دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی مشکی بسیار شیک و جذاب برای مراسم مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل لباس مجلسی مشکی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار بگیرند.

پیراهن مجلسی مشکی از انواع پیراهن های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها و دختران جوان است و این طرح پیراهن مجلسی در انواع مدل های ساده و کار شده موجود است و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها لباسی با تن پوش مناسب را انتخاب نمایید.

مدل لباس مجلسی مشکی با طرح های کوتاه و بلند

لباس مجلسی ها در انواع رنگ های مختلف نظیر لباس مجلسی قرمز و لباس مجلسی آبی و لباس مجلسی بنفش و پیراهن مجلسی سیاه و … موجود هستند که هر یک از این رنگ ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. در ادامه تصاویری از انواع مدل لباس مجلسی  رنگ تیره را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل لباس مجلسی مشکی طرح دار

  پیراهن مجلسی مشکی ساده

رنگ مشکی از انواع رنگ های جذاب و رسمی است و شما می توانید برای دوخت پیراهن مجلسی  خود از این رنگ استفاده نمایید. توجه داشته باشید که پیراهن های مجلسی مشکی برای مجالس و مهمانی های مختلف انتخابی مناسب و ایده آل هستند و این طرح لباسها هیچوقت از مد نمی افتند و شما می توانید از آن ها به مدت طولانی تری استفاده کنید.
لباس مجلسی ساده  تیره برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و تیپی ساده و آراسته داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و این مدل لباس ها در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی و مجالس ظاهر و تیپی یکنواخت و ساده نداشته باشید بهتر است رنگ سایر اکسسوری ها و رنگ کیف و کفش خود را از بین رنگ های روشن و خاص انتخاب نمایید.

طرح پیراهن مجلسی

پیراهن مجلسی زیبا و شیک

مدل پیراهن مجلسی زیبا و شیک

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

لباس مجلسی کوتاه و شیک

 

 

پیراهن مجلسی کوتاه

لباس مجلسی شیک و دخترانه

پیراهن مجلسی زیبا و شیک

مدل لباس مجلسی کوتاه

مدل لباس مجلسی کوتاه

پیراهن مجلسی شیک و کوتاه

پیراهن مجلسی مشکی

مدل لباس مجلسی مشکی

پیراهن مجلسی مشکی برای خانم ها با رنگ پوست سفید و روشن انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود و اگر پوست شما روشن است بهتر است برای ایجاد تضاد بین رنگ پوست و رنگ پیراهنتان از این طرح پیراهن مجلسی استفاده نمایید همچنین پیراهن مجلسی مشکی برای خانم ها با فرم اندام مختلف مناسب است و اگر شما دارای فرم اندام چاق و درشتی هستید بهتر است پیراهن های مجلسی مشکی ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل لباس مجلسی زیبا و جذاب

پیراهن کوتاه مجلسی

پیراهن مجلسی جدید و جذاب

مدل پیراهن کوتاه و شیک مجلسی

پیراهن مجلسی جدید

لباس مجلسی ساده

پیراهن مجلسی مشکی و شیک

پیراهن مجلسی زیبا و کوتاه

ست لباس مجلسی

ست لباس مجلسی

لباس مجلسی زیبا و کوتاه

پیراهن مجلسی مشکی

پیراهن مجلسی مشکی کار شده

پیراهن های مجلسی مشکی کار شده زیبایی و جذابیت خاصی دارند و این طرح لباسهای مجلسی برای خانم های امروزی و خوش سلیقه انتخابی مناسب هستند.
پیراهن های مجلسی مشکی و کار شده در انواع طرح های آستین دار و بدون آستین موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید پیراهن مجلسی تان دارای تزیینات خاص و بی نظیری باشد بهتر است این مدل ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
برای تزیین  پیراهن مجلسی مشکی از انواع وسایل تزیین کننده نظیر سنگ های تزیینی و نگین های تزیینی و پارچه های گیپور و دانتل و … استفاده می شود که اغلب این وسایل تزیینی در قسمت بالاتنه و آستین ها مورد استفاده قرار می گیرند.
اگر شما تمایل دارید پیراهن مجلسی کار شده بلند را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است این لباسها را با کفش های پاشنه دار مجلسی بپوشید تا اندام تان جذاب و زیباتر به نظر برسد.
پیراهن مجلسی مشکی کار شده و کوتاه برای خانم هایی که پاهای خوش تراش و جذابی دارند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود و بهتر است شما در صورت تمایل این طرح لباسها را با ساپورت های مجلسی و کفش های پاشنه دار بپوشید تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید.

پیراهن مجلسی مشکی

 پیراهن مجلسی مشکی کار شده

مدل پیراهن مجلسی

لباس مجلسی پوشیده

مدل لباس مجلسی مشکی زنانه

پیراهن مجلسی مشکی و کار شده

لباس مجلسی کار شده

پیراهن مجلسی آستین دار

لباس مجلسی کار شده و زیبا

پیراهن مجلسی کار شده و شیک

مدل لباس مجلسی آستین دار

مدل لباس مجلسی مشکی

مدل لباس مجلسی

لباس مشکی و شیک

پیراهن مجلسی شیک و مجلسی

پیراهن مجلسی کار شده و شیک

پیراهن مجلسی آستین دار

مدل پیراهن مجلسی آستین دار

مدل لباس مجلسی زیبا و جذاب

طرح پیراهن مجلسی کار شده و شیک

مدل پیراهن مجلسی

پیراهن مجلسی بلند و زیبا

لباس مجلسی آستین دار

مدل  پیراهن مجلسی مشکی و پوشیده

مدل پیارهن مجلسی زیبا و جذاب

لباس مجلسی دخترانه

مدل پیراهن مجلسی کار شده

پیراهن مجلسی زنانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس مجلسی مشکی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها پیراهن مجلسی با تن پوش و طرحی مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *