دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس عید ۱۴۰۰ با انواع استایل های شیک و روز

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل لباس عید ۱۴۰۰ مخصوص آقایان و خانم های خوش سلیقه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس عید ۱۴۰۰ در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها ست لباس شیک و متفاوتی را انتخاب نمایید.

مدل لباس عید ۱۴۰۰ شیک و زیبا

با نزدیک شدن به سال جدید بیشتر خانم ها و آقایان به فکر تهیه لباس هایی نو می افتند تا در سال جدید استایل و ظاهری متفاوت داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است با انواع طرح های لباس برای عید ۱۴۰۰ آشنا شوید.

لباس عید 1400

طرح های لباس زنانه و دخترانه برای عید

اگر شما تمایل دارید در سال جدید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است در هنگام انتخاب ست لباس هایتان حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

مانتو یکی از اصلی ترین پوشش ها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل مانتوی عید توجه لازم را به خرج دهید. مدل مانتوی عید ۱۴۰۰ در انواع طرح و رنگ های متنوع دوخته شده اند و با توجه به اینکه مانتو جزء اصلی ترین لباس ها می باشد بهتر است ابتدا شما مانتویی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید سپس برای انتخاب طرح و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان اقدام نمایید.

لباس عید دخترانه ست لباس خاص برای عید نوروز لباس عید شیک مدل لباس برای عید نوروز مدل مانتوی دو رنگ برای عید نوروز لباس عید شیک لباس شیک برای عید نوروز

توجه داشته باشید که بهتر است طرح و رنگ سایر لباس هایتان را با توجه به طرح و رنگ مانتوی خود انتخاب نمایید. اگر مانتوی ساده ای را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است برای جلوگیری از یکنواخت به نظر رسیدن ظاهر و استایل تان از روسری و شال طرح دار استفاده نمایید همچنین می توانید رنگ کیف و کفش تان را با یکدیگر ست نمایید و رنگ شال یا روسری را با توجه به رنگ سایر لباس هایتان انتخاب نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اغلب مانتوهای عید امسال نیز به صورت جلوباز دوخته شده اند و اگر شما تمایل دارید استایلی به روز داشته باشید بهتر است از این طرح مانتو در پوشش خود استفاده نمایید همچنین بهتر است زیر مانتویی با طرح و رنگ مناسب را از زیر مانتوی خود بپوشید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

در صورت تمایل می توانید برای دید و بازدیدهای ایام عید نوروز از ست لباس اسپرت یا ست لباس ساده و خاص استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این ست ها به سلیقه شخصی و سن شما بستگی دارد.

مدل ست لباس برای عید نوروز لباس دخترانه مخصوص عید نوروز ست لباس دخترانه ست لباس برای عید نوروز لباس شیک دخترانه

لباس رنگ روشن زنانه لباس زنانه برای عید 1400 مدل لباس دخترانه برای عید 14000 ست لباس دخترانه برای عید ست لباس برای عید 1400 مانتوی عید 1400 لباس عید 1400

طرح های لباس پذیرایی عید نوروز مخصوص خانم ها و دختران خوش سلیقه

اغلب خانم ها و دختران تمایل دارند برای پذیرایی از مهمان ها از لباس پذیرایی عید با تن پوش زیبا و رنگی بی نظیر استفاده نمایند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است در انتخاب لباس خود حساسیت لازم را به خرج دهید.

برای پذیرایی از مهمان ها می توانید از شومیز و تونیک و سارافون و … استفاده نمایید که بهتر است هر یک از این لباس ها را در پوشش خود با شلوار و دامن و اکسسوری هایی مناسب ست نمایید تا شیک پوش و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسید.

لباس پذیرایی که انتخاب می کنید باید دارای علاوه بر داشتن طرحی شیک ، راحت نیز باشد تا شما بتوانید به راحتی از مهمان ها پذیرایی کنید و احساس راحتی و آرامش نیز داشته باشید.

ست لباس مخصوص عید نوروز مدل لباس عید 1400 شیک و زیبا مدل لباس مخصوص عید نوروز ست لباس مخصوص عید نوروز مدل لباس عید 1400 شیک و زیبا لباس مخصوص عید نوروز طرح لباس مخصوص عید نوروز ست لباس مخصوص عید نوروز سارافون و کت 1400 لباس طرح دار برای عید نوروز مدل کت برای عید نوروز لباس دخترانه برای عید نوروز ست لباس برای عید مدل لباس عید 1400 شیک و خاص شومیز و دامن برای عید نوروز ست لباس دخترانه برای عید نوروز مدل لباس پذیرایی عید لباس شیک زنانه طرح لباس عید 1400 مدل لباس عید 1400 دخترانه

طرح لباس عید پسرانه و مردانه برای عید

لباس آقایان برای عید در انواع طرح های ست لباس اسپرت و ست لباس رسمی و … موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهر و استایلی امروزی داشته باشید بهتر است از ست لباس اسپرت در پوشش خود استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که رنگ سال ۲۰۲۱ زرد و طوسی است از این رو شما می توانید برای داشتن استایل و ظاهری متفاوت از این دو رنگ خاص در پوشش خود استفاده نمایید و رنگ لباس ها و اکسسوری هایتان را از بین طیف های مختلف رنگ زرد و طوسی انتخاب نمایید.

لباس عید پسرانه 1400 ست لباس برای عید ست لباس برای عید نوروز ست لباس مردانه لباس عید 1400 لباس مخصوص عید نوروز لباس اسپرت برای عید نوروز 1400 ست لباس برای عید ست لباس ساده برای عید نوروز ست لباس زیبا برای عید نوروز ست لباس شیک برای عید ست لباس طوسی و زرد ست لباس مردانه برای عید نوروز ست لباس اسپرت برای عید نوروز لباس اسپرت برای عید نوروز ست لباس مخصوص عید نوروز ست لباس عید نوروز 1400 مدل لباس عید 1400 شیک و زیبا طرح لباس عید نوروز 1400

 

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های لباس مخصوص عید نوروز ۱۴۰۰ جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از این ست های شیک و خاص بتوانید در ایام عید نوروز ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *