دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ساخت دستبند با مهره با ایده های جدید و جذاب

  • یلدا محمدی
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

ساخت دستبند با مهره یکی از آموزش های جالب و کاربردی است که با یادگیری آن می توانید اقدام به ساختن انواع دستبند با مهره، سنگ های تزیینی و مروارید نمایید و صاحب زیباترین دستبند های دست ساز شوید.

آموزشی که در این مطلب قصد ارائه آن را داریم مربوط به ساختن دستبند با مهره های زیبا می باشد، البته برای راهنمایی بیشتر شما دوستان هنرمند، قصد داریم دو آموزش مجزا برای درست کردن دستبند ارائه دهیم که با استفاده از هر یک می توانید، دستبندی زیبا و خاص تهیه نمایید. پس تا پایان این مطلب آموزش همراه ما باشید و از آموزش مرحله به مرحله ساختن دستبند با انواع مهره و مروارید نهایت استفاده را ببرید.

ساخت زیور آلات دست ساز از جمله فعالیت های هنری دلنشین و جذاب است که اغلب خانم های باسلیقه و دختر خانم های جوان تمایل زیادی به یادگیری آن دارند، آموزش هایی که در این مطلب ارائه می دهیم مربوط به ساختن دستبند به وسیله مهره می باشند که از طریق یادگیری ساخت آن ها می توانید اقدام به درست کردن گردنبند و گوشواره نمایید. از این طریق زیورآلاتی شیک و زیبا داشته باشید. انتخاب رنگ و مدل مهره ها برای ساخت دستبند کاملا سلیقه ایی است و شما بسته به سلیقه و نیاز خود می توانید بهترین گزینه را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

آموزش ساخت دستبند با مهره و کش

برای ساختن دستبند دخترانه با مهره های رنگی، نیازمند مقداری مهره رنگی در رنگ های دلخواه، کش مناسب دستبند و قفل دستبند هستید. (قفل را می توان از خرازی ها تهیه نمود)

ساخت انواع دستبند با مهره

برای شروع قفل را به یک سر کش متصل نمایید و سپس مهره ها را مطابق تصویر از کش ها عبور دهید.

آموزش ساخت دستبند با مهره های رنگی

  •  آرون گروپس

در اینجا قصد داریم سه ردیف مهره کنار یکدیگر بچینیم. مه اندازه آن کاملا سلیقه ایی است. شما دوستانی عزیزی که قصد دارید دستبند پهن تری داشته باشید می توانید به دلخواه تعداد ردیف مهره ها را بیشتر کنید.

ساخت زیور آلات با مهره

بافت دستبند را ادامه دهید تا به اندازه مچ دست شما شود. سپس قسمت دوم قفل را به آن متصل کنید. و کش را گره بزنید.

مراحل ساخت دستبند دخترانه جدید

دستبند مهره ایی شما آماده است. به راحتی می توانید با این روش اقدام به ساختن گردنبند نیز نمایید.

ساخت دستبند با مهرهآموزش ساخت دستبند مهره ای

ساختن دستبند ساده با مهره

برای درست کردن این مدل دستبند نیازمند مقداری مهره یا سنگ تزیینی، سیم مفتول، زنجیر و قفل هستید.

مراحلل ساختن دستبند مرواریدی

ابتدا یک تکه سیم جدا کنید و دو سر آن را به صورت حلقه درآورید.

مراحل ساخت دستبند مهره ایآموزش ساخت دستبند

سپس زنجیر را نیز به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و یک سر آن را به حلقه متصل نمایید.

ساخت دستبند با مهره

سیم را از داخل مهره ها عبور دهید.

ساخت دستبند با مهره و کش

حال قفل ها را به دو سر دیگر زنجیر را متصل کنید. تا دستبند شما تکمیل گردد.

مراحل ساخت دستبند دخترانه

دستبند دخترانه شیک و زیبای شما آماده است. مشاهده می فرمایید که این نوع دستبند از جمله زیورآلات پرطرفدار و بسیار زیبا محسوب می گردد.

ساختن دستبند با مهرهآموزش ساختن دستبند

حال بعد از آشنایی با ساخت دو مدل دستبند زیبا و ساده دخترانه قصد داریمف تصاویری متنوع از دستبندهای دست ساز زیبا را در اختیارتان قرار دهیم که بعد از مشاهده می توانید ایده ساختن مدلهای مختلف دستبند را بدست آورید، بنابراین در ادامه همراه ما شوید.

انواع مدلهای جدید و زیبای دستبند دست ساز

انواع دستبند های مرواریدی و ساخته شده با انواع مهره یا سنگ های تزئینی از جمله زیورآلات زیبا و شیک هستند که طرفداران زیادی در بین خانوم ها و دختران دارند، حال استفاده از مدل دستبند دست ساز که در طرح های متنوع و جذاب تهیه می شود، اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، بنابراین برای مشاهده نمونه های زیبایی از این مدل دستبندها و الهام از این ایده ها برای ساخت دستبند دلخواه خود می توانید در ادامه همراه ما شوید.

آموزش دستبندی زیبا با مهره

ایده های مختلفی برای درست کردن دستبند دخترانه با وسایل مختلف وجود دارد که استفاده از آنها یا هر کدام از وسایلی که در بالا ذکر شد، سلیقه ای می باشد و ساختن دستبند در منزل علاوه بر اینکه یک نوع خلاقیت و سرگرمی جذاب است، از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه بوده و حتی می تواند ایجاد درآمد نماید، بنابراین در این قسمت دعوت می نماییم از انواع دستبندهای دست ساز زیبا و ساده با استفاده از مروارید، مهره و وسایلی مشابه آن دیدن کرده و الگو بگیرید. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با ساخت دستبند با زیپ در اینجا کلیک کنید.

ساخت دستبند دخترانه با مهره

ساختن مدل دستبند زیبا با مهره

ساختن دستبندهای شیک با مهره

تصاویری از دستبند دست ساز با مهره

ساخت دستبندهای زیبا با مهره

ساخت دستبند شیک با مهره

ساخت دستبندی شیک با مهره

انواع دستبند دست ساز با مهره

ساخت دستبندی دخترانه با مهره

ساخت دستبند ساده با مهره

ساخت دستبندی زیبا با مهره

آموزش دستبند با مهره

درست کردن دستبند با مهره

ساختن دستبند با مهره

با دو روش آسان و ساده برای ساخت دستبند با مهره آشنا شدید که با به کارگیری هر یک می توانید صاحب دستبندی زیبا و شیک شوید. همچنین می توانید با دیگر آموزش های هنری جالب و جذاب در بخش هنر در خانه مجله آرگا آشنا شده و از این طریق اقدام به انجام فعالیت های هنری مختلف نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *