به روز را پیشرو دارید که این مدل های زیبا، شامل انواع مدل پرده اتاق خواب و پرده پذیرایی می باشند و الگوی مناسبی برای انتخاب مدل پرده منزل شما محسوب می گردند. اولین نکته ایی که برای تهیه پرده جدید و زیبا باید مدنظر داشته باشید، توجه به دکوراسیون داخلی منزل است، همانطور که می دانید در صورتی که مدل پرده شما بسیا زیبا باشد اما با دکوراسیون داخلی هماهنگی نداشته باشد، در فضای مذکور زیبایی و جذابیتی نخواهد داشت. پس اولین اقدام برای تهیه مدل پرده توجه به دکوراسیون داخلی منزل است. می توانید به راحتی با ایجاد تناسب در رنگ و طرح پرده با مبلمان، سرویس خواب و فرش ها زیبایی بی نظیری به منزل خود ببخشید. در ادامه تعدادی عکس مدل پرده ساده و زیبا را مشاهده می فرمایید که هماهنگی خاصی با فضای پیرامون دارند و هر یک می توانند مدل پرده دلخواه شما باشند.

مدل پرده شیک و زیبامدل پرده اتاق پذیرایی جدیدمدل پرده ساده 2016مدل پرده اتاق خواب جدیدعکس پرده جدیدمدل پرده حریر جدیدمدل پرده شیک خانه عروس

مدل پرده های جدید پذیرایی :

اتاق پذیرایی یکی از مهم ترین بخش هایی است که مدل  پرده اهمیت زیادی در زیبایی آن دارد و تهیه پرده مناسب برای این امکان از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است. آشنایی با عکس های مدل پرده پذیرایی جدید و شیک کمک می کند بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مدل پرده های پذیرایی  را نشان می دهند که هر یک از این مدل های زیبا و شیک می توانند بهترین انتخاب برای اتاق پذیرایی شما باشند.

مدل پرده های جدیدپرده اتاق پذیرایی جدیدمدل پرده اتاق پذیراییپرده پذیرایی 2016مدل پرده های زیبا و جدیدعکس مدل پرده جدیدعکس مدل پرده شیکمدل پرده گریت زیبامدل پرده های جدید و زیبا برای پذیرایی

مدل پرده های زیبا و شیک

یکی از بارزترین نکاتی که در تهیه مدل پرده 2016 مورد توجه قرار می گیرد، استفاده از والن های ساده است که زیبایی خاصی به پرده می بخشد. این نوع مدل پرده در عین سادگی از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار است و می تواند انتخاب مناسبی برای منازلی با دکوراسیون داخلی مدرن و جدید باشند. در تهیه مدل پرده های 2016 از پارچه هایی با جنس های مختلف استفاده شده است، که رایج ترین آنها حریر است. انواع مدل پرده های حریر یکی از جدیدترین و شیک ترین مدل های سال 2016 محسوب می گردند. در ادامه عکس مدل پرده های ساده و زیبا را مشاهده می فرمایید که با ایده آل های سال 2016 تهیه شده اند.

  •  آرون گروپس

مدل پرده اتاق پذیراییپرده های جدید و شیکمدل پرده های جدید پذیراییمدل های پرده اتاق پذیراییعکس جدید پرده های زیباعکس مدل پرده های زیبامدل پرده حریر جدیدمدل پرده ساده و زیبا

زیباترین مجموعه عکس مدل پرده های جدید و شیک را در این مقاله ملاحظه نمودید، هر یک از این طرح ها و مدل های زیبا و جذاب می توانند انتخاب ایده آل و خاصی برای منزل شما باشند و با استفاده از آنها فضایی دلنشین و شیک در منزل ایجاد نمایید. همچینن می توانید برای مشاهده جدیدترین مدل های پرده و دیگر عکس های پرده برای قسمت های مختلف منزل به بخش مدل پرده مراجعه نموده و از تصاویر ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *