دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش ساخت هایلایتر صورت در خانه

  • سحر هودانلویی
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

لوازم آرایشی از وسایل مورد علاقه بسیاری از خانم ها است که برخی از آن ها را می توایند در منزل و با استفاده از چند ماده طبیعی تهیه کنید. برای آموزش طرز ساخت هایلایتر صورت در ادامه این بخش از مجله آرگا با ما همراه شوید.

به طور کلی هایلایت‌ کردن در آرایش خانم ها از اهمیت بسیاری برخوردار است که از این رو برخی از آن ها به این فکر هستند که نوعی از این هایلایتر ها را در منزل و با استفاده از لوازم طبیعی و کم مصرف تر تهیه کنند. در ادامه این مطلب از مجله آرگا به طرز ساخت هایلایتر صورت به صورت طبیعی و در منزل با مواد طبیعی پرداخته ایم.

ساخت هایلایتر صورت در خانه به چه صورت است؟

هایلایت کردن به چه معناست؟

به طور کلی هایلایت کردن صورت بدان معناست که از روش های ساده و بی دردسر برای افزایش جذابیت خانم‌ها و دارا شدن از پوستی شاداب و درخشان است، که در نهایت آرایشی که پس از آن انجام می گیرد خیلی بهتر جلوه پیدا می کند. قابل به ذکر است که در صورتی دیگر هایلات می‌تواند سبب جوان ‌تر شدن چهره شود که پوست را به خوبی صاف و تمیز می کند و در نهایت چین و چروک های موجود را از بین می برد. در ادامه این مطلب با طرز ساخت هایلایتر ژله ای آشنا خواهید شد، که روش آن بسیار ساده و کم خرج است.

طرز ساخت هایلایتر صورت

این طرز ساخت از هایلایتر را نمی‌توانید تصور کنید که تا چه اندازه خوب بر روی پوست نفوذ خواهد کرد و جلوه های زیبا از آن به نمایش خواهد گذاشت. همچنین جنس این این دسته از لوازم آرایش مایعی و ژله ای است که در عصر امروز بسیار به روی بورس قرار گرفته است. در این شرایط باید به آن نکته توجه داشته باشید که نسبت به آلوورا حساسیت پوستی نداشته باشد، چرا که ممکن است در پس استفاده برایتان دردسر ساز شود.

  • آموزش ساخت:

  1. در این رابطه می‌ توان از ژل آلوورای بی رنگ استفاده کنید، چرا که کار شما را راحت و سریع تر انجام می دهد. همچنین امکان دارد که همه افراد به این نوع از ژل آلوورا دسترسی نداشته باشند که در غیر این صورت می توانید از نوع دیگر آن استفاده کنید.
  2. در مرحله ابتدایی ژل آلوورا را با دست و یا چنگال به خوبی له کرد و سپس به آن پودر مخصوص را اضافه کرده و در حد چند ثانیه به وسیله میکسر به خوبی نرم و ترکیب نمایید.
  3. برای استفاده از پودر قابل استفاده در ساخت این هایلایتر می‌توانید از پودر های سایه ای و یا هایلایتر های که از قبل برای تان به‌ جا مانده استفاده کنید.

آشنایی با طرز ساخت هایلایتر صورت

  1. همان طور که گفته شد در زمان انتخاب پودر های سایه به صورت دلخواه می توانید از رنگ های مانند طلایی، نقره ای، صدفی، صورتی استفاده کنید که انتخاب آن کاملاً سلیقه ای و باب دلخواه شما است.
  2. همچنین باید توجه داشته باشید که در استفاده از این پودر هیچگاه از نوع رنگ های تیره آن استفاده نکنید.
  3. هایلایتر طبیعی شما در منزل به همین سادگی ساخته شد، حالا می توانید آن را با کرم پودر خود ترکیب کنید و وسیله ای مناسب برای استفاده از پوست هایتان تهیه نمایید.

در صورتی که مطالعه این مطلب آموزشی برایتان لذت بخش بود، با کلیک به روی لینک های ادامه مطلب طرز تهیه سرمه چشم خانگی و طرز تهیه ۸ ماسک صورت برای جوش باری دیگر ما را در این مطالب آموزشی برای زیبایی پوست، همراهی کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *