دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آتلیه خوب برای عروسی باید دارای چه خصوصیاتی باشد؟

  • زهرا خانزاده
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

اگر برای ثبت لحظات به یادمانی و خاطرات شیرین عروسی به دنبال رزرو آتلیه عالی هستید باید ابتدا اطلاعاتی در رابطه با ویژگی و خصوصیات یک آتلیه خوب برای عروسی کسب نمایید، که با همراهی آرگا در این مطلب مطلب می توانید به این اطلاعات دست پیدا کنید.

به هنگام تهیه چک لیست کارهای عروسی یکی از اقدامات مهم که نباید به هیچ عنوان از قلم بیافتد و فراموش شود رزرو یک آتلیه مناسب برای عروسی می باشد. به همین خاطر با همراهی این نوشتار از آرگا می توانید با خصوصیات و شاخصه های یک آتلیه ایده آل برای عکاسی و فیلمبرداری از مجلس عروسی آشنا شوید.

آتلیه خوب برای عروسی

شاخصه ها و ویژگی های یک آتلیه خوب برای عروسی

یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر زوجی می تواند روز برگزاری مراسم ازدواج آنان باشد، به همین دلیل اغلب زوج های که زندگی مشترک خود را آغاز نکرده اند و در تدارک برگزاری مراسم عروسی شان هستند به دنبال یک آتلیه عروسی می باشند تا با عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای و ایده آل بتواند لحظات و خاطرات خوش و ناب این روز را به ثبت برساند. از این رو در اینجا به بررسی ویژگی ها و امتیازات یک آتلیه خوب برای عروسی می پردازیم.

هزینه آتلیه عروسی:

اصلی ترین مساله برای بسیاری از عروس و دامادها میزان هزینه ای است که آتلیه ها دریافت می کنند. در این حالت یک آتلیه خوب در قبال هزینه ای که می گیرد باید خدمات کاملی را از جهت نورپردازی، کیفیت فیلم و عکس، فضای آتلیه و بسیاری از موارد جزئی دیگر را ارائه نماید.

معیارهای آتلیه ایده آل برای عروسی

فضای آتلیه عروسی:

یک آتلیه خوب باید دارای فضای ایده آل و مناسبی باشد و متراژ و مساحت آن برای انجام برنامه های از پیش تعیین شده برای عکاسی و فیلم برداری از فواصل دور و نزدیک کافی باشد. طراحی و رنگ های به کار گرفته شده در فضای آتلیه از نکات حائز اهمیت است که باید باعث انتقال احساس آرامش و شادی و شعف در روحیه عروس و داماد گردد و همچنین دیزاین  شیک و امروزی داشته باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی آتلیه عروسی:

از دیگر ویژگی های یک آتلیه خوب برای عروسی، نوع تجهیزات مورد استفاده در آتلیه می باشد، بنابراین این تجهیزات که شامل دوربین های فیلمبرداری، عکاسی و … می شود باید دارای بهترین کیفیت باشند و همچنین لنز دوربین ها و شفافیت و وضوح آن ها نباید خللی در تصاویر ایجاد کند.

آتلیه ایده آل برای مراسم عروسی

 

نورپردازی آتلیه

بعد از کیفیت دوربین ها که موجب زیبای و شفایت و وضوح بیشتر تصاویر می گردد، مهم ترین نکته، نورپردازی می باشد و زمانی یک تصویر حرفه ای و دارای کیفیت لازم خواهد بود که نورپردازی درستی داشته باشد، بنابراین داشتن امکانات و تجهیزات لازم برای نورپردازی از دیگر ویژگی های بارز یک آتلیه خوب به شمار می آید.

لازم به ذکر است که بسیاری از آتلیه ها ممکن است تمامی این ویژگی ها را داشته باشند، اما بهتر است از میان تمامی این آتلیه های عروسی، آتلیه ای انتخاب شود که به محل برگزاری مراسم عروسی نزدیک باشد، تا دیگر نگرانی بابت ایجاد ترافیک و یا رخ دادن هر گونه اتفاق در مسیر راه که منجر به دیر رسیدن به مراسم گردد، وجود نداشته باشد. همچنین توجه داشته باشید پیش از رزرو آتلیه مورد نظر میزان تجربه و سطح کار عکاسان و فیلمبرداران آتلیه را محک بزنید و همچنین از عضو بودن آتلیه در نظر گرفته شده در اتحادیه اطمینان حاصل کنید.

ویژگی های آتلیه ایده آل برای عروسی

همانطور که در این مقاله با ویژگی ها و معیارهای یک آتلیه خوب برای عروسی آشنا شدید، با مراجعه به مطالب قبلی می توانید از دیگر مطالب مفید آرگا در زمینه تزئینات عروس دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *