دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 مدل شلوار دخترانه اسلش شیک با استایل های جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل شلوار دخترانه اسلش جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

 شلوار اسلش از انواع طرح های راحت است همچنین این شلوارها راحت و انعطاف پذیر می باشند و شما می توانید از آن ها به عنوان شلوار ورزشی و شلوار بیرون و شلوار راحتی و … استفاده نمایید.

مدل شلوار دخترانه اسلش شیک و زیبا

شلوارهای دخترانه اسلش در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها شلواری با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب کنید.

شلوار لی اسلش

طرح شلوار اسلش مخصوص دختران جوان

شلوار اسلش از انواع شلوارهای بدون دکمه است که در ابتدا به عنوان شلوار ورزشی مورد استفاده قرار می گرفت ولی امروزه از این شلوار به عنوان شلوار راحتی و شلواری برای حضور در مهمانی ها استفاده می شود. این طرح شلوارها از قسمت بالاتنه آزاد می باشند و در قسمت پایین تنه نیز تنگ هستند و برای دوخت آن ها از کتان و سایر پارچه های مناسب استفاده می شود همچنین این مدل شلوارها به صورت طرح دار یا ساده موجود می باشند.

شلوارهای اسلش برای افراد با هر سایز و اندازه ای مناسب می باشند و شما می توانید این طرح شلوار را در موقعیت ها و فصلی مناسب بپوشید. اگر تمایل دارید ظاهر و استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است این طرح شلوارها را در پوشش خود با اکسسوری ها و سایر لباس هایتان به زیبایی ست نمایید.

طرح شلوار اسلش شلوار شیک اسلش شلوار زیبا اسلش شلوار اسپرت شلوار زیبا و اسپرت اسلش شلوار دخترانه اسلش شلوار لی اسلش شلوار مشکی اسلش شلوار اسپرت شلوار اسپرت اسلش شلوار دخترانه اسلش شلوار اسلش

مناسب ترین مانتو برای این شلوارها مدل های اسپرت و جلوباز و مانتوهای لی می باشند همچنین برای داشتن ظاهری جذاب تر شما می توانید این طرح شلوارها را با کفش کتانی و کفش اسپرت و … ست کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

شلوار اسلش همچنین یک استایل کژوال و غیر رسمی را برای شما بوجود می آورد و بهتر است در روزهای گرم سال شما از این طرح شلوار در باشگاه و خیابان یا منزل استفاده کنید.

شلوارهای اسلش در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند که بهتر است شما رنگ لباس را با توجه به رنگ سایر لباس و اکسسوری های خود انتخاب نمایید تا جذاب و خوش تیپ تر به نظر برسید.

شلوارهای اسلش برای افراد در رده سنی مختلف مناسب می باشند همچنین با پوشیدن این طرح شلوارها شما ظاهری جذاب و متفاوت تر خواهید داشت.

شلوار اسپرت شلوار دخترانه اسلش شلوار اسپرت شلوار زیبا دخترانه شلوار اسپرت شلوار اسپرت اسلش شلوار دخترانه شلوار اسلش

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های شلوار دخترانه اسلش جلب کردیم که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید شلواری مناسب را برای خود انتخاب نمایید و جذابیت استایل خود را تکمیل نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *