دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

گرانترین خودروی جهان در سال ۲۰۱۹ کدام خودرو است؟

  • ندا خوشرو
  • ۷ شهریور ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب لیستی از ۱۰ گرانترین خودروی جهان بر اساس تحقیقات انجام گرفته را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

کمپانی های اروپایی و آمریکایی امروزه با توجه به نیاز مشتریان میلیاردر خود برای آن ها ماشین های گران قیمتی را تولید می کنند از این رو به طور قطع نمی توان گفت گرانترین خودروی جهان در سال ۲۰۱۹ مربوط به کدام خودرو می باشد ولی باز هم بر اساس قیمت گذاری های رسمی توسط کمپانی های معتبر می توان لیستی از ۱۰ اتومبیل گرانقیمت در سال ۲۰۱۹ را تهیه کرد.

معرفی گرانترین خودروی جهان در سال ۲۰۱۹

اغلب افراد تمایل دارند هر ساله با خصوصیات گران ترین اتومبیل هایی که طراحی می شوند آشنا شوند. در مطالب قبلی بهترین طراحی داخلی خودرو در سال ۲۰۱۹ و رونمایی از بهترین ماشین های سال ۲۰۱۹ را مشاهده کردید در ادامه با ۱۰ تا از گرانترین خودروی جهان در سال ۲۰۱۹ آشنا خواهید شد.

 کونیگ زگ CCXR Trevita

۱۰ ماشین گران قیمت در سال ۲۰۱۹

خودروهای گران قیمت دارای طراحی داخلی و قابلیت های منحصر به فردی می باشند و اغلب میلیاردها در سراسر جهان از آن ها به عنوان خودروی شخصی خود استفاده می نمایند.

معرفی 10 تا از گرانترین خودروی جهان

۱. رولزرویس سوپتیل 

رولزرویس سوپتیل از انواع ابر شاهکارها کمپانی رولزرویس با قیمت باور نکردنی ۱۳ میلیون دلار است و در طراحی این خودرو از قایق های لوکس الهام گرفته شده است.
رولزرویس سوپتیل خودرویی دو نفره است که دارای سان روف سراسر شیشه ای و اتاقی با طراحی چوب و چرم می باشد و از این رو جزء خودروهای سلطنتی به شمار می رود.
صاحبان این خودروی سفارشی و لاکچری دارای کلکسیونرهای قایق و جت های لوکس و گران قیمت می باشند. رولزرویس سوپتیل رتبه یک گرانترین خودروی جهان در سال ۲۰۱۹ را از آن خود کرده است.

  •  آرون گروپس

رولزرویس سوپتیل طراحی داخلی رولزرویس سوپتیل دیزاین داخلی رولزرویس سوپتیل

۲. کوینگ زگ CCXR ترویتا 

کوینگ زگ CCXR ترویتا گران ترین ماشین جهان محسوب می شود و جزء سوپر اسپرت ها با اجازه قانونی در خیابان های شهری می باشد. بدنه این ماشین لوکس از نوعی الماس پوشیده شده است همچنین برای طراحی این خودرو از موتور ۴.۸ لیتری V8 با ۱۰۰۴ اسب بخار استفاده شده است.
کوینگ زگ CCXR ترویتا دارای قسمت ۴.۸ میلیون دلار می باشد که در دنیای سوپر اسپرت ها به گرانترین خودروی جهان در سال ۲۰۱۹ معروف شده است.

کوینگ زگ CCXR گران ترین ماشین های دنیا در سال 2019 طراحی داخلی کوینگ زگ CCXR

۳. لامبورگینی وننو رودستر 

لامبورگینی وننو رودستر به مناسبت تولد ۵۰ سالگی این کمپانی طراحی شده است. وننو دارای یک موتور V12 و V40 اسب بخار در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. در ساخت لامبورگینی وننو رودستر از خودروی لامبورگینی اونتادور الهام گرفته شده همچنین این خودرو با قیمت ۴.۵ میلیون دلار سومین رتبه از گرانترین خودروی جهان در سال ۲۰۱۹ را از آن خود کرده است.

لامبورگینی وننو رودستر گرانترین خودروی جهان در 2019 لامبورگینی وننو رودستر طراحی داخلی لامبورگینی وننو رودستر

۴. مک لارن پی وان ال ام 

مک لارن پی وان ال ام خودرویی الهام گرفته از مک لارن جی تی می باشد این خودرو شامل قوانین تردد در شهر نیز می شود. مک لارن پی وان ال ام خریدارانی از کشورهای آمریکا و انگلیس و ژاپن و امارات را مورد هدف خود قرار داده است.
مک لارن پی وان ال ام با ۱۰۰۰ اسب بخار جزء ماشین سوپر اسپرت است و با قیمت ۳.۶ میلیون دلار در رتبه ۴ گرانترین خودروی جهان در سال ۲۰۱۹ قرار گرفته است.

مک لارن مک لارن پی وان ال ام 2019 طراحی داخلی مک لارن پی وان ال ام

۵. لیکان هایپر اسپورت 

رتبه ۵ گرانترین خودرو جهان متعلق به لیکان هایپر اسپورت می باشد چراغ های جلویی این اتومبیل از ۲۴۰ الماس شگفت انگیر قیراط ساخته شده و در ساخت بخش های درخشان چراغ های LED از ۴۲۰ الماس نیز استفاده شده است. در طراحی لیکان هایپر اسپورت از موتور ساخت شرکت W motors واقع در لبنان استفاده شده است.
لیکان هایپر اسپورت یکی از گرانترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۹ با قیمت ۳.۴ میلیون دلار است و این خودرو ساخت کشور عربی می باشد. سرعت ۰ تا ۱۰۰ این اتومبیل ۲.۸ ثانیه می باشد و می تواند به سرعت ۳۸۶ کیلومتر نیز برسد.

لیکان هایپر اسپورت گران ترین خودرو جهان طراحی داخلی لیکان هایپر اسپورت طراحی داخلی زیبا لیکان هایپر اسپورت

۶. بوگاتی ویرون ماسوری ویور 

بوگاتی ویرون از سال ۲۰۰۵ تاکنون چهار بار ارتقاء داده شده است و این خودرو یکی از سریع ترین اتومبیل ها محسوب می شود.
بوگاتی ویرون دارای بدنه فیبر کربن است و چراغ های LED می باشد همچنین این خودرو با موتور ۸ لیتری W16 با ۱۲۰۰ اسب بخار به سرعت ۴۰۷ کلیومتر بر سرعت می رسد و با قیمت ۳.۴ میلیون دلاری خود در رتبه ۶ گرانترین خودروی جهان قرار گرفته است.

بوگاتی ویرون ماسوری ویور بوگاتی ویرون ماسوری ویور طراحی داخلی خودروی بوگاتی ویرون ماسوری ویورطراحی داخلی بوگاتی ویرون ماسوری ویور

۷. استون مارتین والکری 

تاکنون از سوی کمپانی استون مارتین قیمت رسمی برای والکری اعلام نشده است ولی طبق شایعات این خودرو قیمتی برابر با ۳.۲ میلیون دلار دارد.
استون مارتین والکری باز طراحی موفق از خودروی رد بول AmRB1001 می باشد و این خودرو توانسته است رتبه ۷ گرانترین خودرو جهان در سال ۲۰۱۹ را از آن خود کند.

خودروی استون مارتین والکری استون مارتین والکریطراحی داخلی استون مارتین والکریاستون مارتین والکری 2019

 

۸. فراری پینین فارینا سرجیو 

این ماشین توسط کمپانی فراری به یاد پینین فارینا طراح افسانه ای ساخته شده و در سال ۲۰۱۹ نیر تنها ۶ نسخه از آن تولید گردیده است. فراری پینین فارینا سرجیو گران قیمت ترین خودرو توسط کمپانی فراری تاکنون محسوب می شود.
فراری پینین فارینا سرجیو دست ساز است و در ساخت آن نیز از فراری ۴۵۸ الهام گرفته شده همچنین این خودرو مجهز به یک موتور V8 چهار و نیم لیتری می باشد و با قیمت ۳میلیون دلار در لیست گرانترین ماشین های جهان در سال ۲۰۱۹ در رتبه ۸ قرار داد.

فراری پینین فارینا سرجیو گران قیمت ترین خودروها در سال 2019 طراحی داخلی فراری پینین فارینا سرجیو

۹. پاگانی هوایرا بی سی 

خودروی پاگانی هوایرا بی سی گرانترین خودروی ساخته شده توسط کمپانی ایتالیایی پاگانی محسوب می شود و بعد از رونمایی از هوایرا در نمایشگاه خودروی ژنو این اتومبیل با موتور V12 شش لیتری توربو عرضه گردید.
موتور پاگانی هوایرا بی سی الهام گرفته از AMG با ۷۹۰ اسب بخار قدرت می باشد. هوایرا بی سی دارای بدنه فیبر کربن است و طراحی لوکسی دارد.
قیمت این خودروی زیبا ۲.۸ میلیون دلار می باشد و پاگانی هوایرا بی سی در نهمین رتبه از لیست گرانترین خودروی جهان قرار گرفته است.

پاگانی هوایرا بی سی پاگانی هوایرا بی سی 2019

لیست گران ترین ماشین های دنیا در سال 2019 طراحی داخلی پاگانی هوایرا بی سی

۱۰. بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون توسط کمپانی بوگاتی ساخته شده است و این خودرو دارای قیمت پایه ۲.۷ میلیون دلار می باشد و به یکی از لوکس ترین محصولات سال شناخته شده است.
این خودرو هنوز به بازار عرضه نشده است و هیاهوی برپا شده پیش از عرضه آن می تواند قیمت این خودرو را تا بیش از ۳ میلیون دلار افزایش دهد.

بوگاتی شیرون

لیست گران ترین خودروهای جهان
بوگاتی شیرون دست ساز است و بسیار پیشرفته و سریع تر از بوگاتی ویرون می باشد. این اتومبیل ترکیبی بی نظیر از مهندسی و دینامیک می باشد و می تواند به سرعت خارق العاده ای حدود ۲۶۸ مایل در ساعت دست پیدا کند. موتور ۸ لیتری توربرو شارژ این اتومبیل نیز می تواند قدرتی معادل با ۱۵۰۰ اسب بخار را تولید نماید همچنین بوگاتی شیرون در لیست گرانترین خودروهای جهان در رتبه ۱۰ قرار گرفته است.

طراحی داخلی بوگاتی شیرون

در این مطلب با لیستی از گرانترین خودروی جهان را پیش رو داشتید که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را در زمینه لوکس ترین و مجهزترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۹ بدست آورید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *