دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ساخت گردنبند رومانتویی جدید و زیبا با سنگ، مهره و مروارید

  • فاطمه میرزایی
  • ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

برای داشتن زیورآلات زیبا حتما لازم نیست هزینه های زیادی صرف این کار نمایید، بلکه با داشتن کمی ذوق و سلیقه می توان تعداد زیادی زیورآلات زیبا و جذاب تهیه کرد، در این بخش ساخت گردنبند رومانتویی زیبا را آموزش می دهیم.

در این مطلب می خواهیم درست کردن یک نوع گردنبند زیبا با استفاده از وسایل ساده و ارزان قیمت را آموزش دهیم که با به کار بردن کمی خلاقیت و داشتن دقت می توانید به راحتی این گردنبند رومانتویی را یاد بگیرید و حتی برای ساختن مدلهای دیگری از آویز های دست ساز و نیز دستبند های شیک و جذاب ایده بگیرید.

ساخت گردنبند رومانتویی ساده و زیبا

امروزه استفاده از بدلیجات کاربرد زیادی پیدا کرده است و استفاده از آنها مورد علاقه بسیاری از خانوم ها به خصوص دختران جوان می باشد، از این رو در اینجا قصد داریم، روش درست کردن یک مدل گردنبند را آموزش دهیم که در ادامه می توانید فرابگیرید.

ساخت گردنبند رومانتویی ساده

وسایل مورد نیاز

  • سنگ، مهره یا مروارید
  • حلقه اتصال
  • قفل
  • زنجیر دارای رنگ ثابت
  • میخ عصایی
  • میخ ته گرد
  • انبرد دم گرد

ساخت گردنبند رومانتوی زنجیری

آموزش ساخت گردنبند رومانتویی زنجیری

برای ساخت گردنبند، در ابتدا مرواریدی را در داخل میخ ته گرد قرار دهید و بعد سر میخ را حلقه کنید.

ساخت گردنبند رومانتو زیبا و ساده

سپس مروارید دیگری را نیز در میخ عصایی قرار داده و سر آن را حلقه ای ایجاد کنید، توجه داشته باشید که دو سر آن باید حلقه شود تا زنجیر ها را به هم وصل کند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ساخت گردنبند رومانتویی+تصویر

در این مرحله، سه مروارید قرار داده شده در سوزن ته گرد که در مرحله قبلی چگونگی درست کردن آن را آموزش دادیم را به زنجیر هایی در اندازه یکسان وصل کنید و سپس هر سه آویز را با قرار دادن حلقه انتهای زنجیر در داخل حلقه میخ عصایی که قبلا آماده کرده ایم، به یکدیگر متصل کرده و با حلقه کردن سر دیگر میخ و قرار دادن آن در داخل مروارید محکم کنید.

ساخت گردنبندی رومانتویی

ساخت گردنبند رومانتویی+عکس

ساخت گردنبند رومانتویی شیک

در این مرحله از ساخت گردنبند رومانتویی، زنجیری به اندازه ۷ تا ۸ سانتی متر را جدا کنید و آن را داخل حلقه میخ عصایی و در دو طرف مروارید وسطی قرار دهید.

ساخت گردنبند رومانتوی ساده

سپس مجدداً برای یک طرف زنجیر، میخ عصایی داخل حلقه سر زنجیر قرار دهید و داخل آن مانند مراحل قبلی یک مروارید (سنگ) بگذارید و قسمت دیگری از زنجیر را به آن وصل کنید، بعد سر میخ را حلقه کنید تا مروارید و زنجیر نیفتد و محکم شود.

ساخت گردنبند رومانتوی زیبا

دوباره برای طرف دیگر زنجیر نیز تمام این کار ها را انجام دهید، اضافه کردن زنجیر و کوتاه یا بلند بودن آن به دلخواه شما است و به اندازه ای باشد که مناسب گردن تان شود.

درست کردن گردنبند رومانتویی

اکنون تقریبا ساخت گردنبند رومانتویی به اتمام رسیده و همانطور که در تصویر نیز می بینید، سه مروارید در وسط گردنبند وجود دارد که به وسیله زنجیر هایی به هم متصل شده اند. حال با وصل کردن قفل با استفاده از حلقه اتصال در یک طرف زنجیر و حلقه اتصالی نیز در طرف دیگر، گردنبندی ساده و زیبا آماده می شود که می توانید آن را استفاده کرده و لذت ببرید.

ساختن گردنبند رومانتویی

در پایان، امیدواریم مطالعه این مطلب مورد توجهتان قرار گرفته باشد. در مطالب پیشین ساخت بدلیجات دست ساز، ساخت دستبند با مهره و ساخت دستبند با کاموا را در اختیار علاقمندان به این بخش قرار داده ایم که در صورت تمایل با کلیک بر روی لینک های مربوطه می توانید با روش درست کردن آنها آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *