دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تزیین بستنی جالب و زیبا با جدیدترین ایده ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

بستنی یکی از پر طرفدار ترین مواد غذایی است. شما می توانید بستنی را با کمک ژله و انواع میوه جات و قهوه و بیسکویت و … به زیبایی تزیین کنید. در این مجموعه بیش از بیست مدل تزیین بستنی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

تزیینات کیک و بستنی و ژله نیازمند خلاقیت و ابتکار است. با ایده های تزیین بستنی به شکل های زیبا و جذاب می توانید بهترین پذیرایی را از مهمان های خود داشته باشید. در این مطلب شما را با تزیینات زیبا برای انواع بستنی ها با ایده های جدید و زیبا آشنا می کنیم.

در فصل گرما یکی از انواع خوراکی هایی که بیشتر استفاده می شود بستنی است شما می توانید بستنی را به شکل های متنوع و زیبا دیزایین کنید.

مدل های تزیین بستنی

تزیین بستنی برای مهمانی ها

برای تزیینات روی بستنی باید بستنی را در دمای اتاق قرار دهید بعد از این که بستنی کمی نرم شد با کمک همزن بستنی را هم بزنید سپس بستنی را با کمک یک قیف در داخل جام و لیوان و یا هر ظرف دلخواهی بریزید. شما می توانید به بستنی در هنگام ریختن با قیف در درون لیوان و … فرم دهید و سپس آن را دیزاین کنید. بعد از انجام تزیینات بستنی دوباره ظرف بستنی را در درون فریزر بگذارید تا خودش را به خوبی بگیرد.

شما می توانید دسر را مانند تزیین کیک با ژله نیز تزیین کنید.

مدل تزیین کردن بستنی قیفی با ترافلمدل های تزیین بستنی میوه ایتزیین کردن بستنی در منزل تزیین کردن بستنی قیفی تزیین بستنی با بیسکویت

در ادامه مدل تزئینات بستنی برای مهمانی ها مشاهده خواهید کرد شما می توانید با الهام گرفتن از این مدل ها دیزاینی زیبای را برای بستنی داشته باشید.

  •  آرون گروپس

مدل های تزیین زیبا بستنی با ایده های خلاقانه بستنی قیفی با تزیینی زیبا تزیین زیبا بستنی در منزل مدل تزییت پر کار بستنی با ویفر و میوه بستنی تزیین شده

تزیین بستنی با اسمارتیز مدل زیبا تزیین بستنی

تزیینات بستنی با میوه

یکی از بستنی های مناسب که شما می توانید آن را برای جشن تولد های خود تهیه کنید کیک بستنی است طرز تهیه کیک بستنی در منزل به راحتی امکان پذیر است بعد از تهیه کیک بستنی می توانید آن را به زیبایی دیزاین کنید.

برای تزیینات روی بستنی می توانید بستنی نرم شده را در داخل یک ظرف چهار گوش به صورت لایه لایه پهن کنید و سپس ظرف را در فریزر بگذارید. بعد از این که بستنی بسته شد آن را از درون فریزر خارج کنید و با کمک لیوان و یا قالب های دیگر می توانید بستنی را قالب بزنید سپس با کمک میوه بستنی را دیزاین کنید.

تزیین بستنی با انواع میوه های فصل تززین بستنی در ظرف انواع مدل های تزیین بستنی زیبا تزیین بستنی با بیسکویت شکلاتی و گیلاس تزیین بستنی با برش های میوه

اگر شما از بستنی های میوه ای استفاده می کنید می توانید این بستنی های خوشمزه را با انواع میوه ها دیزایین کنید و از طعم خوشایند بستنی میوه ای با تزیینات میوه لذت ببرید.

بستنی را می توانید با کمک توت فرنگی به زیبایی دیزاین کنید توت فرنگی یکی از میوه های فانتزی است که ظاهری زیبا و فانتزی دارد. در ادامه مطلب تزیینات زیبا و جذاب بستنی با توت فرنگی را مشاهده خواهید کرد.

مدل تزیین بستنی در منزل تزیین بستنی با گیلاس و توت فرنگیتزیین بستنی زیبا مدل تزیین زیبا و جذاب بستنی مدل های تزیین جذاب بستنی با ایده های بکر تزیین بستنی با مغز گردو مدل های تزیین بستنی با توت فرنگی به شکل های متنوع و زیبا تزیین بستنی به شکل ساده و زیبا

مجموعه زیبا از تزیینات بستنی سنتی

یکی از عالی ترین دسرها انواع بستنی می باشد که ایده های فوق العاده ای برای تزیینات آن وجود دارد که در قسمت بالا با بخشی از این تزیینات آشنا شدید. روش ها و ایده ها دیگری نیز برای تزیین دسر بستنی می توان در نظر گرفت، شاید یکی از مدرن ترین آن استفاده از شکلات و چیپس شکلاتی باشد، اما اگر علاقمند به تزیینات سنتی دارید پیشنهاد می کنیم بستنی سنتی دسری منحصر به فرد باشد تا با استفاده از مغز پسته، مغز بادام، گل محمدی خشک، زعفران، نان میکادو و … به زیبای دیزاین نمایید.

بستنی سنتی یکی از محبوب ترین بستنی ها می باشد که می توان با ایده های جذابی این مدل بستنی را به زیبایی دیزاین و سرو کرد. در مطلب پیش رو، مجموعه ای متنوع و دیدنی از انواع تزیینات بستنی سنتی و بستنی زعفرانی را به اشتراک گذاشته ایم که خواهشمندیم نظاره گر این مدل تزیینات دسر بستنی باشید و امیدواریم از تماشای این مدل تزیینات لذت ببرید.

تزیین بستنی با مدل های زیبا

تزیینات جدید بستنی سنتی

تزیینات متفاوت بستنی سنتی

تزیینات ایده آل بستنی سنتی

تزیینات جالب بستنی سنتی

تزیینات فوق العاده بستنی سنتی

تزیین بستنی با مدل های قشنگ

تزیینات ایده آل بستنی سنتی

تزیینات تماشایی بستنی سنتی

تزیینات جذاب بستنی سنتی

تزیینات متنوع بستنی سنتی

جدیدترین تزیینات بستنی سنتی

تزیین بستنی با مدل های جالب

جذاب ترین تزیینات بستنی سنتی

شیک ترین تزیینات بستنی سنتی

متفاوت ترین تزیینات بستنی سنتی

دیدنی ترین تزیینات بستنی سنتی

دوست داشتنی ترین تزیینات بستنی سنتی

تزیین بستنی با مدل های بی نظیر

تزیینات بستنی زعفرانی

مدل تزیینات بستنی به کمک میوه و بیسکویت و شکلات های رنگی را در این مطلب از سفره آرایی مشاهده کردید که امیدواریم از دیدن این مدل ها لذت برده باشید و ایده خوبی برای تزیینات انواع بستنی باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *