دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آدرس و مشخصات خانه معلم چابهار

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸
  • ۰

چابهار یکی از شهرهای دیدنی در جنوب ایران است این خطه سرسبز و گرم که به مهمان نوازی شهرت دارد سالانه گردشگران زیادی را جذب می کند که بسیاری از آن ها برای اسکان خود از امکانات خانه معلم چابهار استفاده می کنند.

بندر چابهار یی از بنادر بکر و دست نخورده ای است که با وجود چشم اندازهی دیدنی خود سالانه گردشگران زیادی را جذب می کند این بندر قطب مهم گردشگری و تجاری در جنوب ایران است. این منطقه گرمسیری دارای جاذبه های دیدنی متنوعی است که مهم ترین آن ها چشم اندازهای آبی و سواحل منطقه هستند در این شهر هتل ها و مراکز اسکان مختلفی در حال خدمت رسانی هستند کوه های مینیاتوری، بندر گواتر، منطقه محافظت شده گاندو، گل افشان، گورستان جن، درخت مکرزن، تالاب صورت رنگ لیپار، مسجد جامع دزک، غارهای بان مسیتی و … از دیدنی های شیناخته شده این شهر هستند که می توانید در طول سفر خود ار آن ها دیدن کنید. برای اسکان در این شهر نیز می توانید از امکانات اقامتگاه های معلم چابهار استفاده کنید که برای گردشگران فرهنگی امکانات رفاهی ارائه می دهند.

مرازک فرهنگی اسکان چابهار

 

مشخصات خانه معلم چابهار

یکی از امکانات رفاهی که برای بیشتر گردشگران در شهرهای مختلف ارائه می شود امکان اسکان در خانه معلم و مراکز فرهنگی است که ویژه فرهنگیان است و با در اختیار گذاشتن مدارس و مراکز فرهنگی در اختیار فرهنگیان عزیز امکان اسکان آن ها را فراهم می کنند. در شهر چابهار نیز این مراکز در حال خدمت رسانی به گردشگران عزیز هستند و امکانات اسکان و خواب را برای آن ها فراهم می کنند که در اینجا با این خانه معلم آشنا خواهید شد.

 خانه معلم چابهار

 خانه معلم در چابهار

خانه معلم شماره یک:

بلوار شهید ریگی، خیابان کشتیرانی، رو به روی درب دانشگاه دریانوردی، آموزشگاه پسرانه کشیترانی  ۰۵۴۳۵۳۰۴۱۳

  •  آرون گروپس

 خانه معلم شهر چابهار

خانه معلم چابهار، امکان رزور نیز دارد و شما قبل از سفر خود برای راحتی می توانید این مراکز را رزرو کنید خدمت رسانی این مراکز در تمام فصل های سال و به بهترین شکل موجب شده تا فرهنگیان از این امکانات تفریحی  رفاهی استفاده کمند. خانه معلم های بندر عباس نیز که در زندیکی این شهر هستند می توانند با ارائه خدمات پذیرای مهمانان و مسافران عزیز باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *