دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب لیوان چیست؟ و چه تعابیری برای دیدن انواع لیوان در خواب وجود دارد؟

  • ندا خوشرو
  • ۴ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب لیوان از دیدگاه چند تعبیرگر مشهور را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرند.

تعبیر خواب لیوان از دیدگاه معبران دارای تعابیری متفاوت است و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که مشاهده کرده اید خوابی را که دیده اید به راحتی تفسیر نمایید.

تعبیر خواب لیوان از دیدگاه چند تعبیرگر مشهور

دیدن اشیاء مختلف در عالم خواب دارای تعابیری است که هر یک از آن ها می توانند روی زندگی خواب بیننده تاثیرگذار باشند. در مطالب قبلی تعبیر خواب کیف و تعبیر خواب پول و تعبیر خواب طلا را مشاهده کردید در ادامه این مطلب با تعبیر دیدن لیوان در خواب در خدمت شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا خواهیم بود.

تعبیر دیدن لیوان در خواب

دیدن لیوان در عالم رویا دارای چه تعابیری است ؟

  • منوچهر مطیعی تهرانی 

دیدن لیوان در عالم رویا بیانگر فردی است که خواب بیننده با وی مشورت می کند و از او کمک می خواهد و آن فرد در شرایط سخت نیاز بیننده خواب را برطرف می سازد.
تعبیر خواب لیوان بلور صاف و روشن بیانگر بدست آوردن خوشبختی و کامروائی برای خواب بیننده می باشد.
اگر مرد جوانی در خواب مشاهده کند که لیوانی از بلور روشن و تراش دار و صاف در دست دارد با زن دلخواهش ازدواج خواهد کرد و آن زن مصاحب وی خواهد بود و به نیازهایش پاسخ می دهد.
اگر دختر دم بختی در خواب ببیند که از لیوانی بلور و صاف آب خوش گواری می نوشد بیانگر این است که با مرد دلخواهش ازدواج می کند و آن مرد مصاحب وی خواهد بود و به همه نیازهایش پاسخ می دهد.

تعبیر دیدن لیوان در عالم رویا
اگر فردی در خواب ببیند که لیوانی فلزی و کوچک در دست دارد تنگ روزی می شود و در معاش وی نیز مضیقه می افتد.
اگر فردی در خواب ببیند که لیوانی خوش رنگ و بزرگ دارد بیانگر این است که معاش وی تامین می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که با کاسه یا لیوانی آب می خورد نماد این است که در جشنی عیش آمیز و عشرت آور شرکت می کند که این جشن و سرور به بیننده خواب تعلق ندارد و مانند مهمان از آن سهم می برد.
اگر فردی در خواب ببیند که کسی در مقابل وی با لیوان یا کاسه و یا ظرف دیگری آب می خورد بیانگر این است که خواب بیننده مجذوب کاری می شود که فکر می کند انجام دادن آن کار برایش سودآور است.
اگر فردی در خواب ببیند که لیوانش را شکست بیانگر این است که مصاحب و دوست خوبی را از دست می دهد یا بین خواب بیننده و همسرش اختلاف می افتد.

تعبیر خواب لیوان

  • خالد بن علی بن محد العنبری 

تفسیر خواب لیوان بیانگر خدمتکار و زن است.
دیدن لیوان پر در عالم رویا نشانه زن حامله می باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس
  • سرزمین رویا ها 

معنای خواب لیوان بیانگر شانس برای خواب بیننده است.
اگر فردی در خواب ببینید که به همراه زنی است که لیوان می فروشد بیانگر بدست آوردن خوشبختی استثنائی برای خواب بیننده می باشد.
دیدن لیوان کثیف در عالم رویا بیانگر کاری دلپذیر و دریافت خبرهای خوب برای بیننده خواب است.
اگر فردی در خواب به شما لیوان هدیه دهد بیانگر تولد نوزاد است.
اگر فردی سیاستمدار و معامله گر در خواب ببیند که لیوانی را می شکند بیانگر این است که در کارهایش منفعت زیادی نصیب وی می شود.

تعبیر دیدن لیوان فلزی در خواب
اگر فردی در خواب ببیند که آب لیوان روی لباسش می ریزد بیانگر مرگ یکی از آشنایان خواب بیننده است.
اگر فردی در خواب ببیند که آب لیوانی می ریزد بیانگر مرگ بچه ای در آشنایان بیننده خواب است.
اگر فردی در خواب ببیند که یک لیوان شراب می ریزد بیانگر دریافت خبرهای خوش برای بیننده خواب است.
نوشیدن لیوانی پر از آب در عالم رویا بیانگر این است که سلامتی فرزندان خواب بیننده تضمین می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که یک لیوان آب می نوشد بیانگر این است که بیننده خواب به زودی ازدواج خواهد کرد.
اگر فردی در خواب مشاهده کند که لیوانی خالی را می شکند بیانگر مرگ یک زن در اطرافیانش است.

تعبیر دیدن لیوان فلزی در خواب

  • خالد اصفهانی 

شکستن لیوان بلوری در عالم رویا بیانگر این است که بیننده خواب این روزها مشغول فخر فروشی و خودنمایی است.
اگر فردی در خواب لیوان بلوری را در دست افراد دیگر شکسته ببیند بیانگر این است که خواب بیننده به تیپ یا زندگی اطرافیان نزدیکش حسادت می ورزد.

تعبیر دیدن لیوان پر از آب در خواب

تعبیر رویای پاک کردن لیوان

از دیدگاه معبران غربی، پاک کردن لیوان در عالم رویا به نشانه آن است که شما از نتیجه کار رضایت ندارید و ممکن است بر روی پروژه ای درحال کار کردن باشید که نتیجه دلخواهتان بدست نمی آید، از این رو بسیار نا امید شده و توانی برای ادامه کار ندارید، حال لازم است بدانید که این مشکلات به زودی رفع شده و باید با قدرت به کارتان ادامه دهید.

تعبیر رویای هدیه دادن لیوان

اگر کسی در خواب ببیند که لیوانی به دیگری بخشید به نشانه آن است که بری کار هایی که در حق دیگران انجام می دهد نیازی به گفتن آن با صدای بلند برای همه و آشکار کردن کاری که انجام داده اید، نیست.

تعبیر رویای لیوان پلاستیکی

دیدن پلاستیکی در عالم خواب نیز به نشانه داشتن لحظات خوش با کسی که دوستش دارید می باشد، مثلا ممکن است یکی از دوستان یا نزدیکانتان، شما را به یک جشن تولد دعوت نماید و شما این دعوت را می پذیرید، زیرا احساس می کنید نیاز به حضور در چنین جشنی دارید.

تعابیر خواب لیوان

تعبیر رویای لیوان کاغذی

دیدن لیوان کاغذی در عالم خواب نیز به معنای مواجه شدن با فردی جذاب می بالشد و به گونه ای جذب طرف می شوید که امکان دارد موجب شود به گروه آنها بپیوندید و در مجموعه انها مشغول به کار شوید، شما همچنین می توانید در بین این گروه، دوستان خوبی پیدا کنید.

تعبیر رویای لیوان شیشه ای

دیدن لیوان شیشه ای نیز ممکن است بیانگر آن باشد که در رابطه با عزیزانتان مرتکب اشتباه شده اید، بنابرایناین خواب به شما در این رابطه هشدار می دهد.

تعبیر رویای شکستن لیوان

در اغلب موارد شکستن لیوان های شیشه ای در خواب به نشانه ایمنی یافتن در برابر خطرات، نجات یافتن از لحظات سخت زندگی، رها شدن از چنگ دشمنان و نیز نجات یک شهر یا سرزمین از دست ظالمان و ستمکاران می باشد.

معنای خواب لیوان

در این مطلب با تعبیر خواب لیوان از دیدگاه معبران مشهور در خدمت شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا بودیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *