دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل لباس عروس آستین کلوش با ۳۷ طراحی متفاوت و چشم نواز

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل لباس عروس آستین کلوش با جدیدترین طرح ها مخصوص عروس های شیک پوش و خوش سلیقه آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

آستین یکی از مهم ترین فاکتورهای کلیدی در دوخت پیراهن عروس به شمار می رود و لباس عروس آستین کلوش از انواع طرح های زیبا و پرطرفدار است و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از این مدل استفاده نمایید.

مدل های لباس عروس آستین کلوش

برای دوخت پیراهن عروس آستین کلوش از پارچه های مختلف نظیر گیپور و ساتن و … استفاده می شود همچنین این پیراهن ها در انواع مدل های مختلف موجود می باشند که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد.

مدل پیراهن عروس آستین کلوش

طرح های پیراهن عروس آستین کلوش

مدل آستین و یقه لباس عروس تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت طرح پیراهن عروس دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب لباس عروسی تان به طرح آستین و یقه لباس توجه زیادی داشته باشید تا استایل و فرم اندام تان بدون نقص و جذاب تر به نظر برسد.

آستین کلوش پیراهن عروس به صورت طرح های کوتاه و بلند موجود می باشد که آستین کلوش کوتاه تا بالای آرنج ادامه دارد و به صورتی رها و آزاد روی بازوها قرار می گیرد همچنین خط پایانی آستین در راستای سینه و شکم قرار می گیرد. این مدل آستین همچنین دارای استایلی ساده و رویایی است و شما می توانید از آن به عنوان لباس عروس فرمالیته نیز استفاده کنید.

توجه داشته باشید که پیراهن عروس با آستین کلوش کوتاه برای عروس ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی ایده آل به شمار می رود و اگر فرم اندام شما چاق می باشد بهتر است از پوشیدن این طرح های پیراهن عروس خودداری نمایید.

مدل لباس عروس آستین کلوش

  •  آرون گروپس

لباس عروس ساده

مدل لباس عروس شیک

پیراهن عروس با آستین کلوش

  طرح پیراهن عروس آستین کلوش

مدل پیراهن عروس شیک

مدل لباس عروس گیپور با آستین کلوش

لباس عروس گیپور پوشیده

لباس عروس ساده آستین کلوش

لباس عروس آستین دار

مدل لباس عروس آستین دار

پیراهن عروس با آستین کلوش بلند

طرح پیراهن عروس زیبا

مدل پیراهن عروس شیک

لباس عروس آستین کوتاه

مدل پیراهن عروس شیک و ساده

مدل پیراهن عروس با آستین کلوش

پیراهن عروس گیپور و شیک

مدل لباس عروس زیبا

مدل لباس عروس پوشیده

پیراهن عروس با آستین کلوش بلند از انواع طرح های پیراهن عروس کلاسیک است همچنین از این طرح بیشتر به عنوان پیراهن عروس فرمالیته استفاده می شود.

این مدل پیراهن عروس برای عروس ها با اندازه قد کوتاه و اندام ریز انتخابی مناسب به شمار نمی رود و عروس ها با این فرم اندام اگر از پیراهن ها با آستین کلوش بلند استفاده نمایند اندام آن ها نامطلوب و کوچک تر به نظر می رسد.

پیراهن عروس های آستین کلوش در انواع مدل های ساده و کار شده موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها سلیقه ای است و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی یا عکس هایی که برای یادگاری می گیرید ظاهری ساده داشته باشید بهتر است پیراهن عروس ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید. پیراهن عروس های کار شده نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای تزیین این طرح ها از نگین های تزیینی و پارچه های دانتل یا گیپور استفاده می شود.

مدل لباس عروس زیبا و شیک

پیراهن عروس کار شده با تور

لباس عروس با آستین کلوش

مدل پیراهن عروس پوشیده

لباس عروس زیبا و شیک

پیراهن عروس با آستین کلوش

پیراهن عروس پوشیده

طرح لباس عروس زیبا و جدید

پیراهن عروس با آستین کلوش

مدل لباس عروس دنباله دار

مدل لباس عروس شیک

مدل پیراهن عروس با آستین کلوش

مدل لباس عروس زیبا

پیراهن عروس پوشیده

مدل لباس عروس آستین کوتاه

پیراهن عروس ساده

مدل لباس عروس زیبا

مدل پیراهن عروس زیبا و شیک

مدل لباس عروس شیک

پیراهن عروس ساده و زیبا

مدل لباس عروس زیبا و شیک

مدل پیراهن عروس کار شده

مدل لباس عروس بلند و آستین کلوش

لباس عروس ساتن

مدل لباس عروس شیک

مدلهای جدید پیراهن عروس آستین کلوش

امروزه انواع مدل پیراهن عروس با طراحی شیک و زیبا وجود دارد که هر کسی متناسب با فرم اندام خود و سلیقه اش و اینکه آیا مدل پیراهن پوشیده یا باز را می پسندد، می تواند مدل پیراهن دلخواه خود را انتخاب نماید، عده ای از عروس خانوم ها علاقه زیادی به پیراهن عروس باز و بدون آستین دارند، اما خیلی ها نیز مدل پوشیده را می پسندند، حال هر کدام از این لباسها می توانند در انواع لباس عروس دکلته، پیراهن پفی، پرنسسی، شاین ، آستین کلوش، سه ربع و … طراحی و دوخته شوند، در ادامه تصاویر جدیدتری از انواع پیراهن عروس آستین کلوش را مشاهده می کنید.

لباس عروس آستین کلوش زیبا

همانطور که می دانید، پیراهن عروس آستین دار در انواع مختلف آستین کوتاه، سه ربع، آستین بلند تا مچ، آستین کلوش و … دوخته می شود که انتخاب هریک از مدلها سلیقه ای است، حال پارچه های گیپور، دانتل و حریر جزو محبوب ترین پارچه ها برای دوختن پیراهن عروس می باشند، ضمن اینکه می تواند زیبایی بی نظیری ایجاد نمایند، لباسهای آستین دار مزیت های زیادی دارند از جمله اینکه در صورت وجود عیوبی همچون لک، جوش روی بازو و … می توانند آنها را بپوشانند، در اینجا می توانید انواع مدلهای جدیدتری از پیراهن عروس آستین کلوش را مشاهده کنید.

پیراهن عروس با آستین کلوش تصاویر پیراهن عروس آستین کلوش پیراهن عروس آستین کلوش ساده مدلی از پیراهن عروس آستین کلوش انواع پیراهن عروس آستین کلوش پیراهن عروس آستین کلوش توری جدیدترین پیراهن عروس آستین کلوش پیراهن عروس آستین کلوش جذاب پیراهن عروس آستین کلوش گیپور پیراهن عروس آستین کلوش لباس نوعروس آستین کلوش لباس عروس آستین کلوش پوشیده

در این بخش از دنیای مجله آرگا با انواع مدل لباس عروس آستین کلوش آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها پیراهن عروس با تن پوش مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *