دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بهترین راه های جذب مردان که خانم ها باید بدانند

  • سمیرا غلامحسینی
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از دغدغه های برخی از زنان, چگونگی ارتباط با جنس مخالف و جذب کردن آن ها می باشند. راه های جذب مردان بسیار است که اغلب این راه ها با آگاهی از روحیات مردان به سادگی قابل انجام است.

مردان و زنان جدا از تفاوت های جسمی, دارای روح و روان متمایز هستند. آگاهی از این تفاوت ها و تمایزها موجب شناخت بیشتر مرد و زن نسبت به یکدیگر می شود. این مسئله می تواند به جذب هر یک از این جنس ها به سمت جنس مخالف کمک کند. در این مطلب با بهترین روش های جذب مردان که خانم ها باید بدانند, آشنا می شویم.

اکثر خانم ها تصور می کنند که مردان فقط زیبایی را می بینند اما کاملا اشتباه فکر می کنند و اکثر مردان به جز زیبایی جذب آن دسته از خانم هایی می شوند که نحوه خوب صحبت کردن با آن ها را می دانند و به منظور جذب مردان حرف زدن روش خاص خود را دارند که زنان با بکار گیری  این روش ها می توانند همسرشان را جذب خود نمایند.

بهترین راه های جذب مردان

راه های جذب مردان

مردان فکر می کنند با زنان تفاوت بسیاری دارند. به همین دلیل زنان برای جذب مردان به سمت خود, نیاز به درک چگونگی عملکرد روح و روان مرد دارند. زنان با انجام برخی از رفتارها بهتر می توانند مردان را جذب خود کنند. در واقع زنان با شناخت مهارت های ذاتی خود و تقویت آن ها و همچنین شناخت روح و روان مردان بهتر می توانند با مردان ارتباط برقرار کنند و مردان نیز بیشتر جذب آن ها می شوند. در ادامه با بهترین روش های جذب مردان آشنا می شویم بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

گام اول: پر هیجان باشید.

مردان ذاتا به دنبال هیجان هستند. آن ها از کودکی از انجام کارهای هیجانی لذت می برند و این گونه بهتر می توانند انرژی خود را تخلیه کنند. بنابراین بدترین کار ممکن زنان در برابر مردان نا امیدی است. دختران کم سن و سال هیجان تر هستند و شور و نشاط بیشتری دارند. به همین دلیل این دختران بیشتر جذب مردان می شوند. بنابراین زنانی که به دنبال جذب مردان هستند توصیه می شود روحیه قوی, شاد و پرانرژی داشته باشند.

گام دوم: مبهم باشید.

اعتماد به نفس زنان

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بسیاری از مردان مجذوب افراد مبهم می شوند و دوست دارند آن ها را کشف کنند. بنابراین به زنانی که خواستار جذب مردان هستند پیشنهاد می شود درباره تمام جزئیات زندگی یا همه احساسات خود با مردان صحبت نکنند. در واقع با دقت به صحبت هایی که با مردان می کنند, فکر کرده و صحبت های خود را با حرف های بیهوده پر نکنند. همچنین توصیه می شود برای مردان همیشه در دسترس نباشید و به آن ها اجازه دهید تا فکر کنند شما کجایید و در حال انجام چه کاری هستید.

گام سوم: نمایش هوشمندی

راه های جذب مردان

استفاده از کلمات “مانند” و “مثل” در جملات موجب یکنواختی شما با دیگران می شود. در واقع مردان بیشتر جذب زنان باهوش می شوند و آن ها به هوشمندی علاقه دارند. یک زن هوشمند که می داند چه می خواهد و چگونه به خواسته خود می رسد, مردان بیشتری را به سمت خود جذب می کند. نمایش هوشمندی برای مردان مشخص می کند که جنس مخالف آن ها از فکر و تفکر عمیقی برخوردار است. بنابراین به زنان توصیه می شود برای افزایش ضریب هوشی خود تمرین کنند.

گام چهارم: سرگرم کننده باشید.

راه های جذب مردان

یکی از ساده ترین راه های جذب مردان، همگام بودن با آن ها در مسائلی است که موجب سرگرمی آن ها می شود. اگرچه این راه ساده به نظر می رسد اما اغلب دختران به اشتباه آن را انجام می دهند. در واقع مردان جذب دختران کلیشه ایی و یکنواخت نمی شوند. تماشای برنامه های ورزشی, انجام بازی هایی ویدئویی و … از جمله سرگرم کننده های مردان به شمار می رود که علاقه و تمایل زنان به این برنامه ها می تواند مردان را به سمت آن ها جذب کند.

گام پنجم: مراقبت از وضعیت جسمی و ظاهری و حفظ زیبایی

راه های جذب مردان

زنانی که در حفظ زیبایی و مراقبت از ظاهر خود, زمان بیشتری صرف می کنند برای مردان جذاب تر از زنانی هستند که به ظاهر خود اهمیت نمی دهند. در واقع یکی دیگر از ساده ترین راههای جذب مردان, رسیدگی به ظاهر است.

گام ششم: پوشیدن لباس های جذاب

تاثیرات لباس در جذب مردان

از آن جایی که مردان از طریق چشم تحریک می شوند. در نظر اول پوشش زنان می تواند موجب جذب آن ها شود. انتخاب لباس هایی با رنگ زیبا مانند صورتی و قرمز می تواند در جذابیت زنان موثرتر باشد. یکی از مرسوم ترین شیوه های جذب مردان، انتخاب لباس های زیبا و جذاب برای خود است.

گام هفتم: طنازی کردن با زبان بدن

تاثیر لبخند در جذب مردم

یکی از موثرترین روش های برقراری ارتباط با دیگران استفاده از زبان بدن است. این مسئله در جذب مردان نیز اهمیت بسیاری دارد. صحبت کردن با زبان بدن در طی گفتگو با جنس مخالف, بسیار موثرتر از صحبت کردن به حالت معمول است. به همین دلیل لبخند زدن و علاقه مندی به صحبت های مردان در طول گفتگو, یکی از روش های جذب مردان به سمت زنان است.

گام هشتم : تغییر لحن صحبت

همانطور که می دانید مردها در برابر کلماتی مانند «تو» و «چرا» حالت دفاعی از خود نشان می دهد و در واقع به طور کلی می توان گفت از شکایت بیزارند زیرا در اینصورت مردها اهل رقابت هستند و امکان دارد با شما مبارزه کنند بنابراین بهتر است صحبت تان را با جملاتی مانند «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که …» شروع کنید و در حقیقت شکایت از همسرتان را به یک نوع درخواست تبدیل نمایید تا بیشتر جذب شما شود.

ترفند های مناسب جهت جذب مردان

گام نهم : قضاوت نکنید

در صورتی که رفتاری از همسر خود دیده اید و آن را دوست ندارید بهتر است نظرتان را با او در میان بگذارید و از اهانت کردن به او خودداری نمایید و در واقع آن را به یک مشکل بزرگ تبدیل نکنید.

روش های جذب مردان

روش های دیگر جذب کردن مردها

۱. به گونه ای در کنار همسرتان رفتار کنید که انگار مادرزاد شاد به دنیا آمده اید.

۲. از عطری استفاده کنید که همسرتان به آن علاقه دارد.

۳. سعی کنید در اولین قرار ملاقات ساکت و خوددار باشید این کار باعث می شود شما در چشم طرف مقابل تان اسرار آمیز و جالب به نظر آیید.

۴. به یک مرد هیچ وقت نگویید که باید فلان کار را انجام دهد.

۵. این نکته را به خاطر داشته باشید و مردان زودتر از زنان علاقه مند و زودتر نیز بی علاقه می شوند.

۶. داستان زندگی تان را خیلی زود برای همسرتان تعریف نکنید.

۷. از لحاظ عاطفی به سرعت خودتان را درگیر نکنید.

۸. همیشه بگذارید طرف مقابل تان تصور کند که شما خوشحال هستید و بدون هیچ نگرانی از زندگی لذت می برید.

آشنایی با راه های جذب مردان

سخن پایانی

با روش های بسیاری می توان مردان را به سمت خود جذب کنید که در عین سادگی نیاز به تمرین دارند. افزایش اعتماد به نفس زنان, برقراری ارتباط با چشم, گفتن تنها “بله” در طول گفتگو با مردان و انجام کاری که شما را منحصر به فرد می کند, از دیگر راه های جذب مردان است.

ضمن سپاس از همراهی شما عزیزان، در این مطلب قصد داشتیم شما عزیزان را با راهکار های مفید و موثر برای جذب مردان آشنا کنیم که امیدواریم با کمک ترفند های گفته شده همسرتان را به خود علاقه مند و جذب کنید به منظور آشنایی با دیگر روش های جذب مردان می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *