دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل پیراهن نخی زنانه و دخترانه بسیار جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل پیراهن نخی زنانه و دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

با شروع فصل گرما بیشتر خانم ها برای جلوگیری از تعریق بدن خود از انواع مدل پیراهن نخی استفاده می کنند که این مدل ها در طرح های مختلف موجود می باشند و شما می توانید با در نظر گرفتن سلیقه شخصی و فرم اندام تان از بین آن ها لباسی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل پیراهن نخی با جدیدترین طرح های مد سال

لباسهای نخی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند و شما می توانید از این لباسها در دورهمی های خانوادگی یا مجالس و مهمانی ها استفاده کنید. در ادامه توجه تان را به انواع مدلهای لباس های نخی زنانه و دخترانه جلب می کنیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل لباس نخی طرح دار

طرح های پیرهن نخی کوتاه و بلند

برای دوخت لباس های نخی از پارچه های ساده و طرح دار استفاده می شود که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. اغلب پارچه های طرح دار نخی به صورت گلدار یا با اشکال هندسی مختلف موجود هستند که انتخاب طرح این پارچه ها بهتر است با توجه به فرم اندام شما انجام شود.
اگر اندامی درشت و چاق دارید لباس های نخی با طرح ریز می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند و اگر فرم اندام شما لاغر و متناسب است می توانید از انواع پارچه های نخی با طرح های ریز و درشت استفاده نمایید.

 

لباس نخی طرح دار زیبا

  •  آرون گروپس

لباس نخی بلند و طرح دار

مدل لباس نخی ساده و زیبا

مدل لباس نخی مشکی و بلند

پیراهن زنانه بلند نخی

لباس نخی زیبا و شیک زنانه

مدل لباس نخی طرح دار

لباس شیک و بلند نخی

مدل پیراهن طرح دار و شیک

لباس نخی طرح دار و شیک

پیراهن دخترانه ساده

لباس نخی بلند و ساده

مدل لباس دخترانه نخی

خانم هایی که تمایل دارند در فصول گرم سال از لباس های ساده استفاده نمایند بهتر است تونیک نخی و لباس نخی با طرح های ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایند. مدل لباس های نخی زنانه و دخترانه همچنین در انواع رنگ های متنوع موجود می باشند که انتخاب رنگ این مدل لباس ها به رنگ پوست و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد. توجه داشته باشید که لباس های نخی رنگ روشن گرمای کمتری را جذب می کنند بنابراین بهتر است در صورت مطابقت و همخوانی این رنگ ها با پوست خود از این مدل لباسها استفاده نمایید.

پیراهن زیبا و شیک زنانه

لباس طرح دار و شیک نخی

مدل پیراهن نخی طرح دار

پیراهن بلند و شیک

مدل لباس نخی قرمز

پیراهن طرح دار و زیبا دخترانه

مدل پیراهن کوتاه نخی

پیراهن ساده دخترانه

پیراهن نخی

مدل لباس خانگی طرح دار زیبا برای دختران

پیراهن گلدار نخی

مدل لباس بلند نخی زنانه

پیراهن طرح دار زنانه

مدل لباس قرمز و شیک دخترانه

پیراهن کوتاه نخی

پیراهن زنانه شیک

مدل پیراهن نخی

پیراهن بلند زنانه

پیراهن نخی ساده

انواع پیراهن نخی شیک زنانه و دخترانه

اشخاص برای خرید البسه و پوشاک خود به زیبای لباس توجه زیادی دارند که گاهی این میزان توجه باعث می شود دیگر نکات خرید لباس در نظر گرفته نشود و یا کمتر مورد توجه قرار گیرد. اما در اینجا باید گفت که از موارد مهم انتخاب لباس دقت و توجه به کیفیت و راحتی لباس می باشد. بنابراین در کنار انتخاب استایل مورد دلخواه بر اساس فصول مختلف سال، توجه به جنس لباس و میزان راحتی با آن از نکات مهم خرید هر لباسی برای افراد در رده های سنی مختلف می باشد.

یکی از مناسبت ترین پارچه ها برای دوخت انواع پیراهن های کوتاه و بلند برای خانم و دختران جوان می باشد. افراد می تواند با توجه به سلیقه خود از میان انواع پیراهن های نخی بهترین طرح برای استایل بهاری و یا تابستانه خود انتخاب نمایند. نمونه های جدیدتری از انواع پیراهن های نخی دخترانه و زنانه را در ادامه این بخش به اشتراک گذاشته ایم که شما را به تماشایی این مدلهای زیبا با طرح های شیک و متنوع دعوت می کنیم.

جدیدترین مدل پیراهن نخی پیراهن نخی زنانه با طرح قشنگ پیراهن نخی زنانه با طرح متفاوت پیراهن نخی زنانه با طرح منحصر به فرد پیراهن نخی زنانه با طرح جالب پیراهن نخی زنانه با طرح دیدنی بهترین مدل پیراهن نخی پیراهن نخی زنانه با طرح ساده پیراهن نخی زنانه هندی پیراهن نخی زنانه با طرح گل پیراهن نخی زنانه با طرح ریز پیراهن نخی زنانه تک رنگ متفاوت ترین مدل پیراهن نخی پیراهن نخی زنانه با طرح های زیبا

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل پیراهن نخی آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *