دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ازدواج سلبریتی های زن با مردان کوچکتر از خود!

  • محدثه خاکشور
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

اختلاف سنی در ازدواج از دوران گذشته به طور سنتی به گونه ای بوده که زن باید از همسر خود کوچکتر باشد. اما امروزه با رشد فرهنگ و ایجاد تغییر و تحول در آداب ازدواج این رسم از عمومیت و قاطعیت خود خارج شده و در ازدواج به این نکته توجه زیادی نمی شود و می توان بسیاری از این موارد را در میان سلبریتی ها مشاهده نمود.

همواره یکی از معمول ترین و سنتی ترین شاخص های ازدواج می باشد، ازدواج مردان با زنان کوچکتر از خود یکی از اصلی ترین قواعد ازدواج است که البته گاهی اوقات این قانون تغییر یافته و به شکلی برعکس انجام می شود. نمونه ای از این تغییر در عرف ازدواج که امروزه لباس عمومیت به تن کرده است را می توان در سلبریتی ها مشاهده نمود، به چند مورد از ازدواج سلبریتی های زن با مردان کوچکتر از خود اشاره می شود.

ساعد سهیلی بازیگر مطرح و جوان کشورمان که با همسرش گلوریا هاردی بازیگر نقش آزاده در سریال کیمیا در سال ۱۳۹۳ ازدواج نمود. همسر وی که دارای ملیتی ایرانی فرانسوی می باشد، تقریبا ۶ سال از او بزرگتر است.

ازدواج سلبریتی های زن با مردان کوچکتر از خود

  • شبنم مقدمی و علیرضا آرا

شبنم مقدمی هنرپیشه مطرح ایرانی در سال ۱۳۵۱ در تهران تولد یافت، همسر وی علیرضا آرا کارگردان و بازیگر متولد سال ۱۳۵۴ می باشد، شبنم مقدمی تقریبا ۳ سال از همسرش بزرگتر می باشد.

ازدواج سلبریتی های زن با مردان کوچکتر از خود

  • رویا نونهالی و رامین حیدری فاروقی

رویا نونهالی هنرپیشه کشورمان متولد ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران است، این بازیگر اصالتا مازندرانی می باشد که با رامین فاروقی متولد ۱۳۴۵ مستند ساز ازدواج کرده و چهار سال از همسر خود کوچکتر است. نتیجه ی این ازدواج با عشق و علاقه دختری به اسم خاتون می باشد.

  • ریما رامین فر و امیر جعفری

ریما رامین فر بازیگر مطرح ایرانی و بازیگر نقش هما در سریال پایتخت که متولد سال ۱۳۴۹ می باشد که با اختلاف سنی ۴ سال با امیر جعفری هنرپیشه کشورمان متولد سال ۱۳۵۲ لزدواج نموده است.

  •  آرون گروپس

ازدواج سلبریتی های زن با مردان کوچکتر از خود

  • فاطمه معمتد آریا و احمد حامد

فاطمه معتمد آریا بازیگر ۵۹ ساله ایرانی با احمد حامد نویسنده و بازیگر تلویزیون و سینما ازدواج نموده است. فاطمه معتمد آریا بازیگری که از همسر خود بزرگتر است.

ازدواج سلبریتی های زن با مردان کوچکتر از خود

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *