دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب شیشه از دیدگاه چند معبر اسلامی

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

تعبیر خواب همان معنا دادن به رویا ها می باشد که  بسیاری از افراد این مار را برای سرگرمی انجام می دهند. در این مطلب می خواهیم شما را با تعبیر خواب شیشه آشنا کنیم.

شیشه در خواب را باید به فال خوب بگیرید تا برایتان خوب تعبیر شود. در واقع خواب های شما نشان دهنده کار هایی در گذشته و یا خبر هایی از آینده می باشد.

تعبیر کلی دیدن شیشه چیست؟

تعبیر خواب شیشه

در این بخش قصد داریم معنای دیدن شیشه در خواب را برای شما از دیدگاه چندین معبر بیان کنیم ولی در ابتدا یک معنای کلی از آن را خواهیم گفت. شیشه شکسته منزل نشانه ای از غم و ناراحتی دارد و اگر شیشه ساعت را در خواب ببیند در صورتی که سالم باشد نشانه ای از رزق و روزی بسیار زیاد است و در صورتی که شکسته باشد رزق و روزی شما کم می شود.

تعبیر طوسی

شیخ طوسی درباره تعبیر خواب دیدن شیشه می گوید اگر شما در خواب خود شیشه ماشینی را ببیند و این که ببیند آن شیشه شکسته است نشان می دهد فردی سد راه شما می شود.

منوچهر مطیعی تهرانی

در صورتی که خواب شیشه ببینید به زن معنا می شود. این خواب و تعبیرش حالت های مختلفی دارد و شما باید جزء به جرء خواب خود را بلد باشید و بدانید که درون شیشه چه چیزی وجود داشته است. برخی از تعابیر مطیعی درباره شیشه عبارت اند از :

  • شیشه مشروبات الکی فساد، تباهی و گناه تعبیر می شود.
  • شیشه آب نشانه از راحتی و امنیت می باشد.
  • شیشه های رنگی که در خواب می بینید اهمیت بسیاری دارند و با توجه به رنگ هایی که دارند می توانند نشانه های مختلفی داشته باشند. شیشه زرد رنگ نشانه ای از باز شدن در ها است، رنگ قرمز برای دعوا به کار می رود و رنگ های تیره نشانه های خوبی ندارند.
  • شیشه شکسته نشانه از شکست عشقی می باشد.

تعبیر خوا مطیعی درباره خواب شیشه چیست؟

  •  آرون گروپس

محمد ابن سیرین

این خواب گذار بیان می کند که دیدن شیشه در خواب به معنای زن می باشد. اگر فردی در خواب خود ببیند که شیشه  ای به او می دهند یعنی در آینده ای نه چندان دور ازدواج می کند و اگر در این شیشه روغن های گیاهی بود نشانه داشتن زنی توانا و دیندار در آینده می باشد.

تعبیر امام صادق

امام صادق همانند سایر معبران دیدن شیشه در خواب را تعبیر کرده است و بیان می کنند که اگر فردی در خواب ببیند که شیشه دست زنی را می برد یعنی فرزندی نا صالح خواهد داشت که و این فرزند موجب ننگ و خواری است. در صورتی که فرد بیننده ببیند که شیشه در دست خودش فرو می رود نشانه ای بلا و خطر می باشد و دادن صدقه الزامی است.

تعبیر مغربی

جابر مغربی یکی از خواب گذاران می می باشد که در تعبیر خواب ها بسیار حاذق می باشد. این معبر چیره دست بیان می کند که دیدن شیشه در خواب نشانه ای از معشوق می باشد. اگر فردی در خواب خود هدیه شیشه ای بگیرد یعنی عاشق فردی زیبا می شود و در صورتی که فرد خواب ببیننده شیشه ها را در دهان خود یافت در آینده به دلیل کار ناپسندش مجازات می شود. این خواب تعبیر دیگری هم دارد که جابر مغربی به آن اشاره کرده است و آن تعبیر زن بد کردار می باشد.

تعبیر خواب کرمانی

ابراهیم کرمانی درباره دیدن شیشه در خواب دید کاملا مثبتی دارد و او معتقد است اگر شما در خواب خود کاسه شیشه ای ببیند یعنی حامله هستید و یا کسی از نزدیکان شما حامله می باشد.

تعبیر خواب شیشه

باید بدانید که تعبیر خواب کار هرکسی نمی باشد و از پیچیدگی های بسیار زیادی برخوردار است بنابراین توصیه می کنیم که همیشه تعابیر افراد مشهور را مبنا قرار بدهید و سعی کنید همیشه خواب های خود را به فال نیک تعبیر کرده و در صورتی که خواب شما معنی بدی داشت می توانید با صدقه دادن تا حدودی در امان بمانید. در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر سایر مقالات آرگا را در زمینه تعبیر خواب، تعبیر خواب گلدان و نعبیر خواب لیوان مشاهده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *