دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آشنایی با معیارهای زیبایی مردان و نکاتی که مردان جذاب به آن اهمیت می دهند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

چهره مردان در زیبایی آن ها اهمیت زیادی خواهد داشت که در نظر افراد مختلف معیارهای زیبایی مردان متفاوت خواهد بود در اینجا نیز به مهم ترین این معیارها از نظر خانم ها اشاره می کنیم همچنین باید بدانید این معیارها عرف یک جامعه است.

از نظر شما معیارهای زیبایی آقایان می تواند در چه چیزهایی باشد؟ آیا این معیارها در دید دیگران نیز ثابت است؟ به طور کلی چه معیارهایی در زیبایی آقایان اهمیت دارد؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از ما ایجاد شده باشد چه برای دخترهایی که می خواهند این معیارها را بدانند چه برای پسرهایی که می خواهند از این معیارها آگاه شوند و در واقع معیار زیبایی خود را از نظر جنس مخالف خود بدانند. زیبایی از نظر افراد می تواند در معیارهای مختلفی دیده شود به همین دلیل نمی توان معیارهای قطعی و ثابتی برای زیبایی در نظر گرفت اما به طور کل برخی از معیارها بیشتر در نظر افراد وجود دارند و در پرسش ها بیشتر به این معیارها تاکید شده است. نشانه های مردان زیبا

معیارهای زیبایی مردان:

ملاک های مختلفی در دورن و بیرون انسان ها به ویژه مردها وجود دارد که می تواند برای افراد جذب کننده باشد حال برای برخی این جذابیت های درونی است یعنی به نوع شخصیت و اخلاق فرد توجه می کنند در برخی این ملاک های بیرونی است که به ظاهر که شامل قد بلند، ته ریش، بدن مرتب، چشمان زیبا، فرم لب، مو و … است. راز جذابیت زنان برای مردان چیست؟ این معیارها برای مردان نیز می تواند وجود داشته باشد.

داشتن چهره ای جدی و با ابهت:

یکی از معیارهایی که در بیشتر گزارش ها به آن تاکید می شود چهره مردانه و باابهت است که می تواند برای خانم ها بسیار جذب کننده باشد. داشتن چهره ای جدی، ابروهای نزدیک به هم و قدرت موجود در چشمان صورت می تواند بسیار شما را جذاب تر جلوه دهد و از معیارهای زیبایی مردان به شمار می آید.

معیارهای زیبایی مردان

داشتن ته ریش:

اگر می خواهید چهره شما بیشتر مورد توجه باشد و بیشتر به جذابیت برسید می تواند از ته ریش استفاده کنید داشتن ته ریش چهره شما را بسیار جذاب، قدرتمند و در عین حال مهربان خواهد کرد. وجود ذات مهربان و چهره جدی می تواند جذابیت شما را در میان دیگران دو چندان کند.

فرم صورت:

مردان جذاب دارای چه فرم از صورت هستند و اجزای صورت آن ها به چه شکل است؟ در اینگونه از مردها شما می توانید خصوصیات بارز یک چهره زیبا را پیدا کنید مانند بینی با فرمی زیبا، لب های درست، گونه های استخوانی و چشمان متوسطی که در کل چهره ای مردانه و نه لزوما زیبا به شما خواهد داد.

مردان جذاب چه ویژگی دارند

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مو:

خیلی از ما می دانیم که یکی از مهم ترین ویژگی ها و معیارهای زیبایی مردان، موی آن ها است داشتن موهای مشکی و پرپشت که حالت پذیر و زیبا است می تواند نوع شخصیت شما را نیز عوض کند. سعی کنید از مدل های به روز و مناسب با عرف جامعه برای آرایش مو استفاده کنید تا بیشتر در معرض دید و محبوبیت باشید.

چهره متقارن و سالم:

برای افرادی که زیبایی ظاهری دارای اهمیت بیشتری است و کمتر به شخصیت فرد توجه می شود داشتن یک صورت سالم و در عین حال متقارن می تواند جذب کننده باشد و خود نوعی زیبایی است. متقارن بودن صورت به این معنا است که چشمان شما باید هر دو سالم و مانند یکدیگر باشد یا کل صورت دارای تقارن باشند.

مردان زیبا و جذاب

قد و اندام:

در میان این معیارها یکی از با اهمیت ترین معیارها نیز قد است قد در مردان دارای اهمیت است و کوتاه قد بودن در آن ها می تواند زیبایی آن ها را کمتر نشان دهد. اندام خود را بسازید بدنسازی و فرم دادن به بدن نیز برای برخی از افراد دارای جذابیت است و از معیارهای زیبایی مردان محسوب می شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *