دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پخت اسنک گوشت را با این روش در منزل تان انجام دهید

  • ندا خوشرو
  • ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب طرز تهیه اسنک گوشت فست فود خوشمزه و خوش طعم را به شما همراهان عزیز و گرامی آموزش خواهیم داد که امیدواریم از تهیه این نوع اسنک مقوی در منزل نهایت لذت را ببرید.

اسنک از انواع فست فودهای خوشمزه و محبوب در بین کودکان و بزرگسالان است و شما می توانید این نوع غذا را به راحتی در منزل تهیه نمایید همچنین برای تهیه اسنک از مواد غذایی و سبزیجات مختلفی استفاده می شود که در بین اسنک های مختلف اسنک گوشت و اسنک کالباس و اسنک سوسیس و اسنک مرغ مورد توجه اغلب افراد قرار گرفته اند.

برای تهیه اسنک روش های مختلفی نظیر اسنک قارچ و اسنک مرغ و اسنک پیتزایی و اسنک گوشت و … وجود دارد و شما می توانید با توجه به ذائقه خود به کمک این روش ها در تهیه اسنک تنوع ایجاد نمایید.

روش تهیه اسنک گوشت

مواد لازم

  • نان تست : ۱۲ عدد
  • گوشت چرخ کرده : ۴۰۰ گرم
  • پیاز : یک عدد
  • قارچ : ۲۰۰ گرم
  • سیب زمینی : ۴ عدد
  • رب گوجه فرنگی : یک قاشق غذاخوری
  • فلفل دلمه ای : یک عدد
  • پنیر پیتزا : به مقدار لازم
  • نمک و فلفل : به مقدار لازم
  • زردچوبه : به مقدار لازم
  • پودر سیر : به مقدار لازم
  • آویشن : به مقدار لازم
  • روغن مایع مخصوص سرخ کردنی : به مقدار لازم

طرز تهیه اسنک گوشت خوشمزه

برای تهیه اسنک گوشت ابتدا سیب زمینی ها را بشویید و پوست آن ها را بگیرید سپس سیب زمینی ها را به شکل نگینی خرد نمایید. درون تابه ای مناسب مقداری روغن بریزید و اجازه دهید تا روغن به خوبی داغ شود سپس سیب زمینی های نگینی خرد شده را درون روغن سرخ نمایید و بعد از اینکه سیب زمینی ها سرخ شدند آن ها را درون بشقابی تمیز بریزید و بشقاب را در مکانی مناسب قرار دهید.

پیاز را بشویید و آن را خرد نمایید سپس پیاز را در همان تابه ای که سیب زمینی ها را سرخ کرده اید بریزید و تفت دهید و بعد از اینکه پیازهای خرد شده نرم و سبک شدند مقداری زردچوبه به آن ها بیفزایید و پیازها را مقداری تفت دهید سپس مقداری گوشت چرخ کرده به پیازهای سرخ شده اضافه نمایید و گوشت را تفت دهید تا رنگ آن تغییر کند.

در این مرحله از طرز تهیه اسنک گوشت به مخلوط مواد گوشتی مقداری نمک و فلفل و پودر سیر و آویشن اضافه کنید و مخلوط گوشتی را هم بزنید تا با ادویه ها به خوبی ترکیب شود سپس رب گوجه فرنگی را به مواد اضافه نمایید و رب را تفت دهید تا بوی خامی آن از بین برود. قارچ ها را به خوبی بشویید سپس آن ها را به صورت حلقه ای خرد نمایید و قارچ های خرد شده را به مخلوط گوشتی بیفزایید و به خوبی سرخ نمایید و اجازه دهید تا آب قارچ به خوبی گرفته شود. توجه داشته باشید که اگر آب قارچ ها به خوبی گرفته نشود اسنک ها مرطوب و خیس می شوند.

فلفل دلمه ای را بشویید و آن را به صورت نگینی خرد نمایید سپس فلفل دلمه ای را به مخلوط گوشت و قارچ اضافه کنید و آن را تفت دهید. سیب زمینی های سرخ شده را نیز به مخلوط مواد بیفزایید و مواد را مقداری هم بزنید سپس تابه را از روی حرارت گاز بردارید.

  •  آرون گروپس

اسنک گوشت لذیذ

دور نان های تست را در صورت تمایل برش بزنید و مقداری سس کچاپ روی سطح نان ها بمالید سپس مقداری پنیر پیتزا یا پنیر گودا روی سس بریزید و مخلوط گوشتی آماده شده را به صورت یکدست روی نان ها بریزید.

مقداری پنیر روی مخلوط گوشت بریزید.

طرز تهیه اسنک گوشت در منزل

سپس نان تست را روی مواد قرار دهید و این کار را برای همه نان های تست تکرار نمایید.

روش تهیه اسنک گوشت خوشمزه و لذیذ

تابه یا دستگاه ساندویچ ساز یا گریل را به کمک روغن چرب نمایید سپس اسنک ها را به مدت ۵ تا ۸ دقیقه حرارت بدهید و بعد از اینکه نان ها ترد و طلایی رنگ شدند و پنیر ذوب شد اسنک ها آماده سرو می باشد.

اسنک گوشت خوش طعم اسنک گوشت لذیذ

می توانید اسنک گوشت را به همراه سیب زمینی پنیری کبابی و موهیتو یا لیموناد و سس و … میل نمایید.

اسنک گوشت

نکات طلایی برای پخت بهتر اسنک گوشت

۱. اگر تمایل دارید اسنک ها طلایی و ترد شوند بهتر است ساندویچ ساز یا تابه را به کمک مقداری روغن چرب نمایید.

۲. برای اینکه اسنک ها خوش طعم تر شوند می توانید به مواد گوشتی داخل اسنک مقداری زعفران اضافه نمایید.

۳. برای طرز تهیه اسنک گوشت از رب گوجه فرنگی یا سس کچاپ به مقدار زیاد استفاده نکنید زیرا ممکن است در زمان پخت رب یا سس از ساندویچ ها بیرون بزند و در اثر حرارت بسوزد و در نتیجه اسنک ها طعم ناخوشایندی پیدا کنند.

۴. برای تهیه اسنک گوشت می توانید از نان باگت یا نان همبرگر نیز استفاده نمایید.

روش تهیه اسنک گوشت با ساده ترین روش

۵. اگر به ساندویچ ساز دسترسی ندارید می توانید کف تابه یا قابلمه را چرب نمایید سپس اسنک ها را درون تابه یا قابلمه قرار دهید و روی آن ها جسم سنگینی قرار دهید تا نان ها به خوبی به یکدیگر بچسبند سپس اسنک ها را برگردانید تا طرف دیگر آن ها نیز طلایی شود.

۶. پنیر پیتزا را باید به صورت یکسان در همه قسمت های اسنک بریزید تا نان ها از یکدیگر جدا نشوند.

۷. در صورت تمایل می توانید قبل از قرار دادن اسنک ها درون ساندویچ ساز یا تابه به دو طرف نان های تست کره بمالید تا اسنک خوش طعم تر شود.

تزیین اسنک

در این مطلب با طرز تهیه اسنک گوشت در خدمت شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا بودیم که امیدواریم با توجه به مراحل و نکات ذکر شده بتوانید این نوع ساندویچ را به راحتی در منزل تهیه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *