دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا بیدار کنید

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

تو صدها چاکرا در وجودت داری، اگر می‌خواهی چاکراهای اصلی خودت را بشناسی و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها را بیاموزی این مطلب را مطالعه کن و با کتاب «پاکسازی چاکرا‌ها» نوشته‌ی دورین ویرچو زندگی خود را دگرگون ساز.

تو از عشق، نور، عشق و هوشمندی ساخته شده‌ای و سرشار از انرژی هستی، حتی اگر آن را احساس نکنی. سرچشمه‌ا‌ی بی‌پایان از انرژی در وجودت قرار دارد و این انرژی تأثیرات مثبت و مهمی در زندگی‌ات می‌گذارد؛ فقط باید بتوانی این انرژی را کنترل کنی. گروهی چنین چیزی را چاکرا می‌نامند و چاکراها از افکار تو نشأت می‌گیرند؛ بنابراین اگر به پول، کسب و کار، روابط انسانی، عشق و… فکر می‌کنی، چاکرای آن را هم داری و تنها کاری که باید بکنی این است که بیاموزی از چاکراهای خود استفاده کنی تا بر زندگی تسلط بیابی. لازم نیست نگران باشی، با راهنمایی‌های کتاب پاکسازی چاکرا‌ها (Chakra Clearing) ورود به این دنیای جذاب برایت بسیار آسان خواهد بود. شاید هم ترجیح می‌دهی به کتاب صوتی آن گوش فرادهی تا بیشتر در فضای معنوی قرار بگیری. انتخاب با خودت است، دورین ویرچو (Doreen Virtue) با کتاب جذابی که نوشته است بهترین فرصت را برای بهبود زندگی در اختیارت قرار می‌دهد. بیشتر از این وقت خود هدر نده و هر چه زودتر برای خرید کتاب وارد عمل شو. برای دانلود کتاب می‌توانی به کتابراه مراجعه و از سایر امکانات این اپلیکیشن استفاده کنی.

آشنایی با کتابراه:

کتابراه پلتفرمی جامع جهت نشر الکترونیک کتاب الکترونیک و صوتی است. در اپلیکیشن کتابراه تاکنون بیش از ۲۵۰۰ کتاب رایگان الکترونیک و صوتی منتشر شده است؛ از طرف دیگر، در بخش آخرهفته با کتابراه تخفیف‌های ویژه‌ای از ۳۰ تا ۱۰۰٪ برای کاربران این مجموعه در نظر گرفته می‌شود. تیم تحریریه‌ی کتابراه برای تشویق کاربران به مطالعه، مسابقه‌های جذابی نیز در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌کند و جدیدترین و بهترین کتاب‌ها را به عنوان جایزه در اختیارشان قرار می‌دهد.

پاکسازی چاکراها

جملات برگزیده کتاب پاکسازی چاکراها:

– حتی اگر فردی نزدیک تو هم نباشد، می‌توانی وضعیت چاکرا‌‌های او را مشاهده کنی.

– وضعیت طبیعی وجود تو سرشار از انرژی و روشن‌بینی و خلاقیت است.

– افکار ناشی از ترس بر چاکرا‌های مربوط به موضوعی که درباره آن فکر می‌کنی، اثر می‌گذارد. آن چاکرا آلوده و مچاله و آماسیده می‌شود.

بریده‌ای از کتاب پاکسازی چاکراها:

تو صدها چاکرا در درون و پیرامون بدنت داری. در حقیقت هر موجود زنده‌ای، بر روی زمین دارای چاکراست. بیا چاکرا‌های اصلی که بر زندگی روزمره‌ی تو اثر می‌گذارند را بررسی کنیم. این چاکرا‌ها در درون وجود مادی تو قرار دارند. چاکرا‌های قسمت پایین ستون فقرات کند‌تر از چاکرا‌های قسمت بالا‌تنه و سر هستند. همچنین چاکرا‌های پایین بدن به امور مادی مربوطند، در حالی که چاکرا‌های بالای بدن بیشتر به امور معنوی مربوط هستند.

چاکرا‌ها در جهت حرکت عقربه‌های ساعت می‌چرخند. تصور کن که به پروانه‌ی در حال چرخشی نگاه می‌کنی، درست مثل پروانه‌های بزرگ نقره‌ای‌رنگی که بر سقف ساختمان‌های صنعتی نصب می‌شود. وقتی به طور مستقیم به فردی نگاه می‌کنی، چاکرا‌ها مانند پروانه‌هایی که از بغل دیده شوند به نظر می‌رسند. از بالا، چاکرا‌ها شبیه تصویر هوایی پروانه‌های در حال چرخش هستند.

درست همان طور که امواج کم ‌سرعت‌تر نوری به صورت رنگ‌های گرم نمود پیدا می‌کنند، چاکرا‌های پایین‌تر و کند‌تر هم در رنگ‌مایه‌های قرمز، نارنجی، و زرد دیده می‌شوند. چاکرا‌های بالایی بدن، که تند‌تر می‌چرخند، مایه‌هایی از رنگ‌های سرد مانند سبز، آبی، بنفش و ارغوانی دارند. وقتی چاکرا‌های خود را پاک کنی، توانایی مشاهده‌ی چاکرا‌ها را در درون خود و دیگران بیدار می‌کنی. به علاوه، چنان که بعداً توضیح خواهیم داد موفق به مشاهده‌ی هاله‌ها هم خواهی شد. 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *