دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

لباس عروس کار شده و فوق العاده شیک و جذاب برای لاکچری پسندها (۴۳ مدل)

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲
  • ۰

تصاویری از انواع مدل های لباس عروس کار شده با جدیدترین و زیباترین طرح ها مخصوص خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه را در این مطلب مشاهده خواهید کرد.

لباس عروس یکی از مهم ترین جزئیات برای برگزاری جشن عروسی است و با توجه به اینکه طرح پیراهن می تواند روی جذابیت استایل و فرم اندام شما تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب پیراهن عروسی تان حساسیت لازم را به خرج دهید بنابراین، اگر شما نیز به دنبال مدل پیراهن عروس کار شده هستید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل لباس عروس کار شده و شیک

پیراهن عروس ها در انواع طرح های پیراهن عروس ساده و کار شده موجود می باشند که انتخاب طرح پیراهن عروس به سلیقه شخصی و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.

همانطور که می دانید یکی از دغدغه عروس خانم ها پیش از برگزاری مراسم عروسی انتخاب لباس عروس لاکچری است که دارای مدل های مختلفی هستند و بسته به سلیقه تان می توانید مدل مناسبی را انتخاب کنید  که امروزه مدل کارشده در بین اکثر عروس خانم ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است که به دلیل تنوع بالا ممکن لست انتخاب یک مدل خاص و لاکچری برای شما کمی سخت باسد که با کمک تصاویر این مقاله می توانید مدل مناسبی را انتخاب کنید از این رو، در ادامه مطلب تصاویر مدل لباس عروس کارشده را در اختیارتان گذاشته ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پیراهن عروس مناسبی را انتخاب کنید و استایل منحصر به فردی داشته باشید فقط بهتر است در زمان انتخاب پیراهن عروس متناسب با مدل شینیون و میکاپ تان پیرراهن عروس مناسبی را انتخاب کنید و همچنین به کیفیت پارچه لباس عروس دقت داشته باشید که کیفیت بالایی داشته باشد و به منظور انتخاب پیراهن عروس لاکچری دقت و سلیقه به خرج دهید.

لباس عروس شیک لباس عروس لاکچری لباس عروس کار شده لاکچری متفاوت ترین لباس عروس کار شده خاص ترین لباس عروس کار شده پیراهن عروس کار شده شیک پیراهن عروس خاص کار شده

مدل پیراهن عروس کار شده لاکچری

پیراهن عروس منحصر به فرد کار شده پیراهن عروس متفاوت کار شده پیراهن عروس ساده کار شده پیراهن عروس کار شده در طرح خاص انواع پیراهن عروس کار شده پیراهن عروس کار شده لاکچری پیراهن عروس کار شده خاص پیراهن عروس کار شده زیبا

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل پیراهن عروس کار شده منحصر به فرد

مدل لباس عروس کار شده

طرح پیراهن عروس کار شده

پیراهن عروس های کار شده از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب به شمار می روند و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهری خاص و متفاوت داشته باشید بهتر است از این طرح ها استفاده نمایید.

در دوخت پیراهن عروس های کار شده اغلب از پارچه های دانتل یا گیپور در قسمت بالایی پیراهن استفاده می شود همچنین در برخی از طرح ها نیز در قسمت بالاتنه یا پایین تنه پیراهن نگین های تزیینی و گل های توری آماده و … به چشم می خورند.

پیراهن عروس شیک و کار شده

پیراهن عروس شیک

  مدل لباس عروس

لباس عروس زیبا

پیراهن عروس کار شده

پیراهن عروس کار شده با نگین

مدل لباس عروس زیبا

مدل لباس عروس زیبا

مدل لباس عروس زیبا و جدید

مدل پیراهن عروس خاص

مدل لباس عروس کار شده جدید

لباس عروس زیبا و جدید

مدل لباس عروس شیک

طرح لباس عروس

مدل لباس عروس آستین دار

لباس عروس با بالاتنه کار شده

مدل لباس عروس کار شده و خاص

پیراهن عروس دنباله دار و کار شده

مدل لباس عروس جدید

لباس عروس زیبا

مدل لباس عروس کار شده و جدید

مدل لباس عروس زیبا

مدل لباس عروس

پیراهن عروس جدید

طرح لباس عروس

مدل لباس عروس جذاب

پیراهن های عروس کار شده برای خانم ها با فرم اندام متناسب یا لاغر انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و اگر شما دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید بهتر است در صورت تمایل به پوشیدن پیراهن های کار شده در جشن عروسی تان طرحی را انتخاب کنید که دارای تزیینات ریزی است زیرا طرح های درشت باعث می شود تا فرم اندام چاق تر به نظر برسد.

پیراهن عروس های کار شده در انواع طرح های آستین دار و بدون آستین موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهری پوشیده داشته باشید بهتر است پیراهن عروس آستین دار را برای پوشیدن انتخاب نمایید. پیراهن عروس های دکلته و بدون آستین زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مدل پیراهن عروس زیبا

مدل لباس عروس زیبا و خاص

لباس عروس کار شده و خاص

لباس عروس خاص و متفاوت

لباس عروس طرح دار

پیراهن عروس خاص

لباس عروس کار شده و جذاب

لباس عروس جدید

لباس عروس پوشیده

لباس عروس پوشیده

مدل پیراهن عروس جدید

پیراهن عروس پوشیده

مدل لباس عروس کار شده و خاص

طرح پیراهن عروس خاص

لباس عروس کار شده پوشیده

لباس عروس زیبا و آستین دار

مدل لباس عروس کار شده

پیراهن عروس جدید و کار شده

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های پیراهن عروس کار شده را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پیراهنی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن در جشن عروسی تان انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *