دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی مهدی پاکدل و عکس های جذاب و تماشایی وی

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

برای خواندن بیوگرافی مهدی پاکدل ، بازیگر شناخته شده و توانای سینما، تئاتر و تلویزیون ایران و نیز تماشای تصاویر متنوع و جدید وی در ادامه این بخش از زندگینامه هنرمندان می توانید همراه ما باشید.

مهدی پاکدل بازیگر توانمند کشورمان در ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در شهر اصفهان متولد شده است. وی دارای خانواده ای هنرمند و برادر کوچک حسین پاکدل، بازیگر، نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است، در ادامه بیوگرافی مهدی پاکدل و کارنامه کاری وی را مرور می کنیم.

بیوگرافی مهدی پاکدل + تصاویر

مهدی پاکدل، هنرپیشه ۳۹ ساله ایرانی و دانشجوی انصرافی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است. وی همسر سابق بهنوش طباطبایی و برادر حسین پاکدل است.

بیوگرافی متفاوت مهدی پاکدل

عاطفه رضوی بازیگر شناخته شده و با تجربه کشورمان، همسر برادرش حسین است. مسعود دیگر برادر او نیز در حرفه عکاسی مشغول است. در زیر می توانید عکس مهدی پاکدل و همسر سابقش را در کنار خانواده برادرش مشاهده کنید.

بیوگرافی مهدی پاکدل

وی بازیگری را از سال ۱۳۷۶ و با بازی در تئاتر با نمایش «انفیه در کلکته» شروع کرد. در سال ۱۳۷۸ با فیلم سینمایی «آبی» برای اولین بار در سینما حضور پیدا کرد. در سال ۱۳۸۱ با مجموعه تلویزیونی «با من بمان» ساخته حمید لبخنده وارد تلویزیون شد و سپس در چند مجموعه تلویزیونی دیگر ایفای نقش کرد، اما بازی خوب وی در سریال « اولین شب آرامش» در کنار بازیگرانی همچون پرویز پور حسینی، مهتاج نجومی، اکرم محمدی، شبنم قلی خانی، یکتا ناصر، امیر آقایی، شهروز ابراهیمی و … شهرت فراوانی را برای وی به همراه آورد.

  •  آرون گروپس

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل مانند بسیاری از بازیگران ایرانی در کنار بازیگری به عنوان مدلینگ نیز فعالیت می کند. وی همچنین در عرصه موسیقی فعال بوده و آلبوم «در انعکاس کوچه های خیس» را منتشر کرده است و سابقه طراحی و اجرای چندین پوستر تئاتر را دارد. ضمن اینکه در سال های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۱ در استودیو نماهنگ اول کار تدوینگری می کرده و بین سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳ در کانون تبلیغاتی تینانوا به عنوان گرافیست مشغول بوده است.

زندگی نوشته مهدی پاکدل

او سابقه کارگردانی را نیز در کارنامه خود دارد. فیلم «فردا» اولین تجربه کارگردانی اش در سینما است که در سی و دومین جشنواره بین المللی فجر با حضور جمعی از هنرمندان در برج میلاد اکران شد. نویسندگی فیلمنامه و طرح اولیه داستان نیز بر عهده وی بود.

سرگذشت

زندگی شخصی وی

مهدی پاکدل در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی بازیگر معروف و موفق سینما و تلویزیون ازدواج کرد و بعد از گذشت ۶ سال از زندگی مشترک به صورت توافقی در سال ۱۳۹۵ از هم جدا شدند. اکنون بعد از آشنایی با بیوگرافی مهدی پاکدل می توانید تعدادی از عکس های جدید و قدیمی وی را در اینجا مشاهده کنید.

بیوگرافی مهدی پاکدل

عکس مهدی پاکدل

بیوگرافی دیده نشده مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در اکران تنگه ابو قریب

بیوگرافی مهدی پاکدل

عکس کودکی مهدی پاکدل

بیوگرافی مهدی پاکدل+عکس

عکس قدیمی از مهدی پاکدل در کنار فاطمه معتمدآریا و مانی نوری

بیوگرافی و زندگینامه مهدی پاکدل

شهرام حقیقت دوست و مهدی پاکدل

بیوگرافی کامل مهدی پاکدل

عکس مهدی پاکدل در کنار برادرانش

بیوگرافی مهدی پاکدل

  عکس جدید مهدی پاکدل

بیوگرافی خواندنی مهدی پاکدل

عکس جالب مهدی پاکدل

بیوگرافی جذاب مهدی پاکدل

عکس اینستاگرامی مهدی پاکدل

بیوگرافی مهدی پاکدل

بهرام رادان و مهدی پاکدل در جشنواره فیلم فجر

بیوگرافی درباره مهدی پاکدل  عکس و بیوگرافی مهدی پاکدل

بیوگرافی جدید مهدی پاکدل

عکسی از جشن تولد مهدی پاکدل

زندگینامه مهدی پاکدلعکس مهدی پاکدل درکنار بازیگران زن مشهور

بیوگرافی جالب مهدی پاکدل

کارنامه بازیگری مهدی پاکدل

فیلم های سینمایی

چهار راه استانبول (۱۳۹۶)، تنگه ابو قریب (۱۳۹۶)، نرگس مست (۱۳۹۵)، خانه کاغذی (۱۳۹۵)، ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)، بن بست وثوق (۱۳۹۵)، محمد رسول الله (۱۳۹۴)، گاهی (۱۳۹۴)، فردا (۱۳۹۲)، تمشک (۱۳۹۲)، آزاد راه (۱۳۸۹)، بدون اجازه (۱۳۸۹)، دایره زنگی (۱۳۸۶)، مخمصه (۱۳۸۶)، مصائب دوشیزه (۱۳۸۵)، شبانه (۱۳۸۴)، ماجراهای اینترنتی (۱۳۸۳)، ماهی ها عاشق می شوند (۱۳۸۳)، آبی (۱۳۷۹)

زندگی نامه جدید مهدی پاکدل

مجموعه های تلویزیونی

با من بمان (۱۳۸۱)، تله فیلم یک روز معمولی (۱۳۸۲)، مروارید سرخ (۱۳۸۳)، خاموشی دریا (۱۳۸۴)، اولین شب آرامش (۱۳۸۴)، ما چند نفر (۱۳۸۵)، بی گناهان (۱۳۸۶)، تله فیلم گزارش یک اعدام (۱۳۸۶)، تله فیلم استخوان (۱۳۸۶)، ضامن (۱۳۸۶)، تله فیلم دوباره بهار (۱۳۸۷)، شب می گذرد (۱۳۸۷)، گمشده (۱۳۸۸)، تله فیلم عزیزی که ناپدید شد (۱۳۸۸)، تله فیلم هویت (۱۳۸۹)، ستایش (۱۳۸۹)، کیمیا (۱۳۹۴) شام ایرانی (۱۳۹۰، در شبکه نمایش خانگی)، وقت خواب (۱۳۹۵، در نمایش خانگی)

بیوگرافی از مهدی پاکدل

تئاتر

جنبش انفیه در کلکته (۱۳۷۶)، ریچارد سوم (۱۳۷۸)، سیاها (۱۳۷۸)، بعد از مگریت (۱۳۷۹)، دیر راهبان (۱۳۸۰)، پای دیوار بزرگ شهر (۱۳۸۱)، قهوه تلخ (۱۳۸۲)، روی زمین (۱۳۸۲)، بی شیر و شکر (۱۳۸۳)، همسایه آقا (۱۳۸۵)، می خوام بخوابم (۱۳۸۶)، یرما (۱۳۸۶)، ما چیسمو (۱۳۸۷)، خشکسالی و دروغ (۱۳۸۸)، اهل قبور (۱۳۸۸)، داستان یک پلکان (۱۳۸۸)، نوشتن در تاریکی (۱۳۸۹)، حضرت والا (۱۳۸۹)، برهان (۱۳۹۱)، امر ملوکانه (۱۳۹۴)، کنسرت نمایش سی (۱۳۹۶)، وقتی کبوتر ها نا پدید شدند (۱۳۹۸)

زندگینامه و تصاویر مهدی پاکدل

ضمن سپاسگزاری از همراهی شما دوستان عزیز و همراهان همیشگی، در صورتی که این مطلب از بیوگرافی مهدی پاکدل رضایت شما را جلب کرده است، می توانید با مراجعه به قسمت عکس بازیگران از جدیدترین تصاویر و بیوگرافی سایر بازیگران ایرانی و خارجی مورد علاقه خود دیدن نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *