دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش ساخت کاردستی قو زیبا با کاغذ + تصاویر انواع کاردستی پرنده قو

  • محدثه خاکشور
  • ۷ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب برای شما عزیزان هنرمند و خلاق که به واسطه ی این علاقه و هنر به دنبال مشاهده ایده های نو و زیبا و بهره گیری و خلق آثاری منحصر به فرد می باشید، گالری زیبایی از کاردستی قو جمع آوری شده است، که همراه با آموزش روش ساخت کاردستی قو ارائه گردیده است.

کاردستی های زیادی ساخته می شوند که هر کدام هنر و خلاقیت خاصی را در خود نهان دارد، یکی از کاردستی هایی که بسیار مورد توجه و انتخاب کودکان می باشد، کاردستی انواع حیوانات می باشد، قو یکی از پرندگان زیبا و محبوب است که کاردستی آن را می توان به راحتی تهیه نمود، در این مطلب ساخت کاردستی قو را شرح می دهیم.

کاردستی های زیادی مانند کاردستی گربه، کاردستی پنگوئن، کاردستی روباه، کاردستی فیل، کاردستی موش و … که از مواد دور ریختنی و ساده و ارزان قیمتی مانند چوب کبریت، خلال دندان، دکمه، برگ ها، کاغذ و مقوا، بطری های پلاستیکی، چوب بستنی، نمد، کاموا، پارچه، حبوبات و هر چیز دیگری که با بکار گرفتن ایده های خلاقانه می توان به شکلی زیبایی، خلق نمود. در همین راستا روش آسان و جالبی از ساخت کاردستی قو با کاغذ و کاغذ رنگی را برای شما عزیزان هنرمند و هنردوست آموزش داده ایم.

کار دست قو با استفاده از کاغذهای رنگی

وسایل لازم

  • کاغذ A4  دو عدد
  • کاغذ رنگی ۱ عدد (رنگ دلخواه)
  • قیچی
  • چسب ماتیکی
  • مداد سیاه و زرد

روش ساخت کاردستی قو با کاغذ به شکلی زیبا

ابتدا یک عدد کاغذ A4  را از وسط تا می کنیم، سپس دست خود را بر روی ان قرار داده و از روی خطوط کناره های دست خود به وسیله ی مداد، تصویر دست را کشیده و می بریم، توجه داشته باشید که دست شما باید از قسمت زیر انگشت شسست بر روی خط تای کاغذ قرار بگیرد.

حالا تای کاغذ را باز می کنیم میان آن چسب می زنیم و به هم می چسبانیم، به جز قسمت میانی آن که بعد با دست و یا وسیله ای دیگر از هم جدا می کنیم تا کاردستی شکل ایستایی به خود بگیرد و به نوعی پایه آن گردد.

نوک و چشم های آن را به وسیله ی مداد زرد و سیاه مشخص می کنیم.

حالا در سومین مرحله مجددا کاغذ رنگی را برداشته و از وسط تا می کنیم، سپس تصویر دست خود را به همان شکل بر روی آن رسم می کنیم، و با قیچی برش می زنیم.

  •  آرون گروپس

کاغذ رنگی برش خورده را از تای وسط باز کرده، و به کمک قیچی نوک های پر آن(نوک انگشتان) را کمی منحنی می نماییم، و با چسب به کاردستی قو متصل می کنیم.

یک کاغذ A4  دیگر را برداشته و تصویر دست خود را با کمی تفاوت بر روی آن رسم می کنیم، در این مرحله باید دست شما از بالای شست دست و به صورت مایل، کشیده شود، برش داده و با چسب به کاردستی خود می چسبانیم.

آموزش ساخت کار دست قو با روشی آسان

کاردستی قوی کاغذی زیبای شما آماده است.

ایده هایی زیبا از کاردستی قو

در ادامه ایده هایی جالب از کار دست قو را مشاهده می کنید، که می توانید با استفاده از کاغذ، بطری پلاستیکی و گچ تهیه نموده و به نوعی صاحب آثار هنری ارزشمند متعلق به خود شوید، انجام این مراحل برای کودکان دلبند شما بسیار شیرین و دلچسب می باشد که علاوه بر پر کردن اوقات فراغت آنان به عنوان یک سرگرمی سالم، خلاقیت ذهنی و هوش آنان را نیز افزایش داده و تاثیرات مثبتی بر روی آینده و زندگی آنان دارد.

ایده هایی خارق العاده از کاردستی قو

ایده هایی منحصر به فرد از کار دست قو برای کودکان

ساخت کاردستی قو با استفاده از بطری پلاستیکی

بطری پلاستیکی را با هر رنگی که می خواهید انتخاب نموده و به شکل یک پرنده ی قو برش بزنید، به طوری که پایین آن صاف بوده و بر روی زمین بایستد، با کمک ماژیک چشم ها و نوک او را مشخص کنید.

آموزش ساخت کاردستی قو به شکلی ساده و زیبا

گالری شیکی از کار دست قو به شکلی زیبا

روش سخت کار دست قو همراه با ایده هایی خاص

نمونه هایی خلاقانه از کار دست قو

در ساخت این قوی گچی زیبا شما می توانید به کودکان خود کمک کنید، پس از ساخت کامل آن و خشک شدن گچ، می توانید قوی گچی را به سلیقه خود رنگ آمیزی نمایید.

ایده های جالبی از کاردستی قو با کاغذ

ایده هایی منحصر به فرد و جذاب از کاردستی قو

ایده هایی بینظیر از قوی دست ساز با کاغذ

ایده هایی ایده آل و ناب از کار دست پرنده ی قو

در این مطلب مجموعه ای خلاقانه از کاردستی قو را همراه با روش ساخت این کاردستی با کاغذ را مشاهده کردید، امیدواریم مورد توجه و البته مورد استفاده شما واقع شده باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *