دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ازدواج جنجالی ریحانه پارسا با مهدی کوشکی + عکس و جزئیات

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

ریحانه پارسا همواره بازیگر پر حاشیه و خبرسازی بوده است. جدیدترین حاشیه مربوط به این بازیگر انتشار خبر ازدواجش با مهدی کوشکی با وجود ۱۸ سال اختلاف سنی است.

این روزها که مردم درگیر بیماری کرونا هستند و به دلیل شیوع این ویروس خود را در منازل قرنطینه کرده اند مهدی کوشکی و ریحانه پارسا خبر ازدواج شان را در پیج رسمی اینستاگرام خود منتشر کردند که این خبر ازدواج باعث ایجاد جنجال هایی در شبکه های پرمخاطب اجتماعی شد.

جزئیات ازدواج مهدی کوشکی با ریحانه پارسا

مهدی کوشکی متولد ۱۳۵۹ است وی بازیگر و کارگردان تئاتر می باشد. این بازیگر در روز ۲۳ اسفند خبر ازدواج رسمی خود را با ریحانه پارسا که متولد ۱۳۷۷ می باشد و در بازی در فیلم پدر به محبوبیت رسید انتشار کرد که اختلاف سنی ۱۸ ساله این زوج باعث تعجب برخی از طرفداران آن ها شده است.

خبر ازدواج مهدی کوشکی و ریحانه پارسا

ازدواج پرحاشیه مهدی کوشکی و ریحانه پارسا

مهدی کوشکی و ریحانه پارسا در چند ماه گذشته در تئاتر اولئانا که به کارگردانی مهدی کوشکی می باشد با یکدیگر همکاری داشتند و در نهایت هر دوی آن ها با انتشار عکسی دو نفره در پیج اینستاگرام شخصی شان خبر ازدواج خود را اعلام کردند همچنین مهدی کوشکی با انتشار عکس زیر در اینستاگرام متنی با این مضمون را نوشت :

عهدمان در این قرنطینگی!

پست مهدی کوشکی در اینستاگرام

عکس مهدی کوشکی و ریحانه پارسا

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

نکته جالب توجه این است که مهدی کوشکی از ازدواج اول خود با صحرا فتحی پسری به نام آرسام دارد که وی با مادر جدید خود ( ریحانه پارسا ) چیزی حدود ده سال اختلاف سنی دارد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *