دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی آبی آسمانی در انواع طرح های شیک بلند و کوتاه

  • ندا خوشرو
  • ۹ دی ۱۳۹۸
  • ۰

پیراهن های مجلسی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند که بهتر است شما با توجه به رنگ پوست و فرم اندام خود از بین این طرح ها لباسی با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های لباس مجلسی آبی آسمانی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

مدلهای پیراهن مجلسی با رنگ آبی آسمانی در انواع طرح های ساده و کار شده موجود می باشد و بهتر است خانم ها و دختران جوان برای پوشاندن عیب های موجود در اندام خود در انتخاب این طرح پیراهن های مجلسی حساسیت لازم را به خرج دهند.

مدل لباس مجلسی آبی آسمانی شیک و زیبا

پیراهن های مجلسی رنگی امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده اند زیرا این طرح لباس ها باعث جذابیت بیشتر استایل و فرم اندام می شوند. در مطالب قبلی مدل لباس مجلسی بنفش و مدل لباس مجلسی سفید و مدل لباس مجلسی مشکی را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع پیراهن های آبی آسمانی برای مهمانی ها را پیش رو خواهید داشت.

مدل لباس مجلسی آبی آسمانی

طرح های پیراهن مجلسی آبی آسمانی

لباس مجلسی یکی از ضروری ترین لباس ها برای خانم ها و دختران جوان محسوب می شود و اگر طرح و رنگ این لباس بدرستی انتخاب شود تغییرات مثبتی در ظاهر خانم ها ایجاد خواهد شد.

اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری متفاوت و ایده آل داشته باشید بهتر است پیراهن های مجلسی آبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین می توانید این رنگ پیراهن ها را با رنگ هایی نظیر سفید و مشکی و خاکستری و صورتی و بنفش و قهوه ای تیره و … به راحتی ست نمایید که از رنگ های ذکر شده می توانید در اکسسوری های خود استفاده نمایید یا رنگ کیف و کفش مجلسی تان را از بین این رنگ های روشن یا تیره انتخاب نمایید.

لباس مجلسی شیک

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

پیراهن مجلسی شیک

لباس مجلسی آبی آسمانی

لباس مجلسی شیک

پیراهن مجلسی آبی

لباس مجلسی بلند آبی

پیراهن مجلسی آبی

پیراهن مجلسی بلند

لباس مجلسی زنانه

پیراهن مجلسی گیپور

لباس زنانه مجلسی

لباس مجلسی کار شده و شیک

لباس مجلسی زیبا

پیراهن مجلسی کار شده

لباس مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه

لباس مجلسی شیک

پیراهن مجلسی زیبا و کار شده

لباس مجلسی پرنسسی

پیراهن مجلسی پرنسسی

مدل پیراهن مجلسی شیک

لباس شب بلند آبی آسمانی

لباس مجلسی کوتاه آبی

پیراهن کوتاه مجلسی

لباس مجلسی بلند

پیراهن بلند مجلسی

لباس مجلسی های ساده آبی برای خانم ها و دختران جوانی که تمایل دارند در مهمانی ها و مجالس ظاهری ساده داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند. اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهر و تیپی امروزی داشته باشید بهتر است لباس های مجلسی طرح دار یا کار شده را برای پوشیدن انتخاب کنید.

لباس های مجلسی آبی لاجوردی در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند که انتخاب اندازه قد این طرح لباس ها به اندازه قد شما و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان بستگی دارد.
اگر شما جزء افراد قد بلند هستید بهتر است لباس های مجلسی آبی که اندازه قد آن تا زیر زانو یا روی مچ پا است را برای پوشیدن انتخاب نمایید. لباس مجلسی های کوتاه برای خانم ها با اندازه قد مختلف انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و بهتر است خانم های قد بلند از پوشیدن لباس های مجلسی خیلی کوتاه خودداری نمایند زیرا این طرح لباس ها باعث می شود تا پاهای آن ها درازتر به نظر برسد.

پیراهن مجلسی زیبا و بلند

پیراهن بلند مجلسی آبی آسمانی

لباس مجلسی زیبا و خاص

لباس مجلسی بلند زنانه

پیراهن کوتاه مجلسی

لباس مجلسی آبی

پیراهن کوتاه و شیک مجلسی

پیراهن بلند مجلسی

پیراهن مجلسی کار شده

لباس مجلسی کار شده

پیراهن مجلسی کار شده پیراهن مجلسی آبی آسمانی کار شده

پیراهن مجلسی بلند

پیراهن آبی مجلسی

لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی بلند و شیک

لباس کوتاه مجلسی پیراهن کوتاه مجلسی

لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی پرنسسی بلند

پیراهن دخترانه مجلسی

لباس دخترانه مجلسی آبی

پیراهن مجلسی کوتاه دخترانه

پیراهن کوتاه دخترانه مجلسی

لباس مجلسی کار شده

پیراهن شیک مجلسی

پیراهن مجلسی بلند

در این مطلب با انواع مدل لباس مجلسی با رنگ آبی آسمانی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *