دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل های کاغذ دیواری پوستری با طرح های زیبا و شیک

  • یلدا محمدی
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه ایی از تصاویر جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پوستری با طرح های زیبا و متنوع به همراه ایده هایی برای استفاده صحیح از این مدل کاغذ دیواری را در این مطلب گردآوری نموده ایم که از شما دعوت می کنیم مشاهده فرمایید.

انواع کاغذ دیواری پوستری با طرح های مختلف و جدید انتخاب مناسبی برای افرادی است که به دنبال ایجاد تنوع در فضای ساده منزل هستند. اما استفاده از این نوع کاغذ دیواری ها و داشتن بهترین انتخاب نیازمند مشاهده طرح های جدید و همچنین آشنایی با راهکارهایی در جهت چگونگی انتخاب کاغذ دیواری متناسب با فضای منزل است که در این مقاله سعی نموده ایم با ارائه تصاویر انواع کاغذ دیواری هایی با طرح پوستر و توضیحاتی در این رابطه، به شما در جهت انتخاب صحیح و ایده آل کمک نماییم.

جدیدترین طرح های کاغذ دیواری پوستری برای منزل و محیط کار :

استفاده از کاغذ دیواری پوستری، انتخاب مناسب و متفاوت برای دیوار های منزل شما می باشد. از این نوع کاغذ دیواری می توانید برای اتاق خواب، پذیرایی و حتی آشپزخانه استفاده نمایید. کاغذ دیواری های پوستری طرح و ظاهری متفاوت دارند، به این صورت که اغلب فقط یکی از دیوارهای منزل را پوشش می دهند و دارای طرحی مشخص و واضح مثل منظره، طبیعت و… می باشند و به دلیل جذابیت و تازگی توجه طراحان دکوراسیون داخلی و همچنین افراد مختلف را به خود جلب نموده است. در ادامه نمونه هایی از انواع مختلف کاغذ دیواری با طرح پوستر را ارائه می دهیم که منجر به آشنایی بیشتر شما با این سبک کاغذ دیواری های جدید و زیبا می شوند.

کاغذ دیواری های پوستریکاغذ دیواری پذیراییکاغذ دیواری منظرهکاغذ دیواری های جدید با منظره شب

کاغذهای دیواری پوستری و سه بعدی :

یکی از پرطرفدارترین و در عین حال جذاب ترین مدل های این نوع کاغذ دیواری، انواع مختلف کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی می باشند که با طرح های مختلف و جدید در بازار موجودند و شما می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سه بعدی مناسب را انتخاب و در منزل یا محل کار خود مورد استفاده قرار دهید. تصاویر زیر جدیدترین مدل های کاغذدیواری پوستری سه بعدی را نشان می دهد که اغلب برای اتاق پذیرایی و نشیمن کاملا مناسب می باشند و انتخاب مناسبی برای افرادی محسوب می گردند که به دنبال ایجاد تنوع در فضای منزل می باشند.

طرح کاغذ دیواری سه بعدی جدیدکاغذ دیواری های پوستریکاغذ دیواری با طرح های جدیدطرح کاغذدیواری پوستریمدل کاغذ دیواری طرح دریامدل کاغذ دیواری پوستری

انتخاب طرح کاغذ دیواری ها با طرح پوستری :

همانطور که ذکر شد، انتخاب طرح برای اینگونه کاغذ دیواری ها کاملا سلیقه ایی است و اغلب بر اساس دکور و دیزاین داخلی منزل تعیین می گردد. کاغذ دیواری هایی با طرح های طبیعت و منظره به دلیل جذابیت و همچنین انتقال انرژی های مثبت طرفداران بیشتری دارند. البته از کاغذ دیواری های پوستری، با طرح های عروسکی و فانتزی نیز می توان به عنوان کاغذ دیواری اتاق کودک استفاده نمود اما کاربرد این نوع کاغذ دیواری ها بیشتر در فضاهای باز مثل اتاق پذیرایی است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کاغذ دیواری جدیدکاغذ دیواری با طرح طبیعتکاغذ دیواری با طرح های جدیدکاغذ دیواری با طرح منظرهکاغذ دیواری اتاق پذیرایی

معایت و مزایای کاغذ دیواری طرح پوستری :

بزرگترین حسن این مدل کاغذ دیواری ها این است که شما می توانید در صورت تمایل طرح دلخواه و مناسب برای فضای مورد نظر را انتخاب و سفارش دهید، برای این کار حتی می توانید از عکس های شخصی نیز استفاده نمایید. تنها باید به این نکته توجه نمایید که تصویر دلخواه شما در ابعاد بزرگ چاپ می شود و مورد استفاده قرار می گیرد، پس بهتر است طرحی را انتخاب نمایید که از هر نظر مناسب باشد. انتخاب تصویر دلخواه مزیت بزرگی است که باعث جذب افراد و افزایش تمایل به استفاده از این نوع کاغذ دیواری شده است. اما متاسفانه کاغذ دیواری های پوستری، ممکن است خیلی زود افراد را خسته نماید و بعد از گذشت مدتی بیینده حس کنید که از تصویر کاغذ دیواری خسته شده است. به همین دلیل طراحان دکوراسیون پیشنهاد داده اند که این نوع کاغذ دیواری را بر روی دیواری که در طول روز کمتر از مقابلش رفت و آمد می کنید نصب نمایید. یکی دیگر از معایب این مدل کاغذ دیواری ها این است که تنها برای مکان هایی با ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و به این دلیل که در واقع پوستر های بزرگی محسوب می گردند که فقط بر روی یک دیوار نصب می شوند برای فضاهای کوچک توصیه نمی گردند و بهتر است طول دیواری که قرار است بر روی آن از کاغذ دیواری های پوستری، استفاده نمایید حداقل چهار متر باشد.

کاغذ دیواری سه بعدیکاغذ دیواری پوستری سه بعدیکاغذ دیواری های پوستری جدیدطرح کاغذ دیواری اتاق خوابکاغذ دیواری پوستری جدید

دکوراسیون زیبای منزل با کاغذ دیواری های طرح پوستر

همانطور که گفتیم استفاده از پوسترها و کاغذهای دیواری پوستری، یک راه آسان و جذاب برای زیباتر کردن دکوراسیون منازل به خصوص برای خانه های بزرگ می باشد که در انواع ساده و سه بعدی در طرح های طبیعت، چهره اشخاص، تصویر نوشته های زیبا و … برای دیزاین پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب، پشت تلویزیون و … طراحی می شوند، در ادامه نمونه هایی از زیباترین انواع کاغذهای دیواری پوستری گردآوری کرده ایم که امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

کاغذ دیواری با طرح پوستر

انواع کاغذ دیواری های طراحی شده جدید ضمن تنوع و زیبایی آنها دارای کیفیت خوبی نیز می باشد و حتی برخی از آنها قابل شست و شو هستند؛ تنوع بالای این پوسترهای زیبا موجب شده است که با هر سلیقه ای سازگاری داشته باشند و برای هر خانه ای با هر نوع سبکی از دکوراسیون داخلی به راحتی مورد استفاده قرار گیرند.

کاغذ دیواری با پوستر زیبا

کاغذ دیواری هایی که برای پشت تلویزیون طراحی شده اند شامل دو نوع معمولی و سه بعدی هستند که نوع سه بعدی آن از جمله پرطرفدارترین انواع کاغذهای دیواری هستند که تاثیر زیادی نیز در زیبایی منزل می توانند داشته باشند، اما بهتر است از طرح هایی ساده استفاده شوند که کمتر جلب توجه می کنند به این دلیل که شلوغی و جذابیت پوستر ها به هنگام تماشای تلویزیون تمرکز شما را سلب می نماید.

کاغذ دیواری با طرحی زیبا از پوستر

استفاده از پوسترهای دیواری با طرح چهره خودتان و یا اشخاص زیبا و مشهور و همچنین کاغذ دیواری های انیمیشنی، مینیاتوری و آبرنگی نمونه های دیگری از کاغذ دیواری های پوستری، می باشند که بیشتر برای خانه های مجردی و نیز اتاق مجردها و یا تینجر ها مناسب می باشند.

مدل کاغذ دیواری پوستری

نوع دیگر پوسترهای دیواری انواع طرح های زیبا و ترکیبی از شعر و متن به همراه نقاشی و خطاطی ایرانی می باشند که استفاده از آنها برای پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب و لابی هتل می تواند بسیار جذاب باشد. در ادامه توجه شما را به تماشای تصاویر دیگر از کاغذ های دیواری جلب می نماییم.

انواع کاغذهای دیواری پوستری

کاغذ دیواری طرح پوستر+عکس

کاغذ دیواری طرح پوستر شکیل

تصاویری از کاغذهای دیواری پوستری

کاغذ دیواری طرح پوستر گل

کاغذ دیواری طرح پوستر دیدنی

مدلهایی از کاغذ دیواری طرح پوستر

کاغذ دیواری با پوستر جذاب کاغذ دیواری با پوستر طبیعت

کاغذ دیواری با طرح پوستر جذاب

کاغذ دیواری پوستری خاص

کاغذ دیواری با طرحی از پوستر

کاغذ دیواری مدل پوستر با طرح شیک

کاغذ دیواری پوستری جذاب

با انواع مختلف کاغذ دیواری پوستری، با طرح های جدید و متنوع آشنا شدید, امیدواریم با الگوبرداری از این طرح های شیک و زیبا بتوانید مناسب ترین کاغذ دیواری را برای فضای منزل و محل کار خود انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *