دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو زیرورو با انواع طرح های شیک و دوست داشتنی

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل مانتو زیرورو جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتو با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مانتو از انواع پوشش های کاربردی برای خانم ها و دختران ایرانی به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید در مکان های مختلف ظاهری ایده آل و متفاوت داشته باشید بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهید. 

مدل مانتو زیرورو مخصوص خانم ها و دختران جوان

مانتوی زیرورو از انواع طرح های خاص و شیک به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید مانتویی با تن پوش متفاوت داشته باشید می توانید این طرح مانتو را برای پوشیدن انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از انواع طرح های مانتوی زیرورو را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مانتوی زنانه کوتاه

طرح مانتوی زیرورو

برای دوخت مانتو زیرورو اغلب از دو پارچه با طرح و رنگ متفاوت استفاده می شود و اگر شما به پوشیدن مانتوهای دو تیکه یا چند تکه علاقه مند هستید این طرح مانتو می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار رود.

این طرح مانتو همچنین به صورت مدل مانتوی کوتاه و بلند دوخته می شود که انتخاب اندازه قد مانتو به اندازه قد و فرم اندام شما بستگی دارد همچنین بهتر است در هنگام انتخاب قد مانتو حساسیت لازم را به خرج دهید تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید. مانتوهای زیرورو در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند و اغلب رنگ پارچه زیری و رویی مانتو متفاوت با یکدیگر یا مکمل یکدیگر انتخاب می شود.

مانتوی کوتاه زیرورو مانتوی بلند زیرورو مانتوی مجلسی زیرورو مانتو زیرورو زنانه مانتوی زیبا و خاص زیرورو مانتوی طرح دار زیرورو

برای دوخت مانتوهای زیرورو از پارچه طرح دار یا ساده استفاده می شود که اگر پارچه زیری طرحدار انتخاب شود اغلب برای دوخت قسمت رویی مانتو از پارچه ساده استفاده می شود همچنین اگر طرح پارچه زیری مانتو ساده انتخاب شود اغلب طرح پارچه رویی مانتو طرحدار انتخاب می گردد.

  •  آرون گروپس

مانتوی زیرورو برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب می باشد همچنین اگر شما تمایل دارید این طرح مانتو را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است در هنگام انتخاب اکسسوری ها و طرح و رنگ سایر لباس هایتان حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

مانتوهای زیرورو به صورت جلوباز دوخته می شوند و این طرح مانتوها برای حضور در مهمانی ها و مجالس انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

مانتوی طرح دار زنانه مانتوی شیک زیرورو مدل مانتو زیرورو مانتوی دخترانه زیرورو مانتوی مجلسی زیرورو مانتوی شیک زنانه طرح مانتوی زیرورو

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع طرح های مانتوی زیرورو جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *