دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تزیین پول برای کادو, شاباش و عیدی با ایده های جدید

  • یلدا محمدی
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

تزیین پول و اسکناس با ایده های خلاقانه و زیبا و مجموعه ایی از تصاویر و عکس های تزیینات مختلف پول برای مناسبت های مختلف را در این مطلب ملاحظه نمایید و از طرح های جدید تزیین اسکناس برای عیدی و کادو دیدن فرمایید.

روش ها و ایده های مختلفی برای تزیین اسکناس وجود دارد که اغلب افراد با توجه به مناسبت استفاده از اسکناس تزیین شده، مناسب ترین تزیینات را انتخاب و انجام می دهند. در این مطلب قصد داریم مجموعه ایی از مدل ها و ایده های زیبا و خلاقانه برای تزیین پول به عنوان کادو و همچنین برای عیدی را معرفی نماییم تا با الگوبرداری از این مدل های جدید زیباترین تزیینات را انجام دهید. تا پایان با مشاهده این مدل های شیک و جالب همراه ما باشید.

تزیین پول و اسکناس با ایده های جدید و خلاقانه :

همانطور که ذکر شد اولین نکته ایی که برای تزیین اسکناس باید به آن توجه نمایید مناسبت استفاده از اسکناس تزیین شده است که تعیین می کند از چه نوع تزییناتی استفاده نمایید. در ادامه انواع مختلف تزیینات را برای مناسبت های گوناگون ملاحظه می فرمایید.

تزیین اسکناس برای کادو :

تقدیم اسکناس به عنوان کادو انتخاب مناسبی برای مناسبت های مختلف است، اما بهتر است اسکناس مورد نظر را از قبل تزیین نمایید. توجه داشته باشید که تزیین کادو و اسکناس کاملا سلیقه ایی است و می تواند به شکل های مختلف انجام گیرید که در ادامه نمونه هایی از آنها را مشاهده می فرمایید.

تزیین اسکناس به شکل دسته گلتزیین شاباش و پول برای عروسیتزیین جدید پول به شکل بادبزن

تزیین جدید پول برای شاباش عروس و دامادتزیین اسکناس به شکل بادبزن برای کادو

 تزیین عیدی برای عید غدیر :

تزیین عیدی به مناسبت عید غدیر اغلب توسط افراد سید انجام می گیرد و در روز عید به مهمان ها داده می شود. برای اینگونه تزیینات اغلب از تور یا روبان سبز استفاده می شود اما روش های دیگری نیز وجود دارد که می توان این عیدی ها را به بهترین شکل تزیین نمود. مدل های زیر ایده جالبی در این رابطه به حساب می آیند.

  •  آرون گروپس

تزیین عیدی برای عید غدیرتزیین اسکناس به شکل دسته گل زیبا

تزیین گلدان تزیینی با پول

تزیین عیدی و پول بریا عید غدیرتزیین اسکناس به شکل شاخه گل

تزیین عیدی عید نوروز :

تزیینات مختلفی برای عیدی عید نوروز وجود دارد که اغلب افراد با سلایق مختلف آنها را انتخاب و مورد استفاده قرار می دهند. البته در صورتی که قصد دارید عیدی را برای کودکان تزیین نمایید، می توانید از مدل های متنوع  کاردستی عید نوروز استفاده نمایید. در ادامه تصاویری از انواع تزیین عیدی را مشاهده می فرمایید که هر یک از این مدل های متنوع می توانند انتخاب مناسبی برای عیدی شما باشند و با الگوبرداری از طرح های ارائه شده زیباترین تزیینات را داشته باشید.

تزیین پول برای عیدی تزیین عیدی کودکان تزیین ساده پول برای عیدی کودکانتزیین ساده اسکناس برای کادوتزیین پول برایکادو و شاباش جدید و زیبا

تزیین اسکناس برای شاباش :

شاباش یکی از رسوم قدیمی و زیبای ایرانی است که اغلب در مراسم عروسی و جشن ها به عروس و داماد و مهمان ها داده می شود و اغلب افراد ترجبح می دهند اسکناس ها را به این منظور تزیین نمایند. در ادامه تصاویری از چند نمونه زیبا و ساده تزیین پول و شاباش را مشاهده فرمایید.

تزیین پول به شکل پروانهتزیین اسکناس برای عیدیتزیین اسکناس برای کادوتزیینات جدید پول و عیدیتزیین جدید پول با شاخه گلتزیین اسکناس با گل

تزیینات پول در باکس گل و جعبه کادو

برخی از افراد شاید با در نظر گرفتن پول به عنوان کادو چندان موافق نباشند، اما قطعا یکی از بهترین هدایایی که می توان در مناسبت های خاص به عزیزانتان هدیه بدهید پول یا اسکناس است، زیرا از این طریق آن ها می توانند هر آن چیزی که به آن علاقمند هستند و یا احتیاج دارند را با سلیقه خود انتخاب نمایند. هر چند امروزه استفاده از کارت های هدیه و کارت های خرید رواج بیشتری پیدا کرده است اما با خرید جعبه هدیه و یا باکس گل می توان اسکناس های تا نخورده را با تزیینات فوق العاده زیبا درون آن ها قرار داد و به دیگران تقدیم کرد. این نوع تزیینات در جشن های تولد و مراسم عروسی و … به عنوان کادوهای ارزشمند در نظر گرفته شود.

جدیدترین تزیین پول

تصاویری منحصر به فر و بی نظیر از انواع تزیینات اسکناس در داخل باکس گل و جعبه های کادو را  در ادامه این بخش نظاره گر خواهید بود که با الهام از این مدل تزیینات می توانید بر اساس سلیقه و علاقمندی خود به زیبایی اسکناس ها را لابه لایی گل ها قرار دهید. در صورتی که تمایل دارید با نحوه تزیینات دسته گل با پول آشنا شوید پیشنهاد می کنیم بر روی لینک همین قسمت کلیک نمایید و از انواع مدل دسته گل های دیزاین شده با اسکناس دیدن فرمایید.

تزیینات پول با ایده های جدید

تزیینات پول با ایده های قشنگ

تزیینات پول با ایده های خاص

تزیینات پول با ایده های متفاوت

تزیینات پول با ایده های جذاب

جالب ترین تزیین پول

تزیینات پول با ایده های ایده آل

تزیینات پول با ایده های جالب

تزیینات پول با ایده های دوست داشتنی

تزیینات پول با ایده های لاکچری

تزیینات پول با ایده های هرمندانه

شیک ترین تزیین پول

تزیینات پول با ایده های خواستنی

تزیین دیدنی اسکناس

تزیین لاکچری اسکناس

تزیین فوق العاده اسکناس

تزیین مدرن اسکناس

با جدیدترین مدل های تزیین پول برای مناسبت های گوناگون آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از طرح های ارائه شده بتوانید زیباترین و جذاب ترین تزیینات اسکناس را انجام دهید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه  به بخش هنر در خانه از دیگر مدل ها و طرح های جدید و زیبا و همچنین آموزش های مربوطه دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *