دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

۷۰ تزیین شب یلدا ۹۹ برای دیزاین انواع خوراکی های شب یلدا

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل تزیین شب یلدا ۹۹ با انواع دیزاین های ساده و خاص جلب خواهیم کرد که امیدواریم این دیزاین ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

در شب یلدا جشن های بزرگی برگزار می شود و این شب جزء کهن ترین شب های ایرانی است و اگر شما تمایل دارید شب یلدا ۱۳۹۹ را به صورتی متفاوت برگزار نمایید بهتر است از انواع مدل های تزیین شب یلدا ۹۹ ایده بگیرید.

مدل های تزیین شب یلدا ۹۹

برای تزیین شب یلدا بهتر است به تزیینات جزئیات نظیر تزیین میوه ها و تزیین آجیل و … بپردازید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های تزیینات شب یلدا برای سال ۱۳۹۹ را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

تزیین متفاوت شب یلدا

تزیینات شب یلدا ۱۳۹۹

میوه یکی از مهم ترین تنقلات برای پذیرایی از مهمان ها در شب یلدا می باشد و بهتر است شما به تزیین سبد میوه بپردازید همچنین بهتر است هندوانه را به کمک روشی خاص تزیین نمایید و جدا از ظرف میوه در مکانی مناسب از سفره یا میز قرار دهید. تزیینات آجیل شب یلدا نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید آجیل را به صورت ساده یا خاص تزیین نمایید.

لبو و کدو و چغندر از انواع خوراکی های سالم و خوشمزه می باشند و شما می توانید این خوراکی های بی نظیر را به زیبایی تزیین نمایید همچنین می توانید کدو را بدون اینکه بپزید به همراه پوست تزیین نمایید.

انار از مهم ترین نمادها برای شب یلدا می باشد و بهتر است شما انار را به کمک روشی مناسب تزیین نمایید همچنین می توانید انار را قاچ قاچ نمایید و به صورت ساده درون بشقابی مناسب قرار دهید.

ژله نیز از انواع خوراکی های پرطرفدار برای شب یلدا می باشد و شما می توانید انواع کیک های ژله ای و ژله های ساده و مجلسی و … را به صورت تک نفره یا قالبی تهیه نمایید و پذیرایی باشکوهی را از مهمان هایتان داشته باشید.

  •  آرون گروپس

اگر تمایل دارید سفره شب یلدا با طراحی بی نظیری داشته باشید بهتر است کیک را به شکل انار یا هندوانه و … بپزید سپس به تزیین کیک به کمک ژله و خمیر فوندانت و خامه رنگی بپردازید.

تزیین جالب شب یلدا تزیینات زیبا برای شب یلدا تزیین شیک مخصوص شب یلدا تزیین خاص برای شب یلدا   مدل تزیین شب یلدا 1399 تزیین زیبا شب یلدا تزیین خلاقانه برای شب یلدا مدل تزیین شب یلدا 99 تزیین ساده شب یلدا   تزیین شیک شب یلدا تزیین شب یلدا برای عروس مدل تزیین برای شب یلدا تزیین خلاقانه شب یلدا تزیین متفاوت شب یلدا تزیین هندوانه شب یلدا مدل تزیین برای شب یلدا تزیین جذاب شب یلدا مدل تزیین مخصوص شب یلدا مدل تزیین برای شب یلدا تزیین ساده شب یلدا تزیینات شب یلدا تزیین زیبا مخصوص شب یلدا تزیین شب یلدا جالب تزیین زیبا برای شب یلدا تزیین شیک مخصوص شب یلدا تزیین زیبا شب یلدا تزیین جالب شب یلدا مدل تزیین شب یلدا تزیین زیبا شب یلدا

خوراکی ها و میوه هایی که تزیین کرده اید را می توانید روی میز قرار دهید همچنین می توانید سفره ای با طرح زیبا را تهیه نمایید سپس خوراکی ها و میوه های تزیین شده را روی سفره بچینید. توجه داشته باشید که در صورت قرار دادن خوراکی ها روی میز بهتر است ابتدا روی سطح میز ، سفره یا رومیزی زیبایی را پهن نمایید سپس ظرف حاوی خوراکی ها را روی میز قرار دهید.

اگر شما زمان کافی برای تزیین هر یک از خوراکی ها را ندارید می توانید آن ها را به صورت ساده درون ظروفی زیبا قرار دهید و روی سفره یا میز را به کمک شمع های زیبا و رنگی تزیین نمایید که در این صورت بهتر است شمع ها را در لا به لای ظروف میوه و خوراکی قرار دهید.

اگر شما تازه عروس هستید و برای شب یلدا مهمانی بزرگی را قرار است برگزار نمایید بهتر است به تزیین هدایای مخصوص شب یلدا بپردازید همچنین می توانید انواع تنقلات و میوه ها و خوراکی ها را برای جشن شب یلدا تزیین نمایید و پذیرایی باشکوهی را از مهمان هایتان داشته باشید.

گیفت هدیه ای کوچکی است که در برخی از مراسم ها به عنوان تشکر و سپاس گذاری به مهمان ها داده می شود و شما می توانید کارپ پستال یا خوراکی کوچکی تزیین شده و … را به عنوان گیفت به مهمان هایتان بدهید.

تزیین جالب شب یلدا تزیین شب یلدا تزیینات شب یلدا تزیین زیبا شب یلدا تزیین شیک شب یلدا مدل تزیین شب یلدا تزیین زیبا شب یلدا مدل تزیین شب یلدا 99 تزیین خلاقانه شب یلدا مدل تزیین شب یلدا تزیین شب یلدا 99 تزیین شب یلدا شیک تزیین شیک شب یلدا تزیین زیبا شب یلدا مدل های تزیین شب یلدا تزیین شب یلدا تزیین ساده شب یلدا تزیین ساده شب یلدا تزیین زیبا شب یلدا تزیین جالب شب یلدا مدل تزیین شب یلدا 99 شیک و زیبا تزیین خلاقانه شب یلدا تزیین جالب شب یلدا تزیین زیبا و جذاب شب یلدا مدل های زیبا تزیین شب یلدا 99 تزیین خلاقانه شب یلدا تزیین جالب شب یلدا تزیین زیبا شب یلدا مدل تزیین شب یلدا تزیین خلاقانه شب یلدا تزیینات شب یلدا 99 تزیینات شب یلدا تزیین زیبا شب یلدا تزیین شب یلدا تزیین زیبا شب یلدا تزیینات زیبا شب یلدا تزیین ساده شب یلدا مدل تزیین شب یلدا 99 شیک و زیبا تزیین شب یلدا تزیینات شب یلدا تزیین شب یلدا 99

در این مطلب ایده هایی برای تزیین شب یلدا در سال ۹۹ را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این تزیینات با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها تزیینات با شکوهی را برای شب یلدا داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *