دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی علی زند وکیلی و آشنایی بیشتر با این خواننده خوش صدا + عکس

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

بیوگرافی علی زند وکیلی خواننده جوان و مشهور کشورمان به همره تصاویری از وی را می توانید در این بخش از سایت اینترنتی آرگا ببینید.

علی زند وکیلی خواننده و نوازنده ایرانی در ۲۵ بهمن ۱۳۶۵ در شیراز به دنیا آمده و دارای اصالت لرستانی می باشد. وی فارغ التحصیل موسیقی از هنرستان تهران بوده و سبک موسیقی اش سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی می باشد. در ادامه بیوگرافی علی زند وکیلی را مرور می کنیم.

بیوگرافی علی زند وکیلی به همراه تصاویر

علی زند وکیلی در یک خانواده پرجمعیت متولد شده و دارای هفت خواهر بزرگتر از خود و دو برادر کوچکتر به نام های محمد و امین می باشد.

بیوگرافی علی زند وکیلی

او می گوید؛ “من فرزند هشتم خانواده هستم و بعد از هفت دختر به دنیا آمدم و از آنجایی که پدرم همواره دوست داشت صاحب فرزند پسر شود، من را به شکل ویژه ای دوست داشت به همین خاطر تولد یک سالگی ام را به شکل ویژه ای برپا کرد و به اندازه یک عروسی مجلل و فاخر برای آن هزینه کرد.”

بیوگرافی کامل علی زند وکیلی

وی فعالیت هنری خود را از سه سالگی و با نواختن تنبک و آواز شروع کرد و در سال ۱۳۷۷ با ورود به هنرستان موسیقی شیراز، نواختن سنتور و پیانو را فرا گرفت، در سال ۱۳۸۱ نیز از هنرستان موسیقی تهران فارغ التحصیل شد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی علی زند وکیلی

او در مورد چگونگی خواننده شدنش می گوید؛ “زمانیکه که مشغول نوزازندگی بودم، در حین نواختن از روی کتاب مرحوم پایور آواز می خواندم؛ وقتی استادهایم مثل استاد اردوان کامکار و ارفع اطرایی صدایم را شنیدند، پیشنهاد دادند که آواز را به شکل جدی‌ تری دنبال کنم، بنابراین من هم سراغ یادگیری ردیف‌ های آواز ایرانی رفتم.”

بیوگرافی از علی زند وکیلی

علی زند وکیلی به همراه برادرش محمد زند وکیلی و میلاد ذبیحی یک گروه موسیقی به نام «زند بند» تاسیس کردند. وی همچنین سابقه همکاری با گروه های معروفی همچون دنگ شو، خموش، نغمه کیمیا، طلوع، شروند و گلبانگ را دارد، ضمن اینکه کنسرت هایی نیز همراه برخی از این گروه ها برگزار کرده است.

بیوگرافی جذاب علی زند وکیلی

زند وکیلی تیتراژ تلویزیونی را نیز خوانندگی کرده است که از آن جمله می توان به تیتراژ مجموعه های پژمان، دزد و پلیس، شاهگوش، زیر پای مادر و … اشاره کرد.

بیوگرافی علی زند وکیلی

اولین آلبوم وی با نام «عبور از مه» در زمستان ۱۳۹۲ با اشعار شاعرانی چون حضرت حافظ، زهرا پناهی، حسین منزوی و وحشی بافقی در ۱۴ قطعه منتشر شد.

بیوگرافی متفاوت علی زند وکیلی

او در بهمن ماه ۱۳۹۳ و در اختتامییه جشنواره فیلم فجر قطعات «ناردونه» و «رفتی» را با همراهی مهران مدیری به صورت زنده اجرا کرد که با استقبال زیادی روبه رو شد. وی همچنین در سی امین جشنواره موسیقی فجر که در ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۳ در شیراز برگزار می شد، به اجرای برنامه پرداخت.

بیوگرافی درباره علی زند وکیلی

علی زند وکیلی در کنسرت بیست و دوم تیر که در سالن بانک صادرات خرم آباد برگزار می شد، اصالت خود را لرستانی خواند و اعلام کرد که پدرش لرستانی و اهل شهرستان پلدختر بوده و خود متولد شیراز است. این کنسرت نیز مانند اغلب کنسرت های وی با استقبال خوبی برگزار شد.

بیوگرافی علی زند وکیلی+تصویر

وی سابقه تدریس هم دارد و در یکی از مصاحبه هایش گفته که نمی توانم منکر این شوم که خوانندگی برای من جذاب تر است، اما من به نوازندگی نیز علاقه مند بودم و به عنوان مدرس سنتور فعالیت می کردم.

بیوگرافی علی زند وکیلی

علی زند وکیلی ازدواج نکرده و مجرد می باشد. در ادامه بیوگرافی علی زند وکیلی دعوت می نماییم تا از تصاویر جدید و منتشر شده وی در سایت ها و صفحات مجازی مختلف دیدن نمایید.

بیوگرافی و زندگینامه علی زند وکیلیعکس جدید علی زند وکیلی

بیوگرافی جدید علی زند وکیلی

  عکسی از نوجوانی علی زند وکیلی

بیوگرافی زیبای علی زند وکیلی

علی زند وکیلی و مادرش

بیوگرافی علی زند وکیلی

همایون شجریان و علی زند وکیلی

بیوگرافی خواندنی علی زند وکیلی

 علی زند وکیلی و خواهرش

بیوگرافی علی زند وکیلی

نیکی کریمی و علی زند وکیلی

بیوگرافی و عکس علی زند وکیلی

علی زند وکیلی در کنار مادر و خواهرش

زندگینامه علی زند وکیلی

علی زند وکیلی و ایمان غیاثی

بیوگرافی علی زند وکیلی

عکس اینستاگرامی علی زند وکیلی و خواهرش

بیوگرافی علی زند وکیلی

عکس ۱۸ سالگی علی زند وکیلی

بیوگرافی علی زند وکیلی

امید حاجیلی در کنسرت علی زند وکیلی

زندگی نوشته علی زند وکیلی

علی زند وکیلی در کنار خواننده زن ایرانی در جشن موسیقی

زندگی نامه و عکس علی زند وکیلی

آلبوم های موسیقی علی زند وکیلی

  • میان تاریکی (۱۳۹۰)
  • عبور از مه (۱۳۹۲)
  • دشت جنون (۱۳۹۴)
  • همنشین درد (۱۳۹۴)
  • یادی به رنگ امروز (۱۳۹۴)
  • تماشای صبا (۱۳۹۴)
  • چون رقص آب (۱۳۹۴)
  • رؤیای بی تکرار (۱۳۹۵)

بیوگرافی جالب علی زند وکیلی

حواشی زندگی زند وکیلی

وی در سال ۹۹ با انتشار ویدئویی از خود در حالی که یک بچه شیر به بغل گرفته بود و به آن ابراز علاقه داشت، موجب اعتراض کاربران مجازی و همچنین بسیاری از دوستداران حیات وحش و نیز هنرمندان گردید، دلیل این اعتراضات علاوه بر جدایی توله شیر از مادرش، بیشتر به این خاطر بود که زند وکیلی در صحبت هایش در ویدئو عنوان کرده بود که می خواهد این توله شیر را بزرگ کند.

بنابراین به دنبال این واکنش ها و اعتراضات، این خواننده جوان فورا پست خود را پاک کرد و با اشتراک گذاشتن پستی دیگر به جای پست قبلی؛ ماجرای نگهداری از توله شیر را تکذیب کرد و اینطور توضیح داد که وی آن بچه شیر را فقط چند لحظه در آغوش خود نگهداری کرده و خیلی زود به کنار پر و مادرش برگردانده شده است، او خود نیز مخالف نگهداری از حیوانات در منزل مسکونی می باشد و حرفهایش تنها از سر عشق و علاقه بوده است.

زندگی نوشته جالب علی زند وکیلی

جوایز وی

  • برنده جایزه تندیس بهترین قطعه موسیقی تلفیقی و تجربی خارج از آلبوم از جشن موسیقی ما به انتخاب مردم برای قطعه «ترش رو»
  • برنده جایزه تندیس طلایی قطعه برتر موسیقی تلفیقی و تجربی به انتخاب مردم برای قطعه «لالایی» از چهارمین جشن سالانه موسیقی ما
  • برنده جایزه تندیس طلایی قطعه برگزیده موسیقی تلفیقی و تجربی از نگاه مردم برای قطعه «باورم کن» از پنجمین جشن سالانه موسیقی ما

عکس های جدید علی زند وکیلی

در ادامه بیوگرافی خواندنی علی زند وکیلی، خواننده مشهور و موفق کشورمان می توانید مجموعه متنوع تری از عکس های وی را ملاحظه نمایید.

زندگی نوشته درمورد علی زند وکیلی زندگی نوشته درباره علی زند وکیلی تصاویر متنوع علی زند وکیلی شرح حال زندگی علی زند وکیلی سرگذشت علی زند وکیلی گالری عکسهای علی زند وکیلی زندگی نوشته متفاوت علی زند وکیلی زندگی نوشته جذاب علی زند وکیلی عکس و بیوگرافی علی زند وکیلی زندگی نوشته جالب علی زند وکیلی زندگی نوشته خواندنی علی زند وکیلی زندگی نوشته جدید علی زند وکیلی تصاویر و بیوگرافی علی زند وکیلی

در این مطلب بیوگرافی علی زند وکیلی خواننده جوان و موفق ایرانی را ملاحظه کردید که امیدواریم برای دوستداران وی جذاب بوده باشد. پیشنهاد می کنیم در صورت علاقه برای آشنایی با بیوگرافی سایر هنرمندان مشهور ایرانی و خارجی بر روی عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *