دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اتصال گوشی به کامپیوتر را با این روش ها انجام دهید

  • رسول پنق
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

گاهی پیش می آید که مجبور شوید گوشی خود را به کامپیوتر وصل کنید. این موضوع زمانی پیش می آید که بخواهید فایل های گوشی خود را به کامپیوتر انتقال دهید و یا اینترنت گوشی خود را با کامپیوتر به اشتراک بگذارید. ما در این مطلب به بیان روش های اتصال گوشی به کامپیوتر پرداخته ایم.

گاهی حافظه گوشی همراه ما پر می شود و باید اطلاعات موجود درر گوشی را به کامپیوتر انتقال دهیم. گاهی نیز پیشی می آید که مجبور شویم اینترنت گوشی را به کامپیوتر انتقال دهیم. برای انجام اینکار ها باید گوشی را به کامپیوتر وصل کنیم. برای وصل کردن گوشی به کامپیوتر روش هایی وجود دارد که ما در ادامه به بیان این روش ها می پردازیم.

روش های اتصال گوشی به کامپیوتر

روش های مختلفی برای اتصال تلفن های همراه به رایانه وجود دارد از از نمونه های آن ها می توان به اتصال با وای فای، بلوتوث، کابل USB و… اشاره کرد. در ادامه این مطلب به معرفی روش های موجود برای اتصال گوشی به کامپیوتر می پردازیم.

روش های اتصال گوشی به کامپیوتر

اتصال با کابل usb

برای استفاده از این روش ابتدا باید کابل USB را به گوشی و کامپیوتر وصل کنید. پس از وصل کردن گوشی به کامپیوتر با استفاده از کابل پیغامی برای شما در صفحه گوشی نمایش داده می شود که با زدن گزینه انتقال فایل می توانید اطلاعات خودتان را به رایانه انتقال دهید. همچنین اگر قصد دارید که اینترنت گوشی خود را با رایانه به اشتراک بگذارید باید به تنظیمات گوشی خود رفته و وارد گزینه شبکه و اینترنت شوید و پس از وارد شدن به این بخش باید وارد گزینه نقطه اتصال شده و گزینه اتصال با را فعال کنید. به خاطر داشته باشید که اگر قصد اشتراک اینترنت با کابل را دارید باید قبل از انجام این کارها اینترنت گوشی خود را روشن کنید. این روش مزایایی دارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم.

طریقه اتصال با کابل USB

  • گوشی مصرف باتری آنچنانی نخواهد داشت زیرا با استفاده از کابل انرژی لازم برای انجام کار را از سیستم رایانه ای شما خواهد گرفت.
  • سرعت دانلود و آپلود اطلاعات نیز بسیار بالا است.

اتصال با استفاده از وای فای

اگر سیستم رایانه ای شما از قابلیت اتصال وای فای برخوردار است، شما می توانید با استفاده از وای فای نیز اطلاعات و اینترنت گوشی را با رایانه به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید اطلاعات گوشی خود را با استفاده از وای فای به سیستم رایانه ای انتقال دهید باید نرم افزار Droid transfer را بر روی گوشی و سیستم رایانه ای خود نصب کنید. برای انتقال اطلاعات نیز بعداز نصب کردن نرم افزار ها باید وارد نرم افزار داخل رایانه خود شوید و بارکدی را که در اختیار شما می گذارد را با استفاده از نرم افزار Droid transfer گوشی خود اسکن کنید.بعداز اسکن کردن پیام موفقیت آمیز بودن اسکن به شم نمایش داده خواهد شد و شما می توانید کار انتقال اطلاعات را با استفاده از وای فای انجام دهید. توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از این روش نباید با گوشی خودکار کنید. برای به اشتراک گذاری اینترنت نیز باید به بخش تنظیمات شبکه و اینترنت گوشی خود رفته و گزینه Hotspot را فعال نمایید.

اتصال با بلوتوث

برای استفاده از این روش باید هر دو دستگاه شما قابلیت بلوتوث را دارا باشند. اگر سیستم رایانه ای شما از بلوتوث پشتیبانی نمی کند با خرید یک دانگل بلوتوث می توانید سیستم رایانه ای خود را دارای بلوتوث کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اتصال به رایانه با استفاده از بلوتوث

بعداز متصل کردن گوشی خود به رایانه از طریق بلوتوث، می توانید کار انتقال فایل را انجام دهید. برای به اشتراک گذاری اینترنت نیز می توان با مراجعه به بخش تنظیمات شبکه و اینترنت با فعال کردن گزینه اتصال از طریق بلوتوث، اینترنت خود را با رایانه به اشتراک بگذارید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *