دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو دو تیکه شیک و جذاب برای خانم های مدگرا (۳۸ مدل)

  • ندا خوشرو
  • ۴ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو دو تیکه مخصوص خانم ها و دختران جوان آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مانتوهای دو تیکه دارای طرحی جذاب و خاص می باشند و در دوخت آن ها از الگوهای تخصصی و طرح بندی متفاوت استفاده می شود همچنین برای دوخت این مانتوها از دو مدل پارچه با طرح و رنگ متفاوت استفاده می شود و شما می توانید از این مانتوهای خاص برای شرکت در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید همچنین اگر طرح مانتو ساده و مناسب باشید می توانید آن را در مکان های عمومی نیز بپوشید.

مدل مانتو دو تیکه زنانه و دخترانه

مانتوی چند تکه و مانتوی دو تیکه از انواع مانتوهای مناسب برای خانم هایی هستند که تمایل دارند در مکان های مختلف استایلی منحصر به فرد داشته باشند. در ادامه تصاویری از انواع طرح مانتو دو تیکه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتو دو تیکه

طرح مانتوی دو تکه مخصوص خانم های شیک پوش

مانتو یکی از ضروری ترین لباس ها برای خانم ها به شمار می رود که در انواع طرح های متنوع مجلسی و اسپرت و رسمی و ساده و … موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی جذاب و متناسب داشته باشید بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگی مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهید.

مانتوهای دو تکه از انواع مدل های خاص می باشند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید استایلی به روز داشته باشید بهتر است این مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مانتوی زنانه دو تیکه

مانتوی سفید و مشکی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتو دو تیکه و طرح دار

مانتوی طرح دار دو تکه

مانتوی دو رنگ و شیک

طرح مانتوی زنانه

مانتوی بلند زنانه

مانتوی بلند زنانه

مدل مانتوی شیک زنانه

مانتوی مجلسی زنانه

مدل مانتو زیبا زنانه

مدل مانتوی دخترانه دو تیکه

مانتو دو تیکه و خاص

مانتوی زیبا دو تکه

مانتوی مجلسی زنانه

مانتوی حریر زنانه

مانتوهای دو تکه برای پوشیدن در فصول مختلف سال انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و در دوخت مانتوهای دو تکه بهاره و پاییزه اغلب از پارچه های حریر و نخی استفاده می شود همچنین برای دوخت مانتوهای پاییزه و زمستانه دو تکه نیز از پارچه های ضخیم استفاده می شود.

انتخاب رنگی مناسب برای مانتوی دو تیکه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و رنگ پارچه های به کار برده شده در طرح این مانتوها اغلب به صورت مکمل یا متضاد با یکدیگر انتخاب می شود و شما می توانید با توجه به رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان مانتو با رنگی مناسب را از بین این طرح های متنوع برای پوشیدن انتخاب نمایید.

طرح مانتوی دو تیکه

مانتوی اسپرت دو تکه

مانتوی دو رنگ

مانتوی دو رنگ

مدل مانتوی شیک دو تیکه

مانتوی زنانه دو تکه

مدل مانتوی مجلسی دو تیکه

مانتوی مجلسی دو تکه

مانتوی بلند مجلسی دو تیکه

مانتوی بهاره دو تکه

مدل مانتو مجلسی دو تیکه

مدل مانتوی دخترانه مجلسی

مانتوی دو تکه

مانتوی شیک دو تکه

مدل مانتو دو تیکه زنانه

مدل مانتوی بلند

مانتوی مجلسی دو تکه

مانتوی طرح دار

مانتوی دخترانه دو تیکه

مدل مانتوی زیبا دخترانه

طرح مانتوی دو تیکه

مانتوی کوتاه دو تکه

مدل مانتوی بلند دو تیکه

مدلهای جدیدتری از مانتوهای دو تیکه شیک

امروزه انواع مختلف مدل مانتو در طراحی های شیک و متنوع و با جنس پارچه های مختلف طراحی و دوخته می شوند که هر کسی با توجه به رنگ پوست، فرم اندام و استایل، سلیقه و مکانی که می خواهد از این پوشش استفاده نماید، می تواند طرح و مدل مانتوی خود را انتخاب و استفاده نماید؛ مانتوهای ۲ تیکه از جذاب ترین مدل مانتو ها برای مکان های مختلف و به ویژه مجالس و مهمانی ها می باشند که امروزه در مدلهای متنوعی در بازار یافت می شوند، از این رو ممکن است انتخاب این مدل مانتوها برای خانم ها کمی سخت باشد، از این رو در صورتی که علاقمند به پوشیدن مانتوهای ۲ تیکه هستید، می توانید در ادامه از انواع دیگر این مدل مانتوهای جذاب دخترانه و زنانه دیدن کنید.

مدل زیبای مانتو 2 تیکه

مانتوهای دو تیکه از طرح جذاب و خاصی برخوردار هستند به طوری که در دوخت این مانتوها از الگو های تخصصی و طرح بندی های متفاوتی استفاده می شود و اینکه در دوخت مانتوی دو تیکه از دو مدل پارچه با طرح و رنگ مختلف استفاده خواهد شد، این مانتوها هم برای پوشش مجالس و مهمانی ها کاربرد داشته و هم می تواند در طرح مانتوی ساده و مناسب برای مکان های عمومی استفاده شود، بنابراین مانتوهای دو تیکه یا چند تیکه یک انتخاب مناسب برای خانم هایی می باشد که دوست دارند در مکان های مختلف استایلی زیبا و منحصر به فرد  داشته باشند، در اینجا تصاویری جدید از مانتوهای دو تیکه گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویر مانتو 2 تیکه مدل جدید مانتو 2 تیکه انواع مانتو 2 تیکه مدلی زیبا از مانتو دو تیکه مدلی از مانتو دو تیکه مدل مانتو دو تیکه مجلسی مدل مانتو 2 تیکه جذاب مدل مانتو 2 تیکه مجلسی مدل مانتو دو تیکه سنتی مدل مانتو 2 تیکه شیک مدل مانتو 2 تیکه جدید مدل مانتو 2 تیکه جذاب مدل مانتو 2 تیکه جدیدترین مدل مانتو دو تیکه

در این مطلب تصاویری انواع مدل مانتو زنانه و دخترانه دو تکه را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *