دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس بافتنی نوزاد دخترانه در رنگ ها و طرح های شاد و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل های لباس بافتنی نوزد دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

با شروع روزهای سرد سال مدل های لباس بافتنی نوزاد دخترانه و پسرانه دوباره روی بورس آمده اند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که در هنر بافتنی مهارت دارید می توانید از طرحی زیبا الگوبرداری نمایید و لباسی با طرح و رنگ جذاب را برای فرزند خود ببافید.

لباس بافتنی نوزاد دخترانه با طرح و رنگ های شیک

برای بافتن لباس های زمستانی و پاییزی از کامواها با رنگ های روشن و تیره استفاده می شود که بهتر است لباس بافت مخصوص نوزادان دختر از بین رنگ های روشن انتخاب شود. در ادامه تصاویری از انواع مدل های لباس بافت نوزاد دخترانه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

لباس بافت زیبا

طرح لباس بافت نوزادی مخصوص دختران

لباس های بافت دخترانه دارای طرح های کار شده و ساده موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها لباسی شیک و خاص را انتخاب نمایید همچنین لباس های بافت به صورت دکمه دار و زیپ دار و جلو بسته بافته می شوند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

اگر تمایل دارید لباس فرزندتان را به راحتی تعویض کنید بهتر است لباسی را انتخاب نمایید که دارای دکمه یا زیپ باشد همچنین از لباس های جلو بسته ای استفاده نمایید که در قسمت یقه آن ها دکمه یا زیپ وجود دارد.

برخی از لباس های بافت بچه گانه دارای طرح های فانتزی می باشند که فرزند شما با پوشیدن این طرح لباس ها جذابیت و زیبایی خاصی پیدا می کند.

در هنگام انتخاب رنگ لباس بافتنی مخصوص نوزادان بهتر است توجه لازم را به خرج دهید و اگر تمایل دارید فرزند شما در روزهای سرد سال احساس گرمای بیشتری داشته باشد بهتر است رنگ لباس او را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید. لباس های بافت رنگ روشن نیز برای نوزادان انتخابی مناسب می باشند. در بافت برخی از لباس های بافت نوزادی از ترکیب رنگ های روشن و تیره کاموا استفاده می شود که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

لباس بافت شیک و زیبا لباس بافت صورتی   مدل لباس بافت دخترانه   لباس دخترانه بافتنی لباس زیبا بافتنی   لباس نوزاد بافتنی دو رنگ   لباس زیبا نوزادی لباس شیک و جدید نوزادی لباس بافتنی دخترانه لباس رنگی نوزادی لباس شیک نوزادی لباس صورتی نوزاد پیراهن نوزادی دخترانه لباس سفید بافتنی

توجه داشته باشید که بهتر است لباس بافتی را برای فرزند خود انتخاب نمایید که به پوست او آسیب نرساند علاوه بر این از زیر لباس بهتر است از لباس نازک و نخی استفاده نمایید.

برخی از لباس های بافت مخصوص نوزاد به صورت ست موجود می باشند که اغلب ست این لباس ها دارای کلاه و ژاکت بافتنی و بلوز بافتنی و شلوار و … می باشند.

در بافت اغلب لباس های بافت نوزاد از ترکیب بافت های ساده و برجسته استفاده می شود که این مدل ها نیز زیبایی خاصی دارند. از بافت های برجسته اغلب در قسمت آستین و جلوی لباس استفاده می شود که این بافت ها باعث می شوند تا لباس به زیبایی تزیین شود و دارای طرحی متفاوت شود.

لباس بافتنی ساده مخصوص نوزاد ست لباس مخصوص نوزاد ست لباس بافت دخترانه لباس زیبا بافتنی لباس شیک بافت مخصوص نوزاد لباس زیبا مخصوص نوزاد لباس بافتنی نوزاد دخترانه شیک و متفاوت ست لباس بافتنی نوزادی لباس بافتنی طرح دار

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های لباس بافت نوزادی مخصوص دختران جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی مناسب را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *