دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی ریحانه پارسا و عکس های جدید و متفاوت وی

  • زهره امامی
  • ۳ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

ریحانه پارسا بازیگر جوان و کم تجربه ایرانی است که اولین بار در سریال پدر نقش آفرینی کرده است و این سریال باعث محبوبیت این بازیگر جوان شده است. وی ۱۹ سال سن دارد و مجرد می باشد.

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا سریال پدر است که توانست توجه مخاطبان را به خود جلب نماید. از این رو در این مطلب به ارائه بیوگرافی ریحانه پارسا می پردازیم که مطمئنا مطالعه آن برای همه علاقه مندان به این بازیگر جوان، جالب خواهد بود.

بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

در بیوگرافی ریحانه پارسا به نحوه ورود او به دنیای بازیگری و سایر مسایل می پردازیم. خانم پارسا سال ۷۷ در تهران به دنیا آمده است. وی از هنرستان سوره در سال ۹۴ مدرک تحصیلی خود را در رشته تئاتر گرفته است. او درباره نحوه انتخابش برای بازی در سریال پدر این گونه می گوید:

“برای نقش لیلا در سریال پدر حدود ۲۵۰ نفر که حتی برخی از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت من پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم.
خدا رو شکر توانایی های من به چشم کارگردان آقای توفیقی و نویسنده آقای عنقا آمد، این سریال هر شب بجز جمعه ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش می شود.”

صورت کیکی ریحانه پارسا

جالب است بدانید که ریحانه پارسا مدتی را در کافه صابر ابر کار می کرده و از طریق صابر ابر با عوامل سینمایی آشنا می شود و در نهایت بعد از معرفی به حامد عنقا برای بازی در نقش لیلا در سریال «پدر» تست می دهد و پذیرفته می شود. او همچنین مدتی را نیز در تیزر های تبلیغاتی بازی می کرده و نیز مدل میکاپ عروس بوده است. در ادامه با بیوگرافی ریحانه پارسا و عکس های متفاوت وی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

جدیدترین بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد اسفند ماه سال ۱۳۷۷ در تهران می باشد، وی علاوه بر بازیگری، در رشته عکاسی نیز موفقیت های چشمگیری را کسب نموده است و فردی بلند پرواز می باشد. وی همچنین به نویسندگی و طراحی صحنه علاقه مند است و اغلب به مطالعه کتاب های روانشناسی می پردازد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ریحانه پارسا با گریم های مختلف

ریحانه پارسا در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی به خوبی درخشید، وی در این سریال با بازیگران موفق همچون مهدی سلطانی، بیژن امکانیان، لعیا زنگنه، نیما رئیسی، سینا مهراد و…. همبازی بود.

خانم بازیگر سریال پدرریحانه پارسا در کنار بازیگر سریال پدر

بیوگرافی ریحانه پارساریحانه پارسا و سینا مهراد در نمایی از سریال پدر

ریحانه پارسا در کنار بازیگر مرد

عکس های ریحانه پارسا

حال به ارائه جدیدترین عکس های منتشر شده از ریحانه پارسا می پردازیم که امیدواریم تماشای آنها نیز برای شما دوستان علاقه مند جالب باشد.

بیوگرافی ریحانه پارساعکس سیاه و سفید ریحانه پارسا

ریحانه پارسا و دوستشعکس ریحانه پارسا و دوستش

ریحانه پارسا در فیلم پدرریحانه پارسا در صحنه ای از سریال پدر

بیوگرافی ریحانه پارساریحانه پارسا در حال گریم

ریحانه پارسا در کنار هنرمندانسلفی ریحانه پارسا در اتاق گریم

خانم بازیگر سریال پدرعکس جدید ریحانه پارسا

تیپ لاکچری ریحانه پارساریحانه پارسا با ظاهری متفاوت

بیوگرافی ریحانه پارساسلفی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا از نزدیکعکس بدون آرایش ریحانه پارسا

سلفی ریحانه پارساسلفی بسیار زیبای ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسامدل موی کوتاه ریحانه پارسا

ریحانه پارسا با کلاهعکس متفاوت ریحانه پارسا

خانم بازیگر سریال پدرریحانه پارسا

سلفی ریحانه پارسا در آینهسلفی ریحانه پارسا در اتاق گریم

ریحانه پارسا در نمایی متفاوتعکس زیبای ریحانه پارسا

خانم بازیگر سریال پدرتیپ ساده ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا

جالب است بدانید در روزهای پایانی سریال پدر، ریحانه پارسا عکس های متفاوتی از خود در صفحه شخصی اش منتشر نمود که این تصاویر خبر از مدلینگ شدن این خانم بازیگر می دهند، که انتشار این تصاویر با موجی از انتقادات روبرو شد. حال باید دید با توجه به حواشی پیش آمده آیا ریحانه پارسا در فصل دوم سریال پدر نیز حضور دارد یا خیر.

ریحانه پارسا در نمایی جدید

ماجرای ازدواج با مهدی کوشکی

آشنایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا از یک تئاتر شروع شد و انتشار خبر ازدواج آنها به دلیل الختلاف سنی زیاد این دو نفر از همان ابتدا با حواشی زیادی همراه بود اما کمتر از یک سال بعد ریحانه ضمن آرزوی سلامت و موفقیت برای آقای کوشکی خبر از جدایی زود هنگام خود با این بازیگر را به مخاطبان و هوادارانش داد. اگرچه چندی بعد وی در یک ویدئو اعلام کرد که اصلا ازدواجی در کار نبوده و آنها با یکدیگر همخانه بوده اند.

زندگی نوشته در مورد ریحانه پارسا

اما مهدی کوشکی در استوری اینستاگرامش به این خبر واکنش نشان داد و گفت که بین آنها صیغه محرمیت خوانده شده تا بعد ها به عقد جاری تبدیل شود، همچنین این صیغه یکبار به صورت کاغذی تمدید شده که سند آن در دست پدر ریحانه موجود می باشد و خانواده های دو طرف کاملا در جریان این اتفاق بودند.

زندگی نوشته کامل ریحانه پارسا

ریحانه همچنین در این ویدئو به بیان ناگفته هایی از زندگی شخصی اش پرداخت. وی فرزند طلاق بوده و در ۹ سالگی بعد از جدایی پدر و مادرش در نزد مادربزرگ پدری اش در محله ای در پایین شهر تهران بزرگ شده است.

مهاجرت به ترکیه

ریحانه حدود یک ماه بعد از جنجالی جدایی اش به ترکیه مهاجرت کرد و زندگی اش در آنجا نیز با حاشیه های زیادی همراه شد، وی همچنین در یک موزیک ویدئو با شادمهر عقیلی با نام «بارون دلم خواست» همکاری داشت.

زندگی نوشته ریحانه پارسا

جدیدترین تصاویر ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در ابتدا به عنوان یکی از ستاره های نوظهور عرصه بازیگری توجه همگان را به خود جلب کرد، چهره جذاب و درخشش وی در سریال پدر سیل پیشنهادات فراوانی را برایش فراهم آورد، حال در حالی که می توانست آینده درخشانی را در این مسیر داشته باشد، اما متاسفانه به دلیل کم تجربگی وارد حواشی زیادی شد و بعد از قضایای ازدواجش و نیز مهاجرت به ترکیه و گویا حضور در سایت های شرطبندی مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد، در اینجا می توانید مجموعه عکسهای متنوع تری از وی را ببینید.

گالری عکسهای ریحانه پارسا سرگذشت ریحانه پارسا سرگذشت خواندنی ریحانه پارسا عکسهای جدید ریحانه پارسا شرح حال زندگی ریحانه پارسا زندگی نوشته درباره ریحانه پارسا تصاویر و بیوگرافی ریحانه پارسا زندگی نوشته خواندنی ریحانه پارسا زندگی نوشته جالب ریحانه پارسا زندگی نوشته جدید ریحانه پارسا عکس و بیوگرافی ریحانه پارسا

ضمن اینکه امیدواریم از تماشای بیوگرافی و مشاهده عکس های ریحانه پارسا لذت برده باشید، از شما عزیزان دعوت می نماییم در بخش عکس بازیگران از دیگر تصاویر منتشر شده از بازیگران و چهره های مشهور سینما و تلویزیون نیز دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *