دسته ها
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل زیر مانتویی جدید برای استفاده زیر مانتوهای اسپرت و مجلسی

  • ندا خوشرو
  • ۶ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل زیر مانتویی با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها مخصوص خانم ها و دختران جوان آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

زیر مانتویی امروزه به یکی از کاربردی ترین لباس ها برای خانم ها در رده سنی مختلف تبدیل شده است که در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید. 

مدل زیر مانتویی شیک و زیبا

امروزه مانتوهای جلوباز توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده اند و برای داشتن استایلی کامل از زیر این طرح مانتوها می توانید تاپ و تیشرت و زیرسارافونی و … بپوشید. در ادامه طرح هایی از زیر مانتویی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل زیر مانتویی

طرح زیر مانتویی زنانه و دخترانه

لباس هایی که برای زیر مانتو مورد استفاده قرار می گیرند در انواع طرح ها مجلسی و اسپرت و ساده موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید برای شرکت در مهمانی ها و مجالس از مانتوی مجلسی استفاده نمایید بهتر است مدل زیر مانتویی تان را از بین طرح های مجلسی یا ساده انتخاب نمایید.

زیر مانتویی های اسپرت و ساده و طرح دار نیز برای پوشیدن در زیر مانتوهای اسپرت انتخابی مناسب می باشند و شما می توانید با انتخاب طرحی مناسب جذابیت و زیبایی استایل تان را تکمیل نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای لباسی که قرار است از زیر مانتو پوشیده شود از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ زیر مانتویی خود را با توجه به رنگ سایر لباس هایتان انتخاب نمایید تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید.

اگر مانتوی شما طرحدار یا گلدار می باشد بهتر است لباسی را برای پوشیدن از زیر مانتو انتخاب نمایید که دارای طرحی ساده است همچنین لباس های طرح دار برای پوشیدن در زیر مانتوی ساده انتخابی مناسب می باشند.

  •  آرون گروپس

مدل زیر مانتو زیر مانتوی سفید طرح زیر مانتویی زیر مانتویی سفید زیر مانتویی مدل زیر مانتویی ساده زیر مانتویی ساده زیر مانتویی مشکی زیرمانتویی سفید و طرح دار زیر مانتویی مشکی

لباس هایی که برای پوشیدن از زیر مانتو انتخاب می شوند در اندازه های کوتاه و بلند موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید ظاهری پوشیده و با حجاب داشته باشید بهتر است اندازه قد این طرح لباس ها را بلند انتخاب نمایید. لباس های کوتاه نیز برای پوشیدن از زیر مانتو زیبایی خاص خودشان را دارند و برای خانم های امروزی و مدگرا انتخابی مناسب به شمار می روند.

زیر مانتویی طوسی زیر مانتویی طوسی ساده زیر مانتویی طرح دار زیر مانتویی ساده مدل زیر مانتویی دخترانه زیر مانتویی مشکی زیر مانتویی ساده تاپ چاپی برای زیر مانتو زیر مانتوی ساده زیر مانتوی بلند مدل زیر مانتویی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع طرح های زیر مانتویی جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *