دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل شلوار مام استایل شیک و جذاب و ست های زیبا و خاص

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع مدل شلوار مام استایل مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

شلوارهای مام استایل همان جین راسته است که بلندی آن تا بالای مچ پا است و این طرح شلوارها امروزه جای خود را در دنیای مد باز کرده اند و در بین خانم ها و دختران جوان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، در ادامه مطلب جدیدترین مدل شلوار مام استایل را در اختیارتان گذاشته ایم.

مدل شلوار مام استایل با طرح های زیبا و شیک

شلوارهای جین همیشه مورد توجه خانم ها بودند و در انواع طرح های دم پا و جذب و راسته و مام استایل، موجود می باشند که شما می توانید از بین این طرح های متنوع شلوار زنانه یا دخترانه با تن پوش و رنگی بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید.
در ادامه تصاویری از انواع مدل شلوارهای مام استایل را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.
شلوار مام استایل

طرح  شلوارهای مام استایل زنانه و دخترانه

شلوارهای مام استایل در قسمت ران و زانو دارای برشی مشخص می باشند و در قسمت ساق نیز کمی تنگ تر می شوند و در برخی از طرح های این شلوارها گاهی برش از قسمت بالا تا پایین یکسان می باشد.
شلوارهای جین راسته همچنین دارای فاق بلندی هستند و گودی کمر را به خوبی می پوشانند و این طرح شلوار جین برای افراد با فرم اندام ساعت شنی انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود.
شلوارهای مام استایل همچنین باعث می شوند تا پایین تنه صاف و بلندتر به نظر برسد این طرح شلوارها همچنین دارای جیب های بزرگی در قسمت پشت می باشند و قسمت پایین جین نیز اغلب تا زده می شود.
شلوارهای مام استایل، برای فصل تابستان و زمستان و پاییز انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و شما می توانید این طرح شلوار جین را در فصل تابستان با مانتوهای جلوباز اسپرت و کوتاه و کفش های اسپرت و کتانی و پاشنه دار ست نمایید.
در فصل پاییز و زمستان نیز می توانید شلوارهای مام استایل را با کت و ژاکت های بافتنی و پالتو و … بپوشید همچنین این شلوارها با نیم بوت یا بوت جذابیت خاصی پیدا می کنند.

طرح شلوار جین راسته

شلوار جین دخترانه

شلوار زنانه مام استایل

شلوار جین راسته

مدل شلوار اسپرت زنانه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

طرح شلوار لی زنانه

شلوار مام استایل

مدل شلوار اسپرت دخترانه

طرح شلوار اسپرت زنانه

مدل شلوار جین دخترانه

شلوار مام استایل

شلوار جین دامنی

شلوار مام استایل

مدل شلوار جین راسته

شلوار جین

طرح شلوار لی

شلوار دخترانه اسپرت

شلوار لی دخترانه اسپرت

مدل شلوار زیبا و شیک زنانه

طرح شلوار دخترانه

شلوار جین آبی روشن

مدل شلوار دخترانه جین راسته

شلوار جین

مدل شلوار دخترانه

مدل شلوار مام استایل زنانه

مدل شلوار شیک جین

شلوار اسپرت

شلوار جین راسته

طرح شلوار زنانه

طرح شلوار زیبا و اسپرت دخترانه

شلوار رنگ روشن مام استایل

شلوار  جین دخترانه

شلوار طرح دار دخترانه

شلوار طرح دار دخترانه

مدل شلوار جین راسته

شلوار جین راسته

مدل شلوار دخترانه

طرح شلوار جین

شلوار اسپرت

مدل شلوار جین شیک

مدل شلوار زنانه مام استایل

طرح شلوار دخترانه

شلوار اسپرت مام استایل

مدل شلوار لی دخترانه

طرح شلوار دخترانه

طرح شلوار جین

شلوار زنانه

شلوار جین آبی روشن

شلوار جین راسته

طرح شلوار اسپرت دخترانه

مدل شلوار مام استایل

طرح شلوار دخترانه جین

جدیدترین و شیک ترین مدلهای شلوار مام استایل

همانطور که می دانید یکی از پوشش های ضروری برای خانم ها شلوار می باشد که در مدل های مختلف و جنس های متفاوتی وجود دارد و اکثر خانم ها علاقه زیادی به پوشیدن شلوار جین دارند که دارای انواع مختلفی است و یکی از انواع پرطرفدار آن در بین خانم های شیک پوش شلوار مام استایل است که دارای مدل های مختلفی است و بسته به سلیقه تان می توانید مدلی شیک و زیبا را انتخاب کنید.

شلوار جین مام استایل

به مدلهایی از شلوار های لی و ضخیم شلوار مام استایل گفته می شود که گشاد می باشند و از فاق های بلندی برخوردار هستند که در گذشته جزو یک از ترند های مد بوده است و امروز دوباره طرفداران زیادی را به خود جدذب کرده است به همین خاطر، در ادامه مطلب جدیدترین مدلهای شلوار مام اسنایل را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با الگوی برداری از آن ها استایل شیک و جذابی داشته باشید، بنابراین اگر به دنبال شیک ترین مدلهای شلوار مام استایل هستید بهتر است تا پایان مطلب همزاه ما باشید.

 استایل شیک با شلوار جینجدیدترین مدل شلوار مام استایلشیک ترین مدل شلوار مام استایلمدل شلوار مام استایل دخترانهشلوار لی جین دخترانه در طرح زیبامدلهای شیک شلوار مام استایلشلوار مام استایل دخترانه شیکمدل شلوار جین شیکشلوار جین دخترانه شیکشلوار جین آبی تیرهمدل شلوار لی دخترانهمدل شلوار شیک جینمدل شلوار جین دخترانهشلوار مام استایل دخترانه

در این مطلب با انواع مدلهای شلوارمام استایل آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با پوشیدن آن ها ظاهر و تیپی متفاوت در مکان های مختلف داشته باشید در پایان به شما همراهان عزیز پیشنهاد منی کنیم جهت مشاهده انواع مدل شلوار می توانید روی لینک کلیک نمایید .

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *