دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

معرفی خانه معلم های بندرعباس به همراه آدرس و مشخصات

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

بندر عباس یکی از بزرگترین بنادر در ایران است و جاذبه های توریستی بسیاری دارد در این شهر امکانات مهمی همچون خانه معلم های بندرعباس برای گردشگران ارائه می شود تا موجبات رفاه و آرامش آن ها را فراهم کنند.

با توجه به اینکه بندر عباس یکی از مکان های دیدنی مهم در ایران است و سالانه گردشگران زیادی در این منطقه هستند ارائه امکانات گردشگری به همین نسبت رو به افزایش است. هتل ها و سوئیت های مختلف با ارائه امکانات مختلف در بندرعباس آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند همچنین خانه معلمان بندرعباس نیز از جمله مراکز رفاهی و اسکان است. این خانه ها در نقاط مختلفی از بندرعباس آماده خدمت رسانی به گردشگران علاقه مند هستند و گردشگران نیز به دلیل برخورداری امکانات مناسب و قیمت های مناسب در این مراکز از آن ها استقبال می کنند.

 خانه معلم بندرعباس

خانه معلم های بندرعباس:

مکان های دیدنی بندرعباس دارای جذابیت های بی شماری هستند و گردشگران زیادی از این مناطق دیدن می کنند. مردمان نوع دوست و مهمان نواز بندرعباس همیشه با سنت هایی که دارند توجه گردشگران را به خود جلب می کنند.

یکی از نکات مهمی که اغلب گردشگران در سفرهای خود به آن توجه می کننند و برای آن ها دارای اهمیت است محل اسکان است. با وجود هتل های لوکس و لاکچری بسباری از افراد ترجیح می دهند تا برای اسکان خود از هتل ها استفاده کنند و برخی از گردشگران نیز به دلیل امتیازات فرهنگی که دارند از خانه معلم ها استفاده می کنند. خانه معلم های بندرعباس نیز از جمله این مراکز اسکان است که با ارائه خدمات مناسب به گردشگران فرهنگی که دارای امتیاز هستند در حال خدمت رسانی می باشند.

خانه معلم های بندرعباس

مرکز آموزشی رفاهی بندرعباس:

آدرس: بندرعباس، بلوار ناصر، سه راه گمرک، پشت مصلی، جنب اداره نوسازی مدارس     تلفن: ۳۳۳۳۰۷۸۸

مرکز اسکان فرهنگیان بندرعباس:

آدرس: بندر عباس، چهار راه پگاه، پشت فروشگاه معلم      تلفن: ۳۳۶۷۱۳۱۵

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

این مراکز خانه معلم با وجود قیمت های مناسب و تخفیفاتی که برای گردشگران و مراجعان فرهنگی خود ارائه می دهند بسیار مورد توجه هستند. بسیاری از گردشگران نیز با استفاده زا امکانات این مراکز سفری خوب و به یادماندنی داشته اند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *