دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل هایلایت مو جدید و خاص برای خانم ها و دختران جوان

  • ندا خوشرو
  • ۵ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل هایلایت مو زنانه و دخترانه جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تغییرات مثبتی را در رنگ موهای خود ایجاد نمایید.

مدل هایلایت مو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما برای داشتن چهره ای شاداب و زیبا موهای خود را هایلایت کنید و تغییرات مثبتی را در ظاهرتان ایجاد نمایید.

مدل هایلایت مو زنانه و دخترانه

در هنگام انتخاب هایلایت برای موها بهتر است به هماهنگی زمینه رنگ مو با رنگ هایلایت و رنگ پوست و فرم چهره و … توجه داشته باشید تا بتوانید هایلایتی زیبا را برای موهای خود انتخاب نمایید.

مدل هایلایت مو

هایلایت موی شیک و زیبا

به هایلایت مش مو نیز گفته می شود و از زمان های گذشته تا به امروز هایلایت کردن موها توجه اغلب خانم ها را به سوی خود جلب کرده است. هایلایت مانند لولایت زیبایی و جذابیت خاصی را به موها می بخشد و برای خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود همچنین تفاوت هایی بین هایلایت و لولایت وجود دارد.

اگر تن پوست شما سرد است بهتر است از هایلایت بژ و طلایی ملایم و سفید و مسی استفاده نمایید و اگر تن پوست شما گرم می باشد بهتر است برای هایلایت کردن موهای خود از رنگ های طلایی پر رنگ و عسلی و کاراملی استفاده نمایید.

اگر صورت شما لاغر و استخوانی می باشد بهتر است از هایلایت درشت و روشن برای موهایتان استفاده نمایید. اگر صورت شما گرد و تپل می باشد بهتر است در اطراف صورت از هایلایت با رنگ گرم و تیره استفاده نمایید همچنین می توانید رنگ هایلایت دو یا سه درجه تیره تر از رنگ زمینه موها انتخاب کنید.

توجه به رنگ زمینه موها برای انتخاب هایلایت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ هایلایت موها را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ زمینه موها مطابقت و همخوانی داشته باشد.

  •  آرون گروپس

هایلایت زیبا برای مو هایلایت زیبا برای موها هایلایت شیک برای مو هایلایت موی زنانه هایلایت شیک برای موها هایلایت شیک برای مو مدل هایلایت مو زنانه هایلایت رنگ روشن مدل هایلایت زیبا مدل هایلایت شیک مدل هایلایت رنگ روشن هایلایت شیک برای مو هایلایت موی زنانه مدل هایلایت شیک برای مو هایلایت موی زنانه هایلایت زیبا برای موی زنانه هایلایت مو زیبا هایلایت شیک برای موی زنانه هایلایت زیبا برای موی زنانه مدل هایلایت مو زنانه

برای هایلایت کردن موها می توانید از روش فویلی و کلاهی استفاده نمایید که روش فویلی آسان تر می باشد و در این روش تکه هایی از مو جدا می شوند سپس رنگ مورد نظر برای هایلایت روی موها گذاشته می شود و بعد از مدت زمان مناسب برای مکث موها شسته می شوند. در روش کلاهی نیز رشته هایی از مو از کلاه بیرون آورده می شوند و بعد از رنگ زدن موها و رنگ گرفتن آن ها باید موهای خود را بشویید.

برای هایلایت کردن موها بهتر است پیش متخصص بروید تا به نتیجه دلخواه خود برسید همچنین قبل از هایلایت کردن موها بهتر است با افرادی که در این زمینه مهارت دارند مشورت نمایید تا بتوانید انتخابی مناسب و ایده آل داشته باشید.

اگر تمایل دارید رنگ هایلایت موهایتان را با توجه به فصول مختلف سال انتخاب نمایید بهتر است از رنگ های نسبتا سرد و روشن نظیر زیتونی و دودی و بنفش و استخوانی و … برای فصول گرم سال استفاده نمایید. برای روزهای سرد پاییز و زمستان نیز می توانید از هایلایت های گرم و برنز استفاده نمایید.

هایلایت روشن مو هایلایت موی زنانه هایلایت موی زنانه هایلایت موی زنانه مدل هایلایت موی زنانه هایلایت موی زنانه هایلایت مو زیبا هایلایت مو زیبا هایلایت مو زنانه هایلایت مو شیک هایلایت مو شیک هایلایت زیبا برای موها هایلایت شیک مو هایلایت زیبا برای موها هایلایت روشن هایلایت موی زنانه هایلایت مو

در این مطلب توجه شما را به انواع هایلایت موی زنانه و دخترانه جلب کردیم که امیدواریم این مدلها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *