دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲
  • ۰

در این بخش از معرفی هنرمندان قصد داریم، بیوگرافی شبنم مقدمی بازیگر توانای تلویزیون و سینمای ایران را مرور کنیم، بنابراین برای خواندن این مطلب و تماشای عکس های وی در کنار همسرش در ادامه ما را دنبال نمایید.

شبنم مقدمی هنرپیشه معروف کشورمان در ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران متولد شده و همسر علیرضا آرا بازیگر تئاتر و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته بازیگری از آموزشگاه آزاد امین تارخ می باشد، در ادامه با بیوگرافی شبنم مقدمی بیشتر آشنا می شوید.

بیوگرافی شبنم مقدمی به همراه تصاویر خانوادگی وی

شبنم مقدمی در خانواده ای تحصیل کرده متولد شده است، پدرش مهندس برق بود که چند سالی است فوت شده است و مادرش نیز در دانشگاه کشاوری کار می کرد. وی یک برادر کوچکتر از خودش به نام بهنام دارد.

زندگینامه جالب شبنم مقدمی

شبنم مقدمی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی است و قبل از آن نیز دو ترم پرستاری خوانده، اما به دلیل علاقه نداشتن به این رشته تحصیلی، آن را رها کرد. او عاشق شعر و رمان است و گاهی هم می نویسد.

بیوگرافی کامل شبنم مقدمی

مقدمی، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۷ و با اجرای برنامه رادیویی «خانه کاغذی» به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد. وی سابقه اجرا در برنامه های رادیویی پر طرفداری همچون «هفت شنبه»، «خط خطیم»، «کبوتری ناگهان»، و «هفت ترانه» را نیز دارد و همزمان با مشغولیت خود در رادیو، بازیگری در سینما را با فیلم سینمایی «زخمی» به کارگردانی کامران قدکچیان تجربه کرد و از آن زمان تاکنون در فیلم های سینمایی زیادی همچون از «صمیم قلب» ساخته بهرام کاظمی، «به نام پدر» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا،« پاداش سکوت» به کارگردانی مازیار میری، «فرزند خاک» کاری از محمد علی آهنگر و بسیاری از فیلم های سینمایی دیگر ایفای نقش کرده است. او همچنین در مجموع های تلویزیونی متعددی حضور داشته و بازی های موفقی از خود به نمایش گذاشته است که از میان آنها می توان به سریال های پر بیننده زیر تیغ، سقوط یک فرشته، مدینه، هفت سنگ و … اشاره کرد.

  •  آرون گروپس

زندگی نوشته متفاوت شبنم مقدمی

شبنم مقدمی به خاطر بازی های درخشانی که در سینما و تلویزیون ایفا کرده است، جوایز زیادی دریافت کرده که از جمله آن می توان، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم سینمایی «امروز» از سی و دومین جشنواره فیلم فجر و نیز دریافت دومین سیمرغ بلورین از هیئت داوران بخش سودای سیمرغ برای بازی در فیلم های سینمایی نفس و زاپاس از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را نام برد وی همچنین برای فیلم سینمایی خجالت نکش نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فجر سی و ششم شد، اما در نهایت سارا بهرامی انتخاب گردید. او برای بازی خوبش در مجموعه تلویزیونی مدینه به عنوان بهترین بازیگر زن درام انتخاب شد و در نوزدهمین دوره جشن دنیای تصویر برنده جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم سینمایی «خجالت نکش» انتخاب شد.

ازدواج وی

شبنم مقدمی در سال ۱۳۸۳ با علیرضا محمدی معروف به علیرضا آرا ازدواج کرد. همسر وی بازیگر و کارگردان ایرانی، متولد ۱۳۵۴ در تهران و دارای تحصیلات مهندسی عمران می باشد که دوره بازیگری را در حوزه هنری گذرانده است.

بیوگرافی شبنم مقدمی

اکنون بعد از خواندن بیوگرافی شبنم مقدمی می توانید تصاویر جدید وی در ژست های مختلف و عکس های وی در کنار همسرش را مشاهده نمایید.

بیوگرافی شبنم مقدمیعکس شبنم مقدمی در شیراز

بیوگرافی از شبنم مقدمیعکس جدید شبنم مقدمی

بیوگرافی درباره شبنم مقدمیعکس زیبای شبنم مقدمی

بیوگرافی شبنم مقدمیشبنم مقدمی و همسرش

زندگی نامه خواندنی شبنم مقدمی  عکس کودکی شبنم مقدمی در کنار پدرش

زندگینامه و عکس شبنم مقدمیشبنم مقدمی و جمشید مشایخی

بیوگرافی شبنم مقدمیعکس و بیوگرافی شبنم مقدمی  بیوگرافی شبنم مقدمیتیپ مشکی شبنم مقدمی

زندگینامه جدید شبنم مقدمیهانیه توسلی و شبنم مقدمی

سرگذشت شبنم مقدمیفاطمه معتمد آریا و شبنم مقدمی

بیوگرافی شبنم مقدمیگریم فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی در سریال هیولا

زندگی نوشته شبنم مقدمیعکس شبنم مقدمی در کنار ارسلان قاسمی و آزاده نامداری  بیوگرافی شبنم مقدمیتیپ زیبای شبنم مقدمی در یک مراسم

بیوگرافی و زندگینامه شبنم مقدمیشبنم مقدمی و گلاره عباسی

بیوگرافی جامع شبنم مقدمی  عکس اینستاگرامی شبنم مقدمی بیوگرافی شبنم مقدمی+عکسسلفی شبنم مقدمی و همسرش

بیوگرافی شبنم مقدمیعکس شبنم مقدمی بر روی فرش قرمز

بیوگرافی و تصاویر شبنم مقدمیتصویر شبنم مقدمی در جشن حافظ   بیوگرافی شبنم مقدمیعکس و زندگینامه شبنم مقدمی

بیوگرافی خواندنی شبنم مقدمیاحمد مهران فر و شبنم مقدمی در اکران خجالت نکش

بیوگرافی متفاوت شبنم مقدمیعکس شبنم مقدمی در کنار برادرش

بیوگرافی جذاب شبنم مقدمیشبنم مقدمی در جشنواره فیلم فجر

بیوگرافی جالب شبنم مقدمی

فیلم شناسی شبنم مقدمی

فیلم های سینمایی

در انتهای روز (۱۴۰۰)، ستاره بازی (۱۳۹۸)، زنبور کارگر (۱۳۹۸)، شبی که ماه کامل شد (۱۳۹۷)، زهر مار (۱۳۹۷)، کلمبوس (۱۳۹۷)، دختر شیرازی (۱۳۹۷)، درساژ (۱۳۹۶)، خجالت نکش (۱۳۹۶)، آبا جان (۱۳۹۵)، اکسیدان (۱۳۹۵)، شکلاتی (۱۳۹۵)، ابد و یک روز (۱۳۹۴)، زاپاس (۱۳۹۴)، سایه (۱۳۹۴)، یک روز طولانی (۱۳۹۴)، نفس (۱۳۹۴)، آنها (۱۳۹۴)، امروز (۱۳۹۲)، بلوک ۹ خروجی ۲ (۱۳۹۲)، آینه شمعدون (۱۳۹۱)، گس (۱۳۹۱)، آزمایشگاه (۱۳۹۰)، ابرهای ارغوانی (۱۳۹۰)، بوسیدن روی ماه (۱۳۹۰)، تنهایی (۱۳۹۰)، زیر آب (۱۳۸۸)، کودک و فرشته (۱۳۸۷)، خشاب خالی (۱۳۸۶)، فرزند خاک (۱۳۸۶)، همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶)، پاداش سکوت (۱۳۸۵)، به نام پدر (۱۳۸۴)، ماجرای من و دوچرخه بابام (۱۳۸۱)، زیستن (۱۳۸۰)، از صمیم قلب (۱۳۷۹)، زخمی (۱۳۷۸)

زندگینامه شبنم مقدمی

مجموعه های تلویزیونی

دوپینگ (۱۳۹۹)، گل های آفتابگردان (۱۳۷۶)، هم شاگردی ها (۱۳۷۷)، چشم به راه (۱۳۷۷)، چای قند پهلو (۱۳۷۹)، تازه چه خبر همسایه (۱۳۸۰)، آتیه (۱۳۸۱)، باجناق ها (۱۳۸۳)، پای پیاده (۱۳۸۴)، راه شب (۱۳۸۴)، زیر تیغ (۱۳۸۵)، پس از سال ها (۱۳۸۷)، آشپز باشی (۱۳۸۸)، ستاره های سربی (۱۳۸۹)، سقوط یک فرشته (۱۳۹۰)، بچه ها نگاه می کنند (۱۳۹۰)، بال های خیس (۱۳۹۱)، مدینه (۱۳۹۳)، هفت سنگ (۱۳۹۳)، چرخ و فلک (۱۳۹۵)، عقیق (۱۳۹۶)

بیوگرافی شبنم مقدمی

شبکه نمایش خانگی

خاتون (۱۴۰۱)، مردم معمولی (۱۴۰۱)، شبکه مخفی زنان (۱۴۰۱)، بی گناه (۱۴۰۱)، هیولا (۱۳۹۷، مهران مدیری)، ابله (۱۳۹۳، کمال تبریزی)

بیوگرافی جدید شبنم مقدمی

حرفه دوم

شبنم مقدمی همچون بسیاری از همکاران خود در کنار شغل بازیگری به حرفه دیگری نیز مشغول است، وی یک کافی شاپ زیبا به اسم چارسو دارد که در تئاتر شهر واقع شده و برادرش بهنام مسؤولیت گرداندن آن را برعهده دارد و وی به دلیل حرفه بازیگری کمتر وقت می کند به آنجا سر بزند.

تفریحات وی

شبنم مقدمی کتاب خواندن و فیلم دیدن را جزو وظایف بازیگران از جمله خودش می داند، وی به سفر کردن نیز علاقمند بوده و به معاشرت با دوستانش اهمیت زیادی می دهد، هر چند که به گفته خودش دوستان زیادی ندارد. خانم مقدمی بازدید از ابنیه های تاریخی را نیز یکی دیگر از تفریحات مورد علاقه خود می داند.

سرگذشت شبنم مقدمی

تجربه بازی در نقش های مختلف

از این بازیگر خانم به دلیل ایفای نقش های مختلف به عنوان بازیگر هزار چهره نام برده می شود، وی تاکنون نقش آفرینی های مختلفی در ژانر طنز، درام، تاریخی و عاشقانه در شخصیت های یک مادر سنتی و رنج دیده تا زنی لات و خلافکار، زن بامزه و احساساتی، مادری جدی و آرام و … بسیار درخشان و هنرمندانه ظاهر شده است.

عکس های جدید شبنم مقدمی

در این بخش از بیوگرافی خواندنی شبنم مقدمی، مجموعه تصاویر جدیدتری از این هنرپیشه توانمند و موفق کشورمان به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه دوستداران و طرفداران وی قرار گیرد.

شرح حال زندگی شبنم مقدمی گالری عکسهای شبنم مقدمی زندگی نوشته از شبنم مقدمی زندگی نوشته و تصاویر شبنم مقدمی عکس و بیوگرافی شبنم مقدمی زندگی نوشته و عکس شبنم مقدمی زندگی نوشته درمورد شبنم مقدمی زندگی نوشته درباره شبنم مقدمی زندگی نوشته کامل شبنم مقدمی

بازگشت به تلویزیون

یکی از اتفاقات مهمی که در زندگی هنری شبنم مقدمی اتفاق افتاد بازگشت ایشان بعد از ۹ سال به تلویزیون بود ایشان پس از بازی در چند فیلم در سال ۱۳۸۵ در  سریال زیر تیغ که در کنار بازیگرانی همچون پرویز پرستویی، فاطمه معتمد آریا، آتیلا پسیانی به ایفای نقش پرداخت و در سال ۸۷ هم در سریال پس از سالها حضور یافتند.

کافی شاب شبنم مقدمی

کافی شاپ من و برادرم هم بیزینس نیست و نوعی تفریح به حساب می آید.

برادر من کافی شاپ داری را دوست دارد. سال ها پیش در تئاتر شهر ، کافه چهارسو در اختیار من بود. آن زمان آقای پاکدل مدیر تئاتر شهر بودند و من به ایشان گفتم که کافه را در اختیار من قرار دهند.

آقای پاکدل به من گفتند که نمی توانم آنجا را بگردانم؛ ولی من اصرار کردم و ایشان موافقت کردن و من با بهنام همراه شدم و کافه را راه اندازی کردیم. لذت بسیار عجیبی داشت؛ چون همه دوستانم در تئاتر شهر حضور داشتند و بعد از تمرین به کافه می آمدیم و چای می خوردیم این کافه همچنان که سودی نداشت ضرر هم نداشت.

تفریحات شبنم مقدمی

«کتاب خواندن و فیلم دیدن جزو وظایف بازیگران و من محسوب می‌شود، سفر کردن خیلی برایم جذاب و معاشرت با دوستان برایم مهم است.

دوستان زیادی ندارم؛ ولی معاشرت با آن‌ها را دوست دارم، بازدید از ابنیه‌های تاریخی یکی از تفریحاتم محسوب می‌شود».

شبنم مقدمی بازیگر پرطرفدار  شبنم مقدمی بازیگر ایرانی بیوگرافی شبنم مقدمی همراه با تصاویر بیوگرافی شبنم مقدمی بازیگر ایرانی آشنایی با بیوگرافی شبنم مقدمی زندگینامه شبنم مقدمی شبنم مقدمی بازیگر پرطرفدار

زندگینامه شبنم مقدمی بازیگر پرطرفدار

زندگینامه شبنم مقدمی همراه با تصاویر زندگی نامه شبنم مقدمی زندگینامه شبنم مقدمی

اگر از مطالعه بیوگرافی شبنم مقدمی و تصاویر گردآوری شده وی در این مطلب رضایت داشته اید، پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی قسمت عکس بازیگران از تصاویر و بیوگرافی سایر هنرمندان ایرانی و خارجی مورد علاقه خود که در مطالب قبلی به معرفی آنها پرداخته ایم، نیز دیدن نمایید.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *